Conca de Barberà

#maifemcimchallenge

21 de març de 2020Setè dia de confinament (10é pels companys/es d'Igualada)Aquest cop hem fet una sortida ben diferent, però noi per això, menys divertida!Un cop més, la...
ABELLA DE LA CONCA Via Marta

Quan vam venir a fer la via de la Pantera Rosa, em vaig dir que per aquí no tornaria més, sobretot, per la baixada que com no tinc el maluc recuperat, encara pateixo força, a...
CAVALL BERNAT: vIa

CAVALL BERNAT: vIa"JOSEP BARBERA A4-6B

..I quan creus que,després de 35 anys escalant a la nord de Montserrat.ja no podràs fer res més per que el teu temps ja ha pasat i el físic no perdona i la ment ja no es...
ABELLA DE LA CONCA Torre Xica via Pepa

Fugint de les boires ens planten a Abella de la Conca, on el solet està assegurat. Ens posem a la via Pepa que té una entrada bonica, li posen V+, però es fa bé. El segon...
Abella de la Conca - Via Marta - 27/12/2019

Abella de la Conca és un poble que enamora, no sé exactament el per que; la seva orientació, el fet que està per sobre de la vall, les seves llums, les seves cases, els seus...
ABELLA DE LA CONCA Torre Xica  via Yolanda Cortes

ABELLA DE LA CONCA Torre Xica via Yolanda Cortes

Després dels dos dies de Nadal ens trobem amb els amics del Vallès a Abella de la Conca . Ens distribuïm en tres cordades per fer les vies Pepa, Yolanda Cortes i la Mariquita...
Del Baix Cinca a la Conca de Barberà

Després d'un bon tram de carretera i d'un bon esmorzar, iniciem la sortida a Mequinensa.Tot vorejant el pantà de Riba-roja fem via a Flix tot passant per Almatret i a tocar de...
ABELLA DE LA CONCA Escalada esportiva

Aquesta sortida és de fa uns 10 dies i sembla mentida que fins a mig matí anàvem en màniga llarga, amb la calorada que fa avui.Havíem quedat a Vilanova de Meià per fer la...
Turons de la Segarra

var Latitud_sortida = 41.626990; var Longitud_sortida = 1.341355; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Mola d'Estat (1.127 m.)

var Latitud_sortida = 41.380146; var Longitud_sortida = 1.079913; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Aresta de l'anna o un rostoll agraït

A la revista Vèrtex núm. 280 surt una ressenya d'una via de grau accessible i agraït a la Conca de Barberà a prop de Santa Coloma de Queralt que és una contrada que...
Castells Barberà a la Roca Verda.

Als tres membres de la cordada la via ens va agradar.Varem trobar-la lógica,amb bona roca,variada i amb un tram ben sorprenent a la quarta tirada.Dit això heu de saber al que...
Via castells barbera

DIMECRES 25 DE JULIOLTercer dia d’activitat, avui hem quedat amb el Marc a Martinet, ell ens acompanyarà en el nostre projecte al Cadi.Sortim de Martinet a les vuit i mentre...
Montserrat. integral josep barberà suqué.

20/06/18. Dimecres. Avui ens trobem amb el Josep, Manel, Antonio i el Boi què ens acompanyarà però escalarà. Amb el Boi i el Manel vam fer la via Rabadá-Navarro al...

MOLA DE LES TRES CREUS (1.127,3 m) o Mola d'Estats

CIM: Mola de les 3 Creus (1.127,3 m) o Mola d'Estats.COMARCA: Conca de Barberà. Muntanyes de PradesHORARI: 3h 25 min (2h 10 min + 1h 15 min)DESNIVELL: + 403 m...
Castells de l'Alt Gaià

var Latitud_sortida = 41.503980; var Longitud_sortida = 1.342931; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pedalant la tardor de la Conca Dellà

Distància: 40 kmDesnivell: 1600 mDificultat: mitjanaDurada total: 7 hPunt de sortida: IsonaEns ajuntem els Ermassos per fer una volta a l'extrem est de la Conca Dellà. Així...
LA FITA ALTA (286,4 m.)

Foto: CataCIM: La Fita Alta (286,4 m.)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: 257115001COMARCA:Pla d'UrgellDESNIVELL: +60 m.HORARI: 45 min. (25 min. + 20 min.)DIFICULTAT:...
Per la Ruta del Císter amb bicicleta

Aquest estiu les Isabels ens hem proposat fer amb bicicleta la ja clàssica Ruta del Cister, un itinerari circular, de poc més de 100 Km de recorregut, que uneix els tres...
Ferrata de la feixa del colom (montblanc)

No sóc gaire partidari de fer vies ferrades però de vegades per companyerisme has d'anar a fer-ne alguna. En principi havien d'anar a la de Cala del Molí de la Costa Brava...
L'AGULLA GROSSA (846,5 m.)

CIM:L'Agulla Grossa (846,5 m.) COMARCA:Anoia HORARI: 2h35 (1h 35 min. + 35 min.) DESNIVELL:312 m. DIFICULTAT: fàcilRESUMCim de la serra de Miralles,...
PUIG CASTELLAR (943 m.) des de La Llacuna

CIM:Puig Castellar (943 m.)VÈRTEX GEODÈSIC: 273123001COMARCA:AnoiaHORARI:1h 48 min. (58 min+50 min.)DESNIVELL: +285 m. DIFICULTAT:FàcilCARTOGRAFIA:El Puig Castellar és el...
GR 171: Montblanc - Poblet - Vimbodí

Anterior:Prades - MontblancUna etapa de transició entre les Muntanyes de Prades i la Serra del Tallat, que coincideix en part amb la Ruta del Císter o GR 175. La jornada es...
La punta del Curull

Itinerari per visitar la Punta del Curull,  a Vilanova de Prades, Conca de Barberà. Al cor de la Serra de Llena, que a la vegada és el contrafort nord-oest de les...
3 comarques ... 2 paisatges

VallclaraAcabo classe el divendres. És d'hora i el sol sembla que ens vol deixar emprempta durant el dia. Per sort, o millor dit per previsió, tinc la bicicleta carregada a la...
Tossal de la llosada

A les 6 del matí agafem direcció Andorra. Cauen gotes a Alcover i tenim seriosos dubtes de la météo, però un cop passem la Conca de Barberà el cel es mostra totalment...
Castell de queralt

Castell de Queralt vist des de BellpratDiumenge boirós i humit. Arribem a Sta Maria de Miralles per començar una ruta a peu que uneix els dos castells de les serres de...
GR 171: Prades - Montblanc

Anterior:Albarca - PradesPer estrenar les meves noves i flamants botes vaig arribar-me a les mateixes muntanyes on se m'havien esquerdat les antigues un parell de dies abans,...
Tardor a la conca de barberà

pedalant entre vinyesAl igual que el paisatge tardorenc de l'Alt Camp a la comarca veïna de la Conca de Barberà les vinyes encara estan més engalanades amb els colors ocre...
Alcover - montserrat: cca

Sortida proposada pel Club Ciclista Alcover per anar i tornar d'Alcover a Montserrat. Ens trobem a les 7 a.m. i carreguem les motxilles a la furgoneta que ens anirà acompanyant...
La ruta

La ruta "reial": 3 monestirs / 3 comarques

Reial monestir de Santes CreusFa uns anys havia realitzat la ruta del Cister amb bicicleta de muntanya, seguint els triangles vermells característics que marquen el recorregut....