Coll casassa

Per la Castanyada al coll de Noufonts

Octubre s'acaba i és sinònim de Castanyada i Tots Sants. Ara la canalla ens fa reviure aquestes tradicions amb aquella intensitat de quan érem nens, tot i que, molt...
Un altre coll de categoria Tour

Coll de Serra-SecaAquest estiu ha estat especialment interessant des del punt de vista ciclista: començàvem amb un parell de rutes molt atractives per Capcir-Ariege, incloent...
IVa TROBADA TRANSFRONTERERA AL COLL DE MALREM

Avui hem fet la trobada transfronterera que fem cada anys amb els senderistes francesos, encara que enguany els francesos - molt informals - no s'han presentat a la frontera....
Moletó de sa Granja, des del coll des Vent

Moletó de sa GranjaAvui pujarem directament des del coll des Vent fins a l’esquena de la muntanya i des d’aquí enfilarem la carena fins assolir el moletó de la Granja....
RIPOLLÈS. COLL ROIG. Via MALALTS DE ROCA.

6/06/17. Tornem al Coll Roig, Parc temàtic d’escalada, la intenció era de fer dues vies però la predicció del què al migdia és taparia s’ha complert i amb una via ja...
Via normal a l'agulla de coll de port

Vista des del cim.Tinc un bloc d'escalada on penjo les meves escalades (Escalades per a tontos)però crec que el que he fet avui, tot just ratlla la línia de l'escalada, així...
Continuem treballant a Coll Roig

Aquesta setmana la feina de neteja de la 4a. tirada ha sigut especialment dura . A sobre de la R.3 hi ha un diedre que l'amic Santi Sanz ens havia indicat que podia ser per on...
Obrint via a Coll Roig

Aquest dissabte hem tornat a Coll Roig . Voliem fer les dues primeres tirades de la via Patxaran Litrako que la setmana passada no haviem fet al equivocar-nos de peu de via....
Via de l'Alicorn, al Coll Roig

Tot i la calor, amb l'Anna que ja puja d'escalar a Montserrat, fem una escapada de tarda al Coll Roig. L'objectiu: l'Alicorn, una via que conec bé i que ja se que patirem......
RIPOLLÈS, COLL ROIG, Via DERSU UZALA

2/06/16. Entre boires arribem al Coll Roig, els núvols estan en dansa sense aclarir, cap a on evolucionarà. La predicció però avisa de tarda amb xàfecs al Pirineu. Ens...
Correr es de Cobardes a la Paret de Coll d'Ares.

Comencem el Juny i ens acomiadem fins la tardor dels vessant més assoleïats i calorosos del Montsec, avui sort n'em tingut d'estar en una cota relativament alta com és el...
La Gallina Pelada pel coll del Portet

Aquest diumenge amb la Neus hem tornat a la Gallina Pelada, però aquesta vegada hem començat a caminar per la seva Vessant Nord.Una ruta circular que farem en 4 h tot caminant...

Diamant al Sòcol del Coll de Porta

Amagat sota el Coll de Porta el seu Sòcol passa discret. No obstant si decidim baixar fins al peu de la paret descobrirem un interessant mur amb prou entitat per ser escalat; a...
De Rocabruna a Beget pel coll de Malrem

Fem una circular pel Ripollès a tocar de la Garrotxa, a Rocabruna ens enfilem al coll de Malrem, baixem pel camí dels contrabandistes fins a Beget i tornem...
FONT ROMEU, COLL DE PAM amb raquetes.

8/01/16. Aquest any anem escassos de neu, però el dia de reis a la Cerdanya a caigut una modesta nevada que ens recorda què estem a l’hivern si més no.Aprofitant aquesta...