Collbató

Vies niu-canal + atic de la codolosa

DIVENDRES, 29 DE MAIGEncara que no sigui un dia normal de sortida, porto molt de dèficit de sortides per no aprofitar totes les oportunitats, per tant quan el Juan Carlos va...
Terra de Nómades.

Des del meu punt de vista aquesta via pot estar en la trilogia de les tres clàssiques llargues i de grau assequible del vessant sud monserratí juntament amb l'Aresta Ribes i...
Esperó Blocaire a la Codolosa.

Vàrem dedicar una jornada a anar fent les vies de la banda dreta de la Codolosa.En algunes només vàrem escalar la segona tirada,si no em falla la memória aquesta va ser una...
Viatge Apatxe a la Pastereta.

Itinerari de caràcter esportiu,escalada de xapa i segueix.Totes les tirades són guapes d'escalar i totes són de placa,això si a trams fineixa i a trams es rema de ganda a...

Dia 8 de març, caminada popular de la Dona

Aquest any l’Ajuntament de Collbató organitza la Caminada Popular de la Dona, coincidint amb el dia Internacional de la Dona. 4000peus col·laborarà en la logística i...
Pala Alta del Montroig, via del Lluís

31.01.20  Després dels refredats i els temporals, que ens han tingut a règim de rocòdrom durant els primers dies de l’any, i després del petit tast que vam poder fer...
Camins de Collbató, 1

Drecera dels Graus - Camí Vell - Pla de Sant Miquel - les Feixades - la Salut26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant...
Montserrat Sud, pel Camí Vell i les Feixades

26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant un itinerari d’uns 10 Km de recorregut i 550 m de desnivell que correspon...
Montserrat Sur - Collbató, sector Primer Pis.

Un día curioso el domingo 02-02-2020, el día 33 del año y faltan 333 días para que termine. Junto com mi compañera Mar, que hacia que nos salíamos juntos a escalar, no...
Via CDR a la Codolosa.

La veritat és que només hem escalat el segón llarg d'aquest itinerari: un combinat de díedre i placa que s'inicia a la primera role de les Cabres i acaba al segón relleu de...

Calendari primer quadrimestre 2020

Aquest és el calendari d’activitats del primer quadrimestre del 2020: 4000peus, AE Collbató, adverteix que els esports i activitats de muntanya comporten riscos. És per...
Descobrint una nova via a la Codolosa.

Aquest dissabte quedo amb el Jordi Puig i el seu fill per anar a la Codolosa a fer una via que s'ha obert nova a la part alta. Finalment el Jordi no pot venir perquè ha passat...
 Laietana

18-12-2019 MontserratCollbatoParet de La SalutLa Cova GranVia : Laietana Avui amb el Martí ens apropem a Montserrat, Jo he quedat amb uns col·legues per anar a dinar, lo que...
Via Reincidents a la Codolosa.

Ens ha semblat la típica Massonada: linea lógica,assegurançes justes i dificultat moderada.Hi podreu escalar la xemeneia més curta de tot Montserrat a part de plaques...
Havana Club a la Pastereta.

Està prou bé amb un segon llarg que és una oda  a la continuïtat,petits trams de díedre i una placa final força lluïda.La roca és bona i a més és una via bastant...
Pic Nic al Serrat dels Monjos.

Una via ben reeixida,la clàssica del Serrat dels Monjos.La veritat és que totes les tirades m'han agradat,l'escalada és variada alternant constantment el díedre i la...
Volta integral a Montserrat 2

Dimecres 20 novembre 2019Santa Cecilia, Camí de l’Arrel, Pla de la Trinitat, Pas del Trencabarrals, Camí Nou de Sant Jeroni (Gorros), Miranda de Sant Jeroni (100 cims),...

DIMECRES, 30 D’OCTUBREA principis de setmana encara estic “tocat” del genoll però ja veig que segurament ha estat una sobre carga perquè la cosa va millorant poc a poc....
Bikini al Serrat dels Monjos.

Via majoritariment de placa amb un díedre final especialment bonic i sostingut. La placa del primer llarg és fina i  actua de filtre,en canvi la placa del segón llarg...
Canvi climbàtic

DIMECRES, 16 D’OCTUBREAquesta setmana tinc malament el tema d’anar a escalar lluny, cal que arribi a casa al migdia per tant s’imposa quedar-me per Montserrat.Però les...
Pacho Hidalgo a la Pastereta.

Una excusa més per gaudir de la bona roca de la Pastereta!.Bona escalada plaquera,només una apretadeta al tram més dret la resta escalada sobre placa lleugerament tombada i...
Via anoiram

DIUMENGE, 06 D’OCTUBREEl dissabte per temes familiars no vaig poder sortir, o sigui que aquesta setmana toca fer una matinal, per poder tornar a dinar a casa.Normalment al...
Via blava a la pastereta

He decidit que faré totes les vies blaves de Montserrat. Ja tinc fetes la GEDE al Gorro Frigi, Esperó de Llabeig al Bisbe i la via normal de la Torta, Miranda del pas del...

Participació joelette a la XII caminada 4000peus

Aquest proper diumenge, dia 6 d’octubre, celebrarem la 12ª edició de la Caminada Popular Collbató de 4000peus. Hem convidat a vàries cadires joelette a participar en...
Via Tuaregs a la Palleta.

La més equipada de la paret i m'imagino que per això la més repetida,interessant dur un pla B tant per escalar com per rapelar,ja que no deu ser estrany trobar-hi la gentada...

1 de setembre, Festa de l’Esport

Aquest diumenge es celebra la Festa de l’Esport a Collbató. Us convidem a tots a participar-hi, on 4000peus tindrà instal·lat un rocòdrom amb tirolina, a partir de les...

Xii caminada popular collbato:

Aquest 2019 es celebrarà la dotzena edició de la Caminada Popular Collbató, organitzada per 4000PEUS. Com cada any, us convidem a participar-hi en aquesta caminada...
Via aniversari de l'ernesto

DIMECRES, 17 DE JULIOLDesprés de molts dies buscant l’ombra, avui s’han canviat les coses i ens cal cercar una paret amb poca aproximació i retorn , per   ...
Via ramon noya fortuny

DIMECRES, 03 DE JULIOLHi ha vies que no saps com  catalogar-les i la via d’avui n’és un exemple.Quedem aquesta vegada a Collbató i un xic més tard del que tenim per...
Cdr

12-06-2019 Collbató La Codolosa (dreta) Via  : CDR Avui els llençols se ens ant pegat al cul i arribem al Bar de L’Anna tard mol tard inclús per a nosaltres,...
Alimera a la Codolosa.

A la segona tirada hem llegit dues opinions contradictóries i subjectives: que les xapes allunyen.Són 40 metres ( sense contar el díedre ) i hi ha 5 xapes,la dificultat...
Volta integral a Montserrat

Dijous 6 de juny 2019Distancia      18,71 kmDesnivell      1.450 mTemps         ...

XXXII Cursa de l’Alba i VI Marató: missió acomplerta

Un altre any hem acomplert el repte: missió acomplerta! Una jornada que ja és una referència ineludible al calendari de Collbató. No ens cansarem mai de repetir que això no...
Via Campions a la Codolosa.

Ara que s'acosta la fred i els dies curts va sent hora d'anar a fer el dropo de nou a la Codolosa.Aquesta a nosaltres ens va agradar força,com la majoria que hem fet en aquesta...
Via Vèrtic a la Pastereta Est.

Degut a la seva baixa dificultat,bona roca,possibilitat de retirada a cada role i equipament poc espaiat pot ser una bona via per a la iniciació.Nosaltres l'hem escalat amb una...