Com

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...
Escalant a Queralt i manifestant-nos a Barcelona

Ressenya de Topo-rocressenya de Topo-rocAquest dissabte havíem d'escalar sense arribar tard a casa doncs volíem anar a la manifestació de Barcelona, a fer costat als presos i...

Dissabte dia 23, sortida amb raquetes a Tuixen.

EL 23 DE FEBRER ARRIBA LA CLÀSSICA SORTIDA SOCIAL DE RAQUETES. Aquest any tornarem a l’estació d’esquí de Tuixén, relativament propera i amb bona quantitat de neu....
Neus escasses a Port del Compte i la Cerdanya

Dissabte s'ha d'anar a Barcelona a donar escalf als presos polítics omplint la Gran Via; per tant cal buscar una destinació matinal "que ens vagi de camí". Així fem una...
Pujador des Palmers i coma Clova

Coma Calenta.Arrenca la caminada en el punt quilomètric 107 de la carretera Ma-10 d'Andratx a Pollença.(WP-01) Km 107 de la carretera Ma-10 (Andratx - Pollença) - 0,0 km - 0...

Aromes de Malanyeu a la Paret del Devesó

Desmarcant-se de la tendència imperant a la zona l’Aromes de Malanyeu proposa una altra manera d’enfilar-se a la paret, més sincera, més autèntica. La via, tota...
Tocats del Bolet a la Paret del Castell.

Després d'una setmana fora de combat per diversos motius, avui he sortit de casa amb moltes ganes de gaudir d'aquest magnífic dia d'hivern amb aires de primavera. Com que no...
Puig de Sant Miquel. 100 cims

27 de gener de 2019Aquesta vegada la recerca dels 100 cims, el repte de la FEEC, m'ha portat fins a l'Anoia. Al cor de la comarca, uns quilòmetres al nord d'Igualada i a...
GR7: Arbolí - Coll de la Teixeta

Una nova etapa del GR7 per terres del Baix Camp, en un dia primaveral. Hem arribat de bon matí amb l'autocar al poble d'Arbolí, on vam acabar l'etapa anterior i on ja ens...
Descobrint Getu i els seus voltants

Els dies que no escalàvem aprofitàvem per fer caminades i perdre'ns en aquest territori tan i  tan especial. Ens vam enamorar d’aquest indret que ens va regalar una...
Via marta

DIMECRES, 13 DE FEBRERAquesta setmana després d’uns quants estira i arronsa sobre si anar a esquiar o a escalar les opcions s’han repartit i a la proposta d’anar a...
Nova via love climbing: via quercus

"Love Climbing" és un terme novet que ha aparegut per designar escalades amb tranquil·litat, amb la persona estimada doncs saps que fruirà i no patirà gaire (queda millor...
Peña de Sin - Piedad

Vía difícil.Implora compasiónNo hay respuesta ni empatía.Solo severidad, golpes y tortazosPasajes sublimes, tramos de aventura, largos equipados, y zonas con bloques...
Catalanofília, 6b+, Roca  Alta

Catalanofília, 6b+, Roca Alta

Després d'unes quantes vies de "trad love climbing" ja ens venia de gust prémer-nos una mica els cargols. En aquesta via, la major part del peix es ven al primer llarg. Un...
Al Tuc de la Lleia (Tavascan)

***Luxe de bonica i allargada volta fins a aquest vèrtex fronterer, arrancant i tornant al fons de vall amb esquís als peus des del poble de Quanca, i que fem en circular...

La Serra del Montmell, 10/2/2019.

Sortim a les 8 del matí de la pista poliesportiva i després de fer uns 75 km arribem a les proximitats d’aquesta serra. Fem un petit mos en el restaurant Mirador del...
Diedre de la llibertat

DIUMENGE, 10 DE FEBRERAquesta setmana tinc previst sortir amb el Guillem, fa molt temps que no coincidim i sempre es d’agrair poder sortir amb el teu fill i fer una bona...
Puig de Santa Eugènia i puig de Son Seguí

Santa EugèneiaCurta passejada des del bonic poble de Santa Eugènia al puig de Son Mascaró (o de S. Eugènia), i el de Son Seguí o d'en Marron. Alçades modestes que ens...
A la via dels Quatres (Serrat Alt, Àger)

***Ben bona repe de la via dels Quatres, al serrat Alt. Oberta amb estil impecable per en Marmo i cia, sense expansions i ben traçada amb claus i ponts de roca. Amb el detall...
Vies:

Vies: " Mandarina" i "fita 59/60"

Inici de la via Mandarina. Flanqueig per arribar a la Reunió intermitja de la via "fita 59/60". 2a. tirada de la via "la que ens faltava".Rapelant les vies. En...
Ascensió al Sacroux (2.676 m) amb esquís

Feia temps que teníem al Sacroux a la nostra llista d'objectius d'esquí de muntanya, especialment des que vam veure la seva escarpada cara nord des del Tuc d'Aubiàs. Avui hem...
Trikiclimb

DIMECRES, 06 DE FEBRERAmb els missatges de captació durant la setmana sembla que dimecres serem pocs i finalment ho som. A les set i mitja, hora de trobada som tres els que hem...
Neus efímeres..

***regal de nevades i neus efímeres que les tongades de ventades i pujades de cota només han permès agafar el vol.. any de cota alta i vessants suds molt castigades als...
Les dues clàssiques

Bastiments (2.881m) i Prat de Bacivers ( 2.845m) Vallter, Ulldeter.Puignal (2.913m) Er, La Cerdanya. Novembre. Cim del Bastiments. Dos pams de neu fresca. Els esquís...
Via QUERCUS a la Serra de Queralt. Berga

Dissabte 2 de fbrer de 2019Aquest dissabte no pinta gaire be la metereologia i desprès de sospesar uns quants llocs decidim anar a una via nova que han obert a la serra de...
Rabadá-Navarro (Firé), 6b (360 mts), Riglos

Què hem de dir que no s'haig dit ja. Boníssima via, on tots els llargs són bons, tots, i on cal navegar amb criteri. Feu-vos amb una bona piulada (no com aquesta), i si...
Sessió triple a la Torre Xica.

Avui a Abella de la Conca sessió triple en molts aspectes: fent la fotosíntesi completa al solet d'hivern amb una temperatura perfecta, tranquilitat insultant tot i escalar...
Sant Pere de la Vall i Balconet de Santa Linya

27.01.18  Aquest diumenge ens hem aplegat gairebé una cinquantena de companys per efectuar una ruta circular per la serra de Montclús, a la Noguera, que surt de la petita...
Via del nínxol

DIUMENGE, 03 DE FEBRERAquesta setmana m’ha trucat el Jordi per sortir el diumenge, (és una de les poques escapades que pot fer), i desprès de quedar al alguns objectius...