Colldejou

Descoberta de Graus a la Mola de Colldejou.

2017-10-03 Descoberta de Graus a la Mola de Colldejou.   Comarca: Baix Camp i Priorat. Data: Dimarts 03 d’octubre de 2017. Participants (5): Joan Gassol, Joan Marqués, Josep...

Sortida de vacances

Que un trajecte, recorregut, itinerari, sigui un viatge o  una excursió, depèn de la finalitat de qui fa el trajecte.Qui va per feina a una ciutat alemanya, posem per...
Serra de llaberia i mola de colldejou

Aquest cap de setmana tocava anar a fer raquetes, però el malt temps previst als pirineus ens a fet que tiréssim cap al sud i concretament a la Serra de Llaberia un indret...

25/09/2016 1a CURSA DE MUNTANYA DE PRATDIPEl Josep, el Marc i el David van participar a la cursa llarga de 24 km i 1.540 mt de desnivell positiu. Tots tres van fer una gran...
Tom a la Mola de Colldejou (segon nivell).

Tom a la Mola de Colldejou (segon nivell).   Comarca: A cavall entre el Baix Camp i el Priorat, al Parc Natural de la Serra de Llaberia. Data: Diumenge 27 de març de 2016....
COVA  de  LES  ÀNIMES

COVA de LES ÀNIMES

Puig de Mas d'en MarcDesprés de la duresa de la excursió a La Cova Sanadora, vai trigar en retrobar-me amb lo company bloggaire de Camins Oblidats.Dibuix de Cérvola, trobat...
Tom a la Mola de Colldejou a peu de paret.

Tom a la Mola de Colldejou a peu de paret.   Itinerari: Colldejou – camí de la Torre de Fontaubella – bosc de la Font Freda – les Turmines – Rasa...
La Mola de Colldejou i la Serra de Llaberia

Tot i que la primera nevada d'aquesta temporada ja ha caigut, no veiem gaire clar que sigui el moment de fer la primera sortida d'esquí de muntanya. En mig d'aquest pont de...
Vall de st marc

Fa un matí genial però tenim poca estona, així que deixem el cotxe al coll de Magí Vidal i agafem el senderó que puja a l'ermita de Sant Marc, a cavall entre l'Alt Camp i...
GR 171: la Morera de Montsant - Albarca

Anterior:Riu Montsant - la Morera de M.A la Morera de Montsant no vaig trobar lloc per dormir però sí per dinar, tot i arribant cap a les 4 de la tarda. Sabent que se'm faria...
Mola de colldejou pel camí de la font dels clots.

PUJADA A LA MOLA DE COLLDEJOU PEL CAMÍ DE LA FONT DELS CLOTS.   El passat dia quatre d’octubre de 2015 hem anat a la Mola de Colldejou vuit amics i un patufet de divuit...
PUIG DEL LLEÓ (311,6 m.)

Foto cim: Jordi PinoFoto: Macedonio  Moreno (Grup Muntanyenc La Lira Vendrellenca)CIM: Puig del Lleó (311,6 m.)COMARCA:Baix PenedèsHORARI:1h 35 min. (1h 05 min.+ 30...
GR 171: Garcia - Riu Montsant

Anterior:Gandesa - GarciaDe tant en tant, me'n recordo que tinc pendent  aquest GR que vaig començar al 2009; feia gairebé dos anys que m'hi vaig acostar per últim...
Tomb de la cabrafiga

Puig de la Cabrafiga (612 m)Dissabte, enmig de l'onada de calor que estem patint, vam anar fins a Pratdip. La idea era pujar al Montredon i el Cavall Bernat de Llaberia però el...

Puig de la Cabrafiga (614 m.)

Dissabte 30 de maig de 2015Hora de sortida: Dos quarts de set del matí.Ubicació: Comarca del Baix CampTemps aproximat: 5 h. 30 m. (10 km.)Desnivell: 633 m....
Última sortida 2014: albiol

Ens trobem amb gent d'Alcover, el Joan gran, el Joan petit, el Josep, el Raul i un servidor, per realitzar l'última sortida amb bici de carreterta del 2014. La idea és anar a...
1  de  GENER  2015

1 de GENER 2015

este any, molt de bo, i una gentada!!Després d'haver fallat l'any passat aquí hi tornem a ser!!Lo Sr. Mariné i lo Paco Martínez llegint els versos tradicionalsPujada a La...
Bttrus&Rally

Aquest cap de setmana, va venir per les nostres terres, una representació de la colla Bttrus de l’Anoia, un d’ells (que ens vam conèixer a la Cursa de l'Argentera de l'any...
Espeleobloc assoleix l’article nº 3.000!

El Víctor, a l'avenc Gran de les Alzines.  Foto: Josep PastorAquests dies tenim un bon aniversari: L’Espeleobloc ja porta editats 3.000 articles! TRES MIL!El promotor...
Costers del Priorat. Mode Reverse

Cada cop costa més poder publicar regularment les rutes de cap de setmana, i no és per no sortir, ans el contrari!! El problema és que els vídeos se'm mengen molt temps...La...
Capafonts - la Mussara - Capafonts

Si ja havia estrenat l'any fent muntanya, quina millor manera per continuar-lo? El dia després de pujar pels voltants de Tona (aquí) vaig voler canviar d'ambients i vaig...
D’Hostal Can Ciurana a no-lloc

Topants, referències, orientacions.Per a nosaltres era tota una referència, tant a l’anar com al tornar de la Terra Alta. Un punt, un lloc en el camí que, com d’altres,...
Costers del Priorat

Una de les raons per les quals m’agrada publicar les rutes com més aviat possible és que com més passen els dies, més mandra fa posar-m’hi. Entre la preparació de la...
Circular Mola de Colldejou Dirt Edition

Després de la Snow Edition de l’any passat, aquest cop hem gaudit d’una fantàstica sortida de mtb a tope d’aigua i fang (les Wind Editions no les poso, ja que són les...
Cabrafiga, entre el mar i la muntanya

Els amics del grup de Senders Flix van preparar una sortida a un d'aquells cims que havia vist moltes vegades des de sota però al que mai m'acabava de decidir a pujar. Situat...
Integral a la Serra de Llaberia

Una d'aquelles que portava al cap feia molt de temps... Ja havia fet més d'una incursió per la Serra de Llaberia, que vaig començar a descobrir en fer el GR 7 al 2006;...
Mestral Vs Bikers

Estar tota la nit sentint com bufa el Mestral i saber que t’has de posar a pedalar a primera hora fa una mandra de nassos, i, que a les 7 del matí el whatsapp ja va ple de...
Puigcabrer

Cim del Puigcabrer o Torre del PetroliCIM: Puigcabrer (524, 4 m.)COMARCA: Alt CampHORARI:  1h 20 min. (50 + 30 min.)DESNIVELL: 284,4 m.DIFICULTAT: fàcilNOTA...
Cursa Trailseries de Colldejou llarga 2013.

Introducció:24-08-2013.- Avui el Toni i Jo hem anat a fer la cursa de Colldejou llarga.Una cursa dureta però molt bonica i entretinguda. Amb dos pujadetes fortes a la Mola i a...
Ermita de Puigcerver (hangover's day)

Després de no poder fer (per raons de coordinació d’horaris) un test del circuit vermell de la cursa de LaPica’14 del pròxim dia 19 de gener, vam pujat a l’Ermita de...
Circular Mola de Colldejou Vs. Constipat

Tot i una petita modificació en la ruta per evitar el fort vent al parc eòlic del Trucafort, finalment, i després de dos intents, aquest cap de setmana hem pogut fer la...
New Kids on the Blog

Aquest diumenge ens van acompanyar un parell de xavals de Reus per gaudir de la bicicleta i la muntanya. Un d’ells ja feia dies que m’anava darrera per portar-l’ho per les...
 Coupage: 75% Baix Camp, 25% Priorat

Per la ruta d’aquest cap de setmana hem tingut una convidada i com que m’agrada quedar bé i sabedor que els descensos tècnics encara no són el seu fort (dic encara...
20/10/13 Ruta de les Ermites de Falset

Molts cops passem pel costat de llocs que són impresionants i no ho sabem. Aquest és el cas de les Ermites de Falset. En aquesta ocasió, els senderistes vam ser:Àngels,...