Collbató

Xii caminada popular collbato:

Aquest 2019 es celebrarà la dotzena edició de la Caminada Popular Collbató, organitzada per 4000PEUS. Com cada any, us convidem a participar-hi en aquesta caminada...
Via aniversari de l'ernesto

DIMECRES, 17 DE JULIOLDesprés de molts dies buscant l’ombra, avui s’han canviat les coses i ens cal cercar una paret amb poca aproximació i retorn , per   ...
Via ramon noya fortuny

DIMECRES, 03 DE JULIOLHi ha vies que no saps com  catalogar-les i la via d’avui n’és un exemple.Quedem aquesta vegada a Collbató i un xic més tard del que tenim per...
Cdr

12-06-2019 Collbató La Codolosa (dreta) Via  : CDR Avui els llençols se ens ant pegat al cul i arribem al Bar de L’Anna tard mol tard inclús per a nosaltres,...
Alimera a la Codolosa.

A la segona tirada hem llegit dues opinions contradictóries i subjectives: que les xapes allunyen.Són 40 metres ( sense contar el díedre ) i hi ha 5 xapes,la dificultat...
Volta integral a Montserrat

Dijous 6 de juny 2019Distancia      18,71 kmDesnivell      1.450 mTemps         ...

XXXII Cursa de l’Alba i VI Marató: missió acomplerta

Un altre any hem acomplert el repte: missió acomplerta! Una jornada que ja és una referència ineludible al calendari de Collbató. No ens cansarem mai de repetir que això no...
Via Campions a la Codolosa.

Ara que s'acosta la fred i els dies curts va sent hora d'anar a fer el dropo de nou a la Codolosa.Aquesta a nosaltres ens va agradar força,com la majoria que hem fet en aquesta...
Via Vèrtic a la Pastereta Est.

Degut a la seva baixa dificultat,bona roca,possibilitat de retirada a cada role i equipament poc espaiat pot ser una bona via per a la iniciació.Nosaltres l'hem escalat amb una...
Ruta de les ermites de Montserrat

13.04.19  La muntanya de Montserrat ha estat des de temps molt antics un recer per a la vida eremítica, desenvolupada inicialment a la part baixa i mitjana de la muntanya....
Planetes Transparents al Serrat dels Monjos.

Els pasos en si no són pas lletgos i la via és variada,però constantment creuem feixetes i trams herbosos que fan que la roca tingui molts panys bruts.M'ha semblat que durant...
Josep Nieto a la Pastereta Oest.

Menys equipada que les seves veïnes Vilmanbar i Funció Clorofil.lica també escalarem un fantàstic mur.A L2 el joc consisteix en no xapar els bolts de la Funció...
Integral del Torrent Misser.

Escalada d'aventura i descoberta en un racó relativament tranquil malgrat trobar-se just darrera de la freqüentada cara est de la Pastereta.M'ha semblat una bona combinació...

Un altre dia fantàstic amb la joelette

Diumenge passat varem poder repetir una fantàstica experiència, compartint experiències, compartint il·lusions, compartint esforços, i compartint el desitg de repetir...
Josep Monistrol a la Codolosa.

Marca d'autor Massó: dificultat moderada i assegurançes justes,alguna feixa que la fa mica discontinua.La jugada d'avui consisteix en anar seguint els espits hexagonals ( clau...

Via Ladakh a la Placa Totem.

La Placa Totem es situa a la part més alta de la Pastereta.Es tracta d'una planxa vertical on hi trobem cinc vies esportives de 60 metres,preparades per ser...
Petit Four a la Pastereta Est.

Guapa via de placa sobre bona roca,primera tirada fineta i segona més física.Bon ambient per lo curta que és.Accés: Esplanada d'en Nubiola, al costat del restaurant de...
Aresta Jan a les Garrigoses.

Típica via de ressalts amb  quatre d'ells de placa ben guapa però sense acabar de tenir ambient ni massa continuïtat.Ideal per fer metres.Aproximació: Pugem per...
Barcelonets a la Pastereta Est.

Ruta força completa amb un primer llarg de continuïtat,un segón a bloc i sortida acrobàtica.Equipament tirant a generós i rocam excel.lent...love...

Calendari activitats seccio infantil-juvenil

Aquí teniu el calendari de les activitats de la secció infantil i juvenil del segon trimestre del curs 2018-2019. Per a participar a les activitats de la secció infantil i...
Integral

Integral "Pi de Nadal"

Aquest dilluns amb el Jordi hem anat a Collbató per fer una escalada matinal.L'hi he proposat enllaçar vies a la Codolosa i arribar a dalt.Així que hem començat per la via...
Insubmisió al Serrat dels Monjos.

Poc que m'ha pas semblat el rostoll que en alguns blogs diuen que és.De fet m'ha semblat una bonica escalada per plaques de bon conglomerat tallades per inevitables trams de...
 La canal

05-12-2018 CollbatóLa Codolosa EsquerraVia  : La canal (Variant d’entrada) Per una cosa ho un altre sempre falla algú, a mes en vigílies de un llarg pont, el Bruc...

Sortida amb joelette per la banda Nord de Montserrat

La banda Nord de Montserrat és, per als collbatonins “l’altra banda”. L’altra banda paisatgística, geomorfològica, i àdhuc psicològica. Aixó no...
Integral Bon Matí a la Codolosa

Aquest dissabte amb el Jordi ens quedem a Collbató i fem una integral a la Codolosa.Fem 7 tirades i marxem a casa contents d'haver escalat més de 200m. que, tot i ser...
Via d'en Pitu als Graus. Collbató.

Panoràmica dels Graus, la nostra via és a l'esquerra dels escaladors que es veuen.Aquest dissabte tinc poc temps, amb el que ens decidim per anar a Collbató, als Graus, a fer...
Diédret

20-10-2018 Collbató Codolosa Via  : Del DiédretRenoi quina tamborinada de llamps i trons em tingut aquesta nit a “Can Fanga”  ...!!!! Sempre he estat mandrós...
TURÓ DE CAN DOLCET (418,695 m) des de Collbató

::CIM:Turó de Can Dolcet (418,695 m)COORDENADES: 1º 48' 57.23476''E / 41º 33' 18.88437''NVÈRTEX GEODÈSIC: 281 118 001COMARCA:Anoia / Baix LlobregatCOORDENADES...

Dia 19 d’octubre, reunió informativa joelette

Aquest 19 d’octubre farem una reunió amb tots els interessats a participar en la formació del nou grup de cadira joelette de 4000peus. Es farà DIVENDRES DIA 19 A LES...
La Piràmide, via Aresta Brucs

8.09.18  Hi havia una vegada uns senderistes que un dia es van atrevir a alçar la vista cap a les muralles i agulles que apunten al cel... cap al territori dels agosarats...

Canvi de data sortida Alt Ripollès: 23 de setembre

La sortida prevista per aquest diumenge es CANVIA a la propera setmana, dia 23 de setembre, a causa de la coincidència amb la festa major de Collbató. Demanem disculpes pel...
Esortiva a collbató.

3/09/18. Canvi de registre, avui amb el Felip anem a entrenar a Collbató. Està clar què cal fer esportiva per treballar el grau, som mandrosos per l’escalada esportiva,...
Integral josep barbera

DIUMENGE, 29 DE JULIOLEl dissabte vaig acabar al Bruc sense cap intenció d’escalar però amb l’idea de trobar un company per diumenge.No és normal que per aquestes dates...

XI CAMINADA POPULAR COLLBATO: 7 d’octubre

Aquest 2017 es celebrarà la onzena edició de la Caminada Popular Collbató, organitzada per 4000PEUS. Com cada any, us convidem a participar-hi en aquesta caminada popular,...
Projecte Robin Hood a la Pastereta.

Ens posem en aquesta via sense tenir massa informació, només una ressenya que fa temps vam veure per internet i que ara no hem trobat. Segons aquella topo es tractava d'un...
Divorci Inminent.

No ens ha acabat de fer el pes,ens ha agradat molt més la veïna Orgull Mapuche. De fet si la tornés a fer només faria els llargs 2 i 3 en un de sol en plan esportiu,ràpel...
Orgull Maputxe al Serrat d'en Muntaner.

Discrepem amb les dues opinions que haviem llegit a la xarxa. En primer lloc ens recomanàvem fer el primer llarg i nosaltres l'hem fet i en cas de repetir la via entraria per...

Vacances d’estiu

Hola a tothom! Us comuniquem que el local de 4000peus romandrà tancat fins al setembre. De tota manera, si algú necessita informació o comunicar-se, ho pot fer a través del...
Estudiosos del Massís al Frare de Baix.

A la primera tirada la roca te una capa de sorreta que ens pot aigualir la festa,tot i aixó te la gràcia d'haver de trobar el camí correcte i quan estas perdut enmig de la...