Congost de mont

Puig de Millà (1.025 m)

Millà era uno de los pueblos más importantes de la Vall d’Àger. Para percatarse de ello solamente hay que fijarse en las dimensiones de la iglesia parroquial que nos da la...
En kayak per canelles (finestres - congost de fet)

Avui el Jordi Climent ha tingut l'encert de muntar una sortida amb piragua per l'embassament de Canelles. Primer donar-li afectivament les gràcies, doncs muntar una sortida per...
BTTsenderisme a l'entorn del Mont Blanc (II)

Etapa 2: Ref. La Peula - Col Grand Ferret - Courmayeur - Ref. Elisabetta Soldini - Col de la Seigne - Ref. Les Mottets.Distància: 48 km.Desnivell: 1800 m+/2000m-.Dificultat:...
BTTsenderisme a l'entorn del Mont Blanc (I)

Primer lliurament de la nostra particular "volta" al Mont Blanc en BTT. Hi ha moltes versions al respecte: unes en sentit horari -la més habitual en BTT- i d'altres en sentit...
Chamonix-Zermatt: Mont Fort - Prafleuri

L'etapa d'avui ha estat molt diferent de les dues anteriors. Ha estat una etapa més dura i més de muntanya, superant tres colls. Hem esmorzat al refugi de Mont Fort. Dir que...
Chamonix-Zermatt: Le Châble - Mont Fort

Avui hem fet la segona etapa d'aquest estiu a la Chamonix-Zermatt. Després de la fàcil etapa d'ahir, la d'avui es presenta molt més complicada. Cal superar un desnivell de...

09/07/17 Mont Llaret i Roc d’Aude (França)

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Granvia / c/ Muntaner (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA sortida:   2/4 de 7 del matí - Tornada:...
Ferrada Urquiza-Olmo

27.02.17  Són les 10 del matí del darrer dilluns de febrer i el Jaume, el Pep, la Txus i jo, ens reunim a l’entrada del petit poble de Corçà, situat al peu de...
GR-1: Banyoles – Besalú (235 m.)

Dissabte 26 de novembre de 2016Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarques del Pla de l’Estany i de la Garrotxa.Temps aproximat: 4 h. (13,6 km.)Desnivell: 260...
Ferrata dels teletubbies

Ja he dit en alguna altra ocasió que no m'agrada fer ferrates i ho faig per portar a amics i amigues que m'ho demanen, als que no ser dir que NO.Avui m'ha tocat la via...
Via fenomeno al congost de la clua

Un parell de ratlles a la revista Vèrtex i un croquis d'Armand Ballard és tota la informació que tinc sobre una nova via a la Clua. El principal repte que teníem. Espero que...
Grandiositat del congost de l'Aigua de Valls

El congost per on circula l'Aigua de Valls és una regió extraordinària i ara s'hi pot accedir amb una relativa facilitat. És un massís de conglomerat, amb cingles, baumes i...
Caminant per les serres de Lleida

Aquest pont de la Puríssima hem anat tota la família a caminar per les terres de Lleida.El Congost de Montrebei El primer dia vàrem anar amb el cotxe fins l'ermita de la...
Montfalcó i caiac a Montrebei

Avui hem fet una activitat realment singular, inèdita en aquest blog. Quan fa unes setmanes vam recórrer el Congost de Montrebei seguint el GR1, vam veure alguns caiacs...
GR1: El Pont de Muntanyana - Corçà

Avui hem iniciat un nou projecte del grup de caminadors. Després d'haver completat en temporades anteriors el Camí dels Bons Homes, el Camí del Nord, el Camí Català de Sant...
Ascensió el mont olimp. grècia

Quan vam iniciar el viatge cap a Grècia, ja ens vam plantejar de pujar el punt més alt del país que és el Mont Olympus amb 2918 metres d’alçada que...
Normandia (1): mont saint michel

Un altre estiu amb un nou Campament Internacinal del Centre encara que enguany només hem anat 9 socis/es i l'indret escollit era Normandia que és una comarca plana com la...
Lo Puro. Via JOPUMA. Congost de Camarasa

Diumenge 9 d'agost de 2015La meva ressenyaEl o lo Puro es la primera via que vaig fer en el Congost de Camarasa ja fa quinze anys. Es un bon lloc pels dies del període...
Corcega (2): mont renosu

El segon capítol de l'aventura corsa és la muntanya de Renosu (Renoso, en francès). És el 2000 més fàcil de la illa i havia de ser un bon descans després de l'ascensió...
Corcega (1): començar pel més alt:  mont cinto

Corcega (1): començar pel més alt: mont cinto

Agulles de BavellaL'altre dia vaig trobar una oferta en un viatge d'avió hi he decidit passar una setmana per Corsica. La veritat és que m'ho he passat molt bé fent el que...
No Future a la Paret de Catalunya. Montrebei.

Ens ha semblat una molt bona via de fissures i díedres amb una placa d'entrada també molt guapa. Llàstima d'alguna feixa molt puntual a la part superior. La darrera tirada te...

330 - congost del mu 270515

330 CONGOST DEL MU 270515Si us voleu baixar el track: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc:Si voleu més detall des de Wikiloc: cliqueuLa Galeria de fotos del Avifont:
Castells del Baix Pallars

//--> Castell de Mur, una gran fortalesa Pedalant amb vistes cap al pantà de Terradets Creuem diversos poblets petits Cementiri i...
Ports d'àger. ares i fontllonga

congost de TerradetsSortim d'Alcover amb l'Adrià sobre les 10,30h i arribem a Gerb cap a les 11,45h. La idea és fer la volta al Montsec d'Ares pel coll que porta el mateix...