Comabona

Costes de Gisclareny

var Latitud_sortida = 42.261023; var Longitud_sortida = 1.834367; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Prat d'Aguiló

var Latitud_sortida = 42.354199; var Longitud_sortida = 1.703047; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Comabona, cara nord. Ruta Mendizale.

Aquest hivern tan curiós que està fent, amb poca neu però amb els corredors en condicions prou bones, ens ha permès d'anar a la paret nord del Comabona pujant en cotxe fins...
CIMS PER LA LLIBERTAT. COMABONA 2554m.

13/10/13. Cims per la Llibertat, avui anem al Comabona 2554m en una jordana  solidaria i reivindicativa per la injustícia què representen el presos, exiliats i...
Puigsacalm (1.514 m) #cimsxlallibertat

Dissabte 13 d’octubre de 2018Hora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 6 h 30 m (13,2 Km)Desnivell: 930 mDificultat (1):...
Comabona (2.548 m.)

var Latitud_sortida = 42.247749; var Longitud_sortida = 1.664355; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Roca Foradada – Vall de Pi (1.766 m)

Divendres 17 d’agost de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 6 h (18 km)Desnivell: 700 m (acumulat)Dificultat (1):...
Vall de Gresolet

var Latitud_sortida = 42.228221; var Longitud_sortida = 1.735505; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Balanç muntanyenc del 2017

L'Espardenyada, caminada popular pels voltants de la Pobla de Segur, passa a tocar dels rocs de Queralt Foto: Jaume FerrándezAcabant aquest 2017, em plau repassar algunes de...
Comabona

El Comabona és potser el cim més accessible de la Serra del Cadí, del poble de Montellà en el seu vessant nord una pista de muntanya accessible a quasi tots els...
PEDRAforca (P. Superior i Calderer)

Després de la nostra última sortida d'alta muntanya (d'aixó ja fa més de deu mesos) ens estrenem en una bonica visita a la muntanya del Pedraforca. Farem el Pollegó...
Torreta de Cadí (2.562 m.)

var Latitud_sortida = 42.275167; var Longitud_sortida = 1.499669; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Sant Miquel de Turbians (1.547 m)

Dissabte 20 de maig de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Berguedà.Temps aproximat: 4 h 30 m (15 km)Desnivell: 480 mDificultat (1): Normal.Programa:...
Volta al Pedraforca

Per aquells que no es veuen amb cor de ni amb forces remuntar 900 m. de desnivell en un no res per a tornar-los a perdre tot seguit, o per als qui els genolls o el vertigen els...
COMABONA (2.553 metres).

(Coll de les Bassotes, 1.873 m). El Comabona és el cim més oriental de la serra del Cadí, i una de les millors talaies de la Cerdanya, i de la cara nord del Pedraforca....
Comabona des de Prat d'Aguiló

26.08.16  Situat a l’extrem oriental del Cadí, el pic de Comabona (2554 m), d’inconfusible forma cònica truncada vist des de la Cerdanya, és un gran mirador sobre...
Tossal de Rus i Puigllançada

El cim del Puigllançada, ben nevat, amb el Pedraforca al fons a l'esquerra.El Puigllançada és un cim de 2.400 metres i escaig que senyoreja la capçalera del Llobregat,...

Punta Aguda (2.548 m.)

Dissabte 24 d’octubre de 2015Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 4 h.Desnivell: 552 m.Dificultat: Normal.Programa:...
El pedraforca per la canal del verdet

El coll de la Canal del Verdet amb la canal entre ombres i sol.El Pedraforca són, amb Montserrat,  les muntanyes màgiques de Catalunya. Ens atreu amb força als...
Bófia de les Llosanques (1)

Fent una sortida de transició ja que dijous era Sant Jordi, un grup dels que vam ajustar-nos a la tradició dedicant la jornada a gaudir de la nostrada i excepcional festa del...
Bòfia de les Llosanques

//--> Iniciem el descens a l'avenc Boniques columnes Sala principal, ampla i plena de formacions Un ratpenat descansa sobre una...
Sant marc de brocà.

Aquesta proposta és una ruta amb l’ultima part circular que accedeix al cim de Sant Marc, el qual pertany al llistat dels 100 Cims de la FEEC. Durant el recorregut...
Camí dels Bons Homes: Bagà - Bellver

Quarta etapa del Camí dels Bons Homes. Una etapa d'altura amb la que hem saltat per sobre de la serra del Cadí-Moixeró per entrar a la plana de la Cerdanya. Ahir va estar...
Via Estasen al Pedraforca

25 d'octubre de 1714 / 2014Sempre ho he dit: el Pedraforca es la meva muntanya preferida. No es un dels llocs que he escalat més, ni he fet nombroses vies, però cada cop que...
Pedraforca en dilluns, solitud

El Pollegó Inferior del Pedraforca des del cim principal.El Pedraforca és una de les muntanyes més visitades i fotografiades de Catalunya. La seva silueta és ben...
Travessa integral del moixero-cadí

Els expedicionaris al coll de PalAquest estiu una colla del Centre vam tornar a fer la Travessa integral del Moixeró-Cadí. No és una excursió complicada però si que té un...
Tossa d'Alp en travessia

Avui hem aprovat una assignatura pendent. Aquest blog ressenya sortides des de fa més de 40 anys però no hi consta cap ascensió a la Tossa d'Alp. Tot i ser un cim important,...
Pic de la Costa Cabirolera (Serra del Cadí)

22.06.14  Un dels cims més atractius de la serra del Cadí, i també un del seus millors miradors, és el pic de la Costa Cabirolera (2605 m), sostre comarcal del...

Caminada pel Forat de Vimboca

Hem anat a fer una circular entre la serra de la Moixa i el Moixerò (Miguel i Cañete; 31.05.2014). Malgrat a acabar plovent hem conegut un indret particularment atractiu i,...
Per l'obaga d'Ensija

17.05.14  Al vessant nord de la serra d’Ensija, enfront del Pedraforca, es desplega una extensa pineda, entre Saldes i Vallcebre. Des de la Pleta de la Vila, situada al...
Cap del Verd, 2282 m. Un mirador superb.

IntroduccióAquesta setmana he decidit anar a una zona que tenia a la llista de pendents des de feia temps, la Serra del Verd. Mirant les diferents opcions, he vist que es pot...
Cavalls del vent (II)

2a etapa: Niu de l'Àliga - GresoletSom diumenge i el despertador ens fa sortir dels somnis a les 6 del matí. Quina son, quina calor que hem passat a l'habitació i això que...
Prats d'Aguiló - Pedraforca - Gòsol

Al Coll del Verdet, amb Gòsol al fons, en el segon dia de l'itinerariTeníem ganes de fer un itinerari de varis dies amb la Rosa i també em feia gràcia pujar de nou el...
Comabona, vessant est

El vessant oriental del Comabona és aquell que veiem sempre quan pugem cap al túnel del Cadí i que ens dóna pistes a l'hivern de com estarà la neu a l'altra banda. Però...
PR C-128: Cingles de Vallcebre

Ja feia temps que havia sentit parlar d'aquesta ruta als peus de la Serra d'Ensija, a cavall entre el Llobregat i el Pedraforca. Senyalitzada com a PR C-128, permet fer un...