Collbató

MONTSERRAT. PARET DEL PONT. Via ANONYMOUS

25/07/17. Ens trobem a Collbató, som quatre i mentre esmorzem no som capaços de trobar una via a on anar.....finalment decidim anar a la Paret del Pont amb la intenció...
Indignats a la Codolosa.

Una més de la Codolosa!, bones plaques amb alguna feixa i anar marxant.Netejada de terra i vegetació pels obridors,merçi!.Hem enllaçat les dues primeres tirades amb 55 m...
Saelicke-Mir al Frare de baix.

Clàssica del Frare de baix que ha quedat parasitada per altres vies més noves. De fet, hi ha alguns punts on es pot xapar sense problemes els parabolts de les vies del costat,...
Sol Solet

01-07-2017CollbatóMiranda de Can JorbaVia :  Sol SoleteNo se com ...... però em trobo enfilant la porta del Bar Anna amb el cor encongit he quedat amb uns escaladors de...
 Pel Teu Somriure, Cel

01-06-2017 Collbato La Pastereta Via :  Pel Teu Somriure, CelAvui ens trobem el Martí i Jo, ell te una proposta que sobre el paper sembla engrescadora, no ens donem...
MONTSERRAT. CAVALL BERNAT. Via GAM.

10/06/17. Avui el dia s’ha girat, quan estava sortint de casa una trucada del Juan Carlos dient-me què tenia un problema i què no podria venir. Poso rumb a Montserrat en...
Joans's a la Codolosa.

Una més de la codolosa!. Plaques de bona roca,alguna herbota i asegurament tirant a generós. Com sempre ideal per combinar amb alguna altre. Les dues primeres tirades...
TBO al Frare de baix.

Via encabida en el poc espai lliure que quedava a la paret. A la meitat del primer llarg passes molt a prop d'una assegurança de la via Estudiosos del massís, de fet no...
MONTSERRAT. LA CODOLOSA. Via DE LA CANAL.

11/05/17. Les prediccions eren què al matí podríem escalar i què a la tarda plouria? Però al matí està plovent? Hem quedat al Bar Muntanya de Collbató si més no...
Via ferrada de les Dames

7.05.17  Al vessant solei del massís de Montserrat, entre El Bruc i Collbató, hi ha tres barrancs equipats amb noms de jocs populars: el Joc de l’Oca, el Tres en Ratlla...
D’en Pitu

29-04-2017 Collbató Nou Barris Via  :  D’en PituDia mig tapat i amb un vent que esmola les dents.... Enfilem cap al sector de Nou Barris que esta a tocar de...
MONTSERRAT. LA PASTERETA. Via TOMASÍN.

19/04/17. El dia s’aixeca rúfol, teníem l’idea d’anar a Gorros amb el Ramón, però quan ens trobem a Monistrol canviem de plans. Després d’un recital de propostes...
Els Graus, via l'Avi Joan

29.03.17  Ara fa tot just un any que el Jaume, el Pau i jo vam quedar per anar a fer la via Pere Navalón. Per al Jaume i per a mi, anar a fer aquesta via amb el seu...

Sortida cultural, amb improvisació final!

Interessantíssima la xerrada que ens va fer ahir l’Assumpta Muset, sobre el camí romeu de Montserrat. En aquella època, Collbató sortia de tots els mapes...
De les Cabres

16-02-2017Collbatóla CodolosaVia : De les Cabres Dia plàcid avui interessava fer una matinal sense deixar de practicar el noble esport de la "Barra" del Bar i de comentar les...
Intensiu a la Codolosa

El dissabte passat haviem de triar a on anar a escalar en funció d'unes previsions de fort vent arreu  i nevades al Pirineu. Finalment vàrem decidir quedar-nos a...
29 de Febrer

19-01-2017 Collbató La Codolosa Via :  29 de FebrerRufa i Barrufa a entrat el hivern, ja tocava, ens retirem a les casernes d’hivern, avui esta núvol, fa vent encara...
Josep Monistrol

14-01-2017CollbatóLa CodolosaVia :  Josep MonistrolAvui toca una sortida mes curta de lo habitual i mireu que ja les fem curtes..!!!!!Fa una rasca que pela, ben protegits...
Terra de vents

DIMECRES, 18 DE GENERSeguim en plena onada de fred Siberià, però nosaltres no volem perdre pistonada i com sempre quedem per anar a escalar, com que tampoc som gaire...
 Joan's

12-01-2017 Collbató La Codolosa Via :  Joan'sAra si... ara sembla que comença el hivern i per tant comencem la temporada de La Codolosa, retrobament al Bar amb alguns...

Via de l'Aranya a les Garrigoses.

La clàssica del Serrat i una de les més repetetides del vessant sud.El secret del seu èxit segurament rau en la varietat de passatges i una dificultat més aviat modesta...
3 vies de la Codolosa

Aquest dissabte varem pujar a Odèn amb la intenció de repetir algunes de les vies que hi hem obert però, al arribar a l'aparcament, una trucada de l'esposa del Xermi li...
MONTSERRAT. ROCA GRIS. Via ESPARRAGUERA.

31/12/16. Com ja tenim costum amb el Jaume, quedem el darrer dia de l’any per acomiadar-lo escalant. La via escollida és l’Esparraguera a la Roca Gris, una clàssica...
A Sant Jeroni per la Drecera de Fra Garí

14.12.16  En la darrera sortida d’enguany de la “Colla dels Dimecres” (els “fans” del transport públic), anem en autocar de línia cap a Collbató des d’on...
Via gede

DIUMENGE, 18 DE DESEMBREEl més assenyat per avui  hagués estat quedar-me a casa per recuperar-me de la juerga d’ahir nit,- ja no tinc vint anys!!- però ha pogut més...
Indignats

18-12-2016 Collbató Codolosa Via  :  IndignatsRenoi que no aprendré mai .... apa ja em veus amb tres promeses del futur a fer el ridícul, sort que arribant tocats,...
El clau de Sant Fèlix a la Codolosa.

No sóc gaire asidu d'aquesta paret però les tres vies que hi he fet están tallades amb el mateix patró:bona roca,equipament sólid i abundant i dificultats agradables. Si a...
Intent a la Don Cipote de la Mancha.

Una tarda de finals de setembre ens vam posar en aquesta via, però vam quedar encallats a l'últim llarg. L'inici d'aquest és fàcil, però a la segona meitat hi ha un tram...
Via del Xavi a les Garrigoses.

Via semiequipada amb espits i pitons on caldrà protegir-nos bastants passos amb els friends i tascons. El grau ens ha semblat collat, res de l'altre món, però alguns dels V+...
Rosa d'Abril a les Garrigoses.

Via exigent, sobretot a la primera meitat abans de la feixa. La segona tirada va per una fissura-díedre vertical que es pot trampejar una mica. Per escalar-la en lliure s'ha...
Miretades Espeològiques (27)

Aquesta foto és de l'avenc del Puigmoltó a l'any 1972, al fons la masia homònima i el poble de Begues. Deu anys després (1982) es cremà el massís (7.000 hectàrees). El...

Xerrada de primers auxilis a la mutanya

L’Ester Mendez ens ofereix aquest divendres aquesta xerrada, fonamental per anar a la muntanya. Divendres 4 de novembre, a les 8 de la tarda. Lloc: local 4000peus, carrer...
Via Esther i Imma

La tarda d'aquest dimecres vaig quedar amb el Xavi Solà per anar a escalar  una estona a Collbató. Ell no havia fet la via Esther i per tant va ser la via escollida per...
Per les coves de Collbató

10.09.16  Matinal “espeleo-excursionista” al voltant de tres cavitats montserratines, entre el poble de Collbató i les conegudes i turístiques coves del Salnitre. Es...

Comença el curs 2016-2017 de la secció de joves

Secció de joves de 4000peus SEU 4000PEUS, C/ PAU BERTRAN 25, COLLBATO Grup petits: Nens i nenes entre 7 i 13 anys Grup grans: Nens i nenes entre 14 a 17 anys La distribució...

Encara queden places

Aquest 2016 es celebrarà la novena edició de la Caminada Popular Collbató, organitzada per 4000PEUS. Com cada any, us convidem a participar-hi en aquesta caminada popular,...
L’Avi Joan

10-09-2016 Collbató Via  :  L’Avi JoanDia de retrobada desprès de aquest calorós estiu, xerrada, posada al dia, per cert em posat verds als companys que no hi...
Vilmanbar

DIUMENGE, 17 DE JULIOLDivendres per la tarda i el Lluis no ha trucat, aquesta setmana no ens hem vist el dimecres, ell va anar a caminar pel Pirineu i jo vaig sortir amb el...