Coll Roig

El coll de Malrem (1131 m.)

S'apropa un nou 11 de setembre i de ben segur que un milió de persones sortirà de nou al carrer a demanar la independència, però hi va haver un temps en que la lluita per la...

467 - palamós cap roig 170719

467 - PALAMÓS CAP ROIG 170719Si us voleu baixar la traça d'en Josep Samsó: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Josep SamsóSi voleu més informació d'en Josep...
Modificacions agulla de coll de port

L'estiu passat vam estar treballant i millorant la via que puja a l'Agulla de Coll de Port però entre  una cosa i l'altra no havia posat cap entrada al blog. Veure...
Malalts de Roca (renovada)

Aquest dissabte vàrem pujar a Coll Roig a veure com havia re-equipat en Santi Sanz la nostra via.Mentre en Jòse i jo comencem per escalar la via del Jony, en Jordi i el Joanet...
Malalts de Roca

08 –06-2019 Montgrony Coll Roig Via : Malalts de Roca El Santi amablement  me envia un e-mail dient-me que ja ha acabat amb el nou equipament de aquesta via, tot un...
GR7: Coll de Miravet - Paüls

Avui el nostre recorregut del GR7 que vam començar a Porta, a la Cerdanya Francesa, ha arribat a un punt clau: hem travessat l'Ebre a prop de Benifallet. Una fita important en...
GR7: Tivissa - Coll de Miravet

Una etapa singular del GR7 que ens ha portat fins a l'Ebre. Avui no hem travessat el riu però hem arribat a la riba i l'hem vorejat durant una part del recorregut. Ha estat una...
Una nova volta pel Parc

Xinoxano 2019 25 k., caminada no competitiva4-29-31, 26 km. 10-22 x km. 770 metres de desnivellPer arribar amb una bona preparació pel mundial de La Molina em cal fer...
Malalts de Roca

13 –04-2019 Montgrony Coll Roig Via : Malalts de RocaHa arribat la Primavera calenta amb Cel Blau esmorzar al Sol esdevé tot un plaer i ens fa prendre nota que em de...
GR7: Coll de la Teixeta - Llaberia

Hem fet una nova etapa del GR7, avui per les serres del Pradell, d'Argentera i de Llaberia. Una etapa força interessant pels camins del Baix Camp, amb una breu incursió en el...
GR7: Arbolí - Coll de la Teixeta

Una nova etapa del GR7 per terres del Baix Camp, en un dia primaveral. Hem arribat de bon matí amb l'autocar al poble d'Arbolí, on vam acabar l'etapa anterior i on ja ens...
Via alicorn

DIUMENGE, 23 DE DESEMBRENo soc gaire donat a repetir vies, però si la via i els companys ho valen no tinc cap problema en fer-ho.Aquest diumenge , per acabar l’any, em diu...
Sectors Totxos del Refugi Coll de Merolla.

Un parell de sectors que a nosaltres ens han semblat d'interès local,recomanble si tenim abortits els bons sectors que hi ha per la zona.Pot ser un bon lloc per treballar vies...
Torrent del coll de la coma (vidrà)

Hostal Serrasolsas-Pista de Sant Bartomeu de Covildases- Torrent del Coll de la Coma-Coll de la Coma-Masia de Salgueda-Pont de Salgueda-Depuradora Vidrà-Hostal Serrasolsas.
TURÓ DE PÀNDOLS (706,7 m) des del coll d'en Canar

CIM: Turó de Pàndols (706,7 m) des del coll d'en CanarSERRA: de PàndolsCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Terra AltaDESNIVELL: +293,3 mHORARI: 1h 37 min (52 min...
PUNTA DE L'AGULLA  (689,3 m) des del coll de Son

PUNTA DE L'AGULLA (689,3 m) des del coll de Son

CIM: Punta de l'Agulla (689,3 m) des de el coll de SonCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: +510 mHORARI: DIFICULTAT:  Fàcil amb trams...
MONTFALGAR (1.618,8 m) des del coll d'Àres

CIM: Montfalgar (1619,8 m) des de el coll d'Àres.COORDENADES CIM: 2º 27' 24.90840'' / 42º 21' 47.63465'' NVÈRTEX GEODÈSIC: 296079001COMARCA: RipollésDESNIVELL: 99...
La Brama del Cérvol

Una mica tard però com cada any anem a la Brama del Cérvol, aquest cop hem escollit la zona de La Pobla de l'Illet/Castellar de n'Hug.L'estada la fem al refugi l'Erols situat...
Roc Roig i pla de la Feixa

var Latitud_sortida = 42.430463; var Longitud_sortida = 1.941322; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via DERSU UZALA a Coll Roig. Montgrony

Dissabte 4 d'agost de 2018Aquest dissabte ens decidim anar a Coll Roig a fer, en el meu cas, la darrera via del meu "nivell" que puc escalar en aquest indret, la DERSU UZALA,...
Castell del Coll de Som

16 de juny de 2018p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 14.0px; font: 12.0px Arial; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px;...
Via MALALTS DE ROCA a Coll Roig. Montgrony

Dissabte 30 de juny de 2018La via que toca fer aquest cop, busca entre matolls i vegetació la roca nua, una linea per poder escalar. Tot i així es una via que va millorant "in...
Roc Roig (2.225 m.)

var Latitud_sortida = 43.430351; var Longitud_sortida = 1.941196; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR7: Grau Roig - Les Escaldes

Segona etapa del GR7 per terres andorranes amb tres punts d'interès de primera categoria: els estanys de Pessons, el pic del mateix nom i la vall de Madriu. Hem dormit a...