Coll de jou

Roca subirana

DIMECRES, 19 DE FEBRERAquesta setmana desprès de molt temps de no coincidir, s’ha apuntat en Toni o sigui que serem tres els que hem decidit desafiar el temps i tot i que...
PIC DE MATAGALLS (des del Coll de Bordoriol)

Just ahir al matí la tempesta "Gloria" donava les seves últimes fuetades per arreu del territori i avui, tal com havien pronosticat, s'aixecat un dia clar i assoleiat. En el...
Serra de Turp (1.620 m.)

var Latitud_sortida = 42.148599; var Longitud_sortida = 1.372997; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Matagalls des del coll de Bordoriol

27.12.19  L’ascensió a la Creu de Matagalls des del coll de Bordoriol constitueix l’accés més senzill i fácil a aquest cim del Montseny, ideal per estirar les cames...
Vies a Coll Roig

Ressenya d'en Joan AsinAquest dissabte pugem a Coll Roig a fer la via Tardor Calenta i la del seu costat, una via den Gustavo Mañez que en Santi Sanz està restaurant al seu...
El Mont (1.125 m.)

var Latitud_sortida = 42.237168; var Longitud_sortida = 2.708882; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El Talló des del coll de Pera

24.11.19  Abans no comenci la voràgine de les festes nadalenques, el darrer diumenge de novembre ens reunim una bona colla per fer l’última col·lectiva de l’any. El...
GR3: Alp - Estació de Coll de Pal

La segona etapa del nostre recorregut pel GR3, el Sender Central de Catalunya, ha estat sens dubte l'etapa reina d'aquest llarg GR que gairebé acabem de començar però que...
Via TARDOR CALENTA a Coll Roig. Montgrony

Dissabte 9 de novembre de 2019La via que proposem aquest cop està total equipada amb parabolts, escalada de poc compromís i discontínua però molt divertida i ràpida....
RIPOLLÈS. COLL ROIG. Via TARDOR CALENTA.

6/11/19. Quan vam repetir la via Malalts de roca al Coll Roig, recent re-equipada per Santi Sanz vam coincidir amb ell, li vaig preguntar per unes plaques de...
Pels camins del comte Arnau, 3

Coll de Jou - Creu de Sant Amand - Saltor - Collet del Vent - Coll de Jou19.10.19  Una nova incursió per les terres llegendàries del comte Arnau, en aquesta ocasió al...
Boscos d'Ogassa i Bruguera a la tardor

Els boscos que hi ha des d'Ogassa a Bruguera tenen la seva màxima esplendor de tardor a finals d'octubre. Els podeu recorre seguint la carretera que uneix aquests dos pobles a...
Colls del Catllaràs

var Latitud_sortida = 42.221546; var Longitud_sortida = 1.894881; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
D'ossera al coll d'ares - ruta nico de winter

L'any passat em vaig quedar sorprès en veure que a Ossera havien senyalitzats uns senders. En aquella ocasió vaig recorrer l'extrem del Cogulló Aquest cop volia anar al...
El coll de Malrem (1131 m.)

S'apropa un nou 11 de setembre i de ben segur que un milió de persones sortirà de nou al carrer a demanar la independència, però hi va haver un temps en que la lluita per la...
Prat d'Aguiló

var Latitud_sortida = 42.354199; var Longitud_sortida = 1.703047; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Per l'Alt Urgell i el Solsones

Sortim d'Oliana direcció al coll del Portell per tot vorejant el pantà fer cap a Sant Gili d'Eroles.Visita, fotografia i a seguir direcció a les Anoves per agafar la C-463...
Modificacions agulla de coll de port

L'estiu passat vam estar treballant i millorant la via que puja a l'Agulla de Coll de Port però entre  una cosa i l'altra no havia posat cap entrada al blog. Veure...
Punt i Seguit al Riu Lacó.

La primera tirada va esquivant el verd per la millor roca.La segona tirada comença molt bé però a dalt la cosa cutreja una mica més.Material: Nosaltres hem fet servir un joc...
Ponts de Diàleg al Riu Lacó.

Hi ha algun tram interessant,per treure's el barret amb l'estil de l'obertura només fent servir tascons i ponts de roca.De totes maneres el seu obridor permet els friends però...
100 Cims – Taga 2.040 m. (Ripollès).

Taga 2.040 m.   Cim: Taga. Data: Dimecres 15 d’agost de 2018. Participants(4): Joan Gassol, Montse León, Tatiana Stupina i Pere López. Inici: Pàrquing sota el Coll de...
Regal de Reis a Riu Lacó.

La via més repetida de la paret juntament amb la Sufi.Ens ha semblat que te una tirada inicial tendint a sublim,llàstima que realitzada la sortida de la primera reunió la...
GR7: Coll de Miravet - Paüls

Avui el nostre recorregut del GR7 que vam començar a Porta, a la Cerdanya Francesa, ha arribat a un punt clau: hem travessat l'Ebre a prop de Benifallet. Una fita important en...
GR7: Tivissa - Coll de Miravet

Una etapa singular del GR7 que ens ha portat fins a l'Ebre. Avui no hem travessat el riu però hem arribat a la riba i l'hem vorejat durant una part del recorregut. Ha estat una...
GR7: Coll de la Teixeta - Llaberia

Hem fet una nova etapa del GR7, avui per les serres del Pradell, d'Argentera i de Llaberia. Una etapa força interessant pels camins del Baix Camp, amb una breu incursió en el...
Via VILABONA a la Serra d'Encies a Vilamala

Dissabte 2 de març de 2019El Clot de Vilamala es, com he descrit en altres entrades, un lloc salvatge i solitari. La via VILABONA dels germans Masó, la vaig estar mirant fa un...