Coll de nargo

RIPOLLÈS. COLL ROIG. Via MALALTS DE ROCA.

6/06/17. Tornem al Coll Roig, Parc temàtic d’escalada, la intenció era de fer dues vies però la predicció del què al migdia és taparia s’ha complert i amb una via ja...
Via dels gallines

DIMECRES, 18 DE MAIGCom tenim previst  cada setmana, avui sortim el Josep i jo però a darrera hora s’ha apuntat el Genis.No tenim cap objectiu concret, però a base de...
Via normal a l'agulla de coll de port

Vista des del cim.Tinc un bloc d'escalada on penjo les meves escalades (Escalades per a tontos)però crec que el que he fet avui, tot just ratlla la línia de l'escalada, així...

Esperó dels Maneirons a la Paret del Grau

Situada a la Paret del Grau (Coll de Nargó) l’Esperó dels Maneirosn és una opció del tot recomanable. Amb un equipament de caire esportiu, només ens caldran les...
15 anys de... la Via del Bec a la Paret del Grau.

L'hivern de fa 15 anys va ser d'una sequera absoluta des del punt de vista escalador. Feia gairebé quatre mesos des de l'última via i sort del company que va tornar a encendre...
Sant Joan de l’Erm – La Culla (1.929 m)

Dissabte 25 de febrer de 2017Excursió amb raquetes de neuHora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Alt Urgell.Temps aproximat: 4 h 30 m (9,3 km)Desnivell:...
Xics antirrobo

DIMECRES, 22 DE FEBRERAquesta setmana he quedat amb el Jordi, per anar a fer una via que va proposar-me però que el fred i la limitació del horari ens ha fet posposar dues...
Esperó del silenci

DISSABTE, 11 DE FEBRERCom ja tenim per costum darrerament la predicció de la meteo no és gaire bona però inicialment tenim un objectiu concret i no dubtem en quedar per...
Espluga de Fenollet (1). Serra de Sant Joan.

El dijous 15.12.2016 vam anar a la Serra de Sant Joan a cooperar amb els companys de La Seu que estan desenvolupant una interessant feina de visita de cavitats penjades. Tot i...
Cavitats de la Serra de Sant Joan

El conjunt prepirenenc que s'exten en direcció est-oest i per tant perpendicularment entre la vall de la Noguera Pallaresa (Pobla de Segur) i la del Segre (Coll de Nargó) es...
Terra de dinosaures

DIUMENGE, 12 DE DESEMBREDesprès de quasi un any sense acostar-nos a aquesta paret, sembla que ara tinguem un abonament  per anar-hi cada setmanaAquesta setmana , he trucat...
Balsam de tigre

DISSABTE, 03 DE DESEMBREAquesta setmana abans no comences la ronda de trucades als companys va fer-ho el VISA per dir-me que sortia a escalar el dissabte amb la Lluïsa i el...
Lo Coscollet (1610 m). Paisatges Prepirinencs.

IntroduccióLa ruta que us proposem puja al cim de lo Coscollet. Un cim centenari, situat a la riba de la vall del Segre, en una zona molt escarpada i de gran bellesa. La part...
Esperó montanisell

DIMARTS, 11 D’OCTUBREDia estrany per sortir, per norma nosaltres sortim els dimecres però aquesta setmana amb la meteo per davant hem decidit avançar el dia i assegurar la...
Continuem treballant a Coll Roig

Aquesta setmana la feina de neteja de la 4a. tirada ha sigut especialment dura . A sobre de la R.3 hi ha un diedre que l'amic Santi Sanz ens havia indicat que podia ser per on...
Obrint via a Coll Roig

Aquest dissabte hem tornat a Coll Roig . Voliem fer les dues primeres tirades de la via Patxaran Litrako que la setmana passada no haviem fet al equivocar-nos de peu de via....
Nova visita al Forat Negre de Set Comelles (1)

Finalment un grupet de nou companys d'Espeleodujous el 11.08.2016 vam visitar el Forat Negre de Set Comelles o Cova del Voltor, l'equip d'aquesta ocasió era format per: Dolors...
Via de l'Alicorn, al Coll Roig

Tot i la calor, amb l'Anna que ja puja d'escalar a Montserrat, fem una escapada de tarda al Coll Roig. L'objectiu: l'Alicorn, una via que conec bé i que ja se que patirem......
RIPOLLÈS, COLL ROIG, Via DERSU UZALA

2/06/16. Entre boires arribem al Coll Roig, els núvols estan en dansa sense aclarir, cap a on evolucionarà. La predicció però avisa de tarda amb xàfecs al Pirineu. Ens...
Correr es de Cobardes a la Paret de Coll d'Ares.

Comencem el Juny i ens acomiadem fins la tardor dels vessant més assoleïats i calorosos del Montsec, avui sort n'em tingut d'estar en una cota relativament alta com és el...
La Gallina Pelada pel coll del Portet

Aquest diumenge amb la Neus hem tornat a la Gallina Pelada, però aquesta vegada hem començat a caminar per la seva Vessant Nord.Una ruta circular que farem en 4 h tot caminant...
Via del guillem

DISSABTE, 21 DE MAIGAquesta setmana seguim amb el pla de recuperació previst tant pel Lluis com per mi i anar recuperant el grau perdut. Esperem que en poc temps poder fer...