Coll de jou

Per la Castanyada al coll de Noufonts

Octubre s'acaba i és sinònim de Castanyada i Tots Sants. Ara la canalla ens fa reviure aquestes tradicions amb aquella intensitat de quan érem nens, tot i que, molt...
Forat Gran de la Feixa Alta i Gran Diagonal

No fa gaire que vam fer l'ascensió al Pollegó Inferior del Pedraforca per la Gran Diagonal, de manera que aquesta activitat encara no la teníem caducada. Avui, però, hem...
Un altre coll de categoria Tour

Coll de Serra-SecaAquest estiu ha estat especialment interessant des del punt de vista ciclista: començàvem amb un parell de rutes molt atractives per Capcir-Ariege, incloent...
Racons perduts amb encant: via daniel verges

En la nostra geografia hi ha racons perduts on pensaries que no s'hi ha escalat mai. On s'imposa la solitud. Un d'aquest paratges és el que avui us comentari. Està a la paret...
IVa TROBADA TRANSFRONTERERA AL COLL DE MALREM

Avui hem fet la trobada transfronterera que fem cada anys amb els senderistes francesos, encara que enguany els francesos - molt informals - no s'han presentat a la frontera....
Moletó de sa Granja, des del coll des Vent

Moletó de sa GranjaAvui pujarem directament des del coll des Vent fins a l’esquena de la muntanya i des d’aquí enfilarem la carena fins assolir el moletó de la Granja....
Les serres d'Odèn i Port del Comte 2017

Aquesta ruta la vàrem fer per primer cop el juny del 2016 i és d'aquelles que val la pena fer un cop l'any, la zona per on transcorre prou s'ho val.Després d'un bon...
El Taga des de Ribes de Freser

7.06.17  Abans que arribin les vacances d’estiu, la colla dels dimecres ens reunim per cloure la temporada d’excursions amb una ascensió de categoria: el Taga des de...
RIPOLLÈS. COLL ROIG. Via MALALTS DE ROCA.

6/06/17. Tornem al Coll Roig, Parc temàtic d’escalada, la intenció era de fer dues vies però la predicció del què al migdia és taparia s’ha complert i amb una via ja...
Una Contrabandistes (Adrall-Adrall)

Aquest cop hem fet una Contrabandistes circular, sortida i arribada a Adrall a l'Alt Urgell.Són passades les nou quan iniciem la sortida direcció a la Seu d'Urgell per pujar a...
Roc del Catllaràs

var Latitud_sortida = 42.224773; var Longitud_sortida = 1.890977; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via normal a l'agulla de coll de port

Vista des del cim.Tinc un bloc d'escalada on penjo les meves escalades (Escalades per a tontos)però crec que el que he fet avui, tot just ratlla la línia de l'escalada, així...
Cresta del Sol als Bassets. El Solsonés

Diumenge 12 de març de 2017La idea d'aquest diumenge era un altre, però veient com s'aixecà el dia amenaçant pluja, tot arribant a Solsona, comencem a buscar plans "B". Vaig...
Un tomb per la neu (2017-I)

Va quedar pendent acabar la ruta de la neu que vàrem fer el desembre del 2016, problemes tècnics i que es va fer fosc ens va impedir acabar-la i com els de Sant Feliu tenien...
Volta al Pedraforca

Per aquells que no es veuen amb cor de ni amb forces remuntar 900 m. de desnivell en un no res per a tornar-los a perdre tot seguit, o per als qui els genolls o el vertigen els...
PUIG DE SANT AMAND  (1.851 metres).

PUIG DE SANT AMAND (1.851 metres).

Descripció de la ruta; excursió circular, que amb sortida des del poblet de Bruguera ens farà assolir el cim del Puig de Sant Amand (1.851 metres). Traçat sense gaires...
Dinastia a Canalda.

A nosaltres ens ha agradat força, pot ser una bona opció per un primer contacte amb Canalda ja que segurament és de les més fàcils de la paret. Si no em falla la memòria...
Cresta de Montnou IV, Solsonès

Tornem a aquesta comarca on cada cop descobreixes fantàstics racons nous.Així que cap a Solsona i com no a sopar a cal Pixarada XicPerò abans fem un màster en sistemes de...
3 vies noves a Odèn

Finalment aquest dissabte donem per acabades 3 vies i equipada la 1a. tirada d'una quarta en la que hi continuarem treballant.Les tres vies estan equipades basicament amb...
Taga (2.035 m.)

Dissabte 12 de novembre de 2016Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 5 h.Desnivell: 700 m.Dificultat: Mitjana.Programa:...
Pui Tabaca (1.718 m.)

var Latitud_sortida = 42.601986; var Longitud_sortida = 1.209433; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Continuem treballant a Coll Roig

Aquesta setmana la feina de neteja de la 4a. tirada ha sigut especialment dura . A sobre de la R.3 hi ha un diedre que l'amic Santi Sanz ens havia indicat que podia ser per on...
Obrint via a Coll Roig

Aquest dissabte hem tornat a Coll Roig . Voliem fer les dues primeres tirades de la via Patxaran Litrako que la setmana passada no haviem fet al equivocar-nos de peu de via....