Colors

Raisam a l’Escolanet

La Raisam ens brinda una paleta amb tots els colors i matisos de la Nord de Frares. Hi trobarem roca bona i deplorable, una escalada amb predomini del lliure però també alguna...
Refugi d'Estós

Aprofitant la part final del pont del Pilar hem fet una sortida que teníem en cartera des de fa força temps. Vam venir a intentar la Cresta de los Veteranos fa un parell...
Aresta Cercamon als Pollegons

Bona alternativa per pujar de cop tots aquests cims d'una sola atacada.La ressenya pot semblar quelcom fàcil, i de fet ho es, però no us en fieu.Festival de pujar i...
Cap de Boumort (2.077 m.)

var Latitud_sortida = 42.238221; var Longitud_sortida = 9.966053; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Campions

27-09-2017CollbatóLa CodolosaVia :  CampionsDies de vida intensa, els llibres de historia parlaran de aquets dies, això  influeix en el nostre dia a dia.El Martí...
Northland, el llunyà  Nord de Nova Zelanda

Northland, el llunyà Nord de Nova Zelanda

Les terres del nord de Nova Zelanda ens van semblar magnífiques   i sorprenent ,  no parlarem  de grans paissatges i aglomeracions  de gent, però...
Visitant la Illa Nord de Nova Zelanda .

Deixem la Illa Sud, en tres hores creuem l'estret de Cook i arribem  Wellington, ciutat  entrada pel sud de la Illa Nord. Vam notar...
PICS DE LOS INFIERNOS PER PANTICOSA i PONDIELLOS

Alçada mínima: 1639mAlçada màxima: 3083mDistància: 16,7 kmTemps empleat: 9h35m (parades incloses)Desnivell + :  1619mDesnivell - :  1619mRefugi Casa de Piedra –...
Grampians vies  llargues i caminades

Grampians vies llargues i caminades

Tal com deia en l’anterior post, Grampians és un lloc molt intens a on hem pogut gaudir de moltes cares de l’escalada i paissatges al·lucinants.Aquí deixo algunes vies...
Visitant catlins i la costa sud-est

Una tarda deixem la zona dels fiords i  seguint la carretera 94 ens dirigim cap a la costa sud-est.  Aquella nit vam parar a Lumsden on a l’antiga estació de tren...
Sol Solet

01-07-2017CollbatóMiranda de Can JorbaVia :  Sol SoleteNo se com ...... però em trobo enfilant la porta del Bar Anna amb el cor encongit he quedat amb uns escaladors de...
Més lluny i més amunt

Diedre Laffranque, V (270 m) Tossal del Molar Gran, Vall de Besiberri.Fa un parell o tres d'anys que per celebrar l'arribada de l'estiu ens n'anem al Pirineu a escalar alguna...
Faja de las Flores

var Latitud_sortida = 42.649608; var Longitud_sortida = -0.060711; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Torreta de Cadí (2.562 m.)

var Latitud_sortida = 42.275167; var Longitud_sortida = 1.499669; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
De rubio a sant joan de l'erm

Avui dins de les sortides en autocar del Centre ens ha tocat anar del poble de Rubió a Sant Joan de l'Erm passant pel Port del Cantó. Volíem pujar al pic de l'Orri però la...
Ferrata de cala moli (sant feliu de guixols)

Feia temps que tothom em parlava de la Ferrata de Cala Molí a Feliu de Guíxols i em cantava les seves meravelles. Jo em resistia dient que estava molt lluny,  finalment...
De Prullans a Bellver per la cova d'Anes

14.05.17  Matinal multidisciplinar (senderisme, via ferrada, escalada, espeleologia) a través d’un senzill itinerari entre Prullans i Bellver, a la subcomarca cerdana de...
Parc de les Rieres d'Horta

El parc de les Rieres d'Horta està ubicat en el districte Horta-Guinardó, barri de la Clota. Va ser inaugurat l'any 2013, el nom del parc el va escollir els propis veïns de...
El Parc de Cervantes

He visitat el Parc de Cervantes i he quedat meravellada al veure tantes roses, tot un espectacle! Roses de diferents tipus i colors, roses vermelles, grogues, taronges,...
Burgess  park

Burgess park

Oca egípcia (Alopochen egyptiaca)London és una ciutat molt gran, enorme, inmensa. Terriblement inmensa. La conurbació londinenca vindria a ser gairebé com la Depressió...
Pilar Central al Doll.

A nosaltres tres ens ha agradat molt, fissures de tots els tamanys per quedar-se ben a gust catxarrejant i alguna placa per variar. La roca força sanejada però hem fotut...
Ferrada Urquiza-Olmo

27.02.17  Són les 10 del matí del darrer dilluns de febrer i el Jaume, el Pep, la Txus i jo, ens reunim a l’entrada del petit poble de Corçà, situat al peu de...
Córrer de por

Recupero el conte que vaig escriure fa un temps al taller "Teixint contes" dirigit per l'Andreu González i organitzat per la Biblioteca de Santa Eulàlia de...
De les Cabres

16-02-2017Collbatóla CodolosaVia : De les Cabres Dia plàcid avui interessava fer una matinal sense deixar de practicar el noble esport de la "Barra" del Bar i de comentar les...
Vallirana

DIUMENGE, 05 DE FEBRERAquest dissabte hem celebrat l’aniversari de la Cris, i no sortim a estirar les cames, però mentre dinem i animats per la conversa i quelcom més,...
COVA  del  PARRAL

COVA del PARRAL

A Montsant cal anar sovint, o al menys un cop l'any si no s'hi viu a prop. Als Tres Juradets, per exempleCal anar per mantindre les arrels amb el terreno, car esta serra...
Escalada esportiva a la vall d’aosta

Para versión en castellano pincha aquí El cas és que l’estada (de tres setmanes) que vam fer a la vall, va ser totalment inesperada  i no entrava en els...
Pou de la Serreta. Serra de Sant Joan.

Continuant amb les activitats a la Serra de Sant Joan, el  29.12.2016 vam localitzar i revisitar algunes de les cavitats ja inventariades. L’equip d’aquest...
VIaNoVa

VIaNoVa "Diedre d'Or" 140m 6bA1 (Busa sud)

***Línia que recórrer el darrer dels diedres vermells al pany dret de la muralla sud. Roca poc agraïda en conjunt, i més lliure (i trams pendents d'alliberar) del que...
Indignats

18-12-2016 Collbató Codolosa Via  :  IndignatsRenoi que no aprendré mai .... apa ja em veus amb tres promeses del futur a fer el ridícul, sort que arribant tocats,...
Cresta de Montnou IV, Solsonès

Tornem a aquesta comarca on cada cop descobreixes fantàstics racons nous.Així que cap a Solsona i com no a sopar a cal Pixarada XicPerò abans fem un màster en sistemes de...
Domenyo vell-la puente alta-domenyo vell

Lloc inici caminada: Domenyo Vell, Els Serrans, País ValenciàCaminants:  Paqui Ramada, Felix, Pepe Gil, Pepe March i FrancescData: 02-12-2016Hora d’inici caminada:...
GR1: Alpens - Ripoll

Una etapa més del GR1 en la que hem completat la travessia de la província de Barcelona i hem entrat al Ripollès, ja a la província de Girona. També hem abastat una fita...
Per la Vall de Lord

Com diuen que venen dies de pluja hem aprofitat per fer un tomb fins a Sant Llorenç de Morunys.Aquest cop hem quedat a la benzinera de Manresa per pujar tots junts fins...
Hoces del rio mira, mira, cuenca

Lloc inici caminada: Molino de la Hoz, Mira, Serrania Baja, CuencaCaminants:  Anita, Mila, Tere, Felix, Pepe Gil I, Pepe Gil II, Pepe March, Vicenç i FrancescData:...
Volta insaciable al Montgrony

Guiats pel Pito, fem una excel·lent volta per tots els vessants del Montgrony en aquests dies que és ple de colors de tardor. Un recorregut amb tots els ingredients d'un...