Congost de Montrebei

En kayak per canelles (finestres - congost de fet)

Avui el Jordi Climent ha tingut l'encert de muntar una sortida amb piragua per l'embassament de Canelles. Primer donar-li afectivament les gràcies, doncs muntar una sortida per...
Via fenomeno al congost de la clua

Un parell de ratlles a la revista Vèrtex i un croquis d'Armand Ballard és tota la informació que tinc sobre una nova via a la Clua. El principal repte que teníem. Espero que...
Grandiositat del congost de l'Aigua de Valls

El congost per on circula l'Aigua de Valls és una regió extraordinària i ara s'hi pot accedir amb una relativa facilitat. És un massís de conglomerat, amb cingles, baumes i...
Caminant per les serres de Lleida

Aquest pont de la Puríssima hem anat tota la família a caminar per les terres de Lleida.El Congost de Montrebei El primer dia vàrem anar amb el cotxe fins l'ermita de la...
Montfalcó i caiac a Montrebei

Avui hem fet una activitat realment singular, inèdita en aquest blog. Quan fa unes setmanes vam recórrer el Congost de Montrebei seguint el GR1, vam veure alguns caiacs...
GR1: El Pont de Muntanyana - Corçà

Avui hem iniciat un nou projecte del grup de caminadors. Després d'haver completat en temporades anteriors el Camí dels Bons Homes, el Camí del Nord, el Camí Català de Sant...
Lo Puro. Via JOPUMA. Congost de Camarasa

Diumenge 9 d'agost de 2015La meva ressenyaEl o lo Puro es la primera via que vaig fer en el Congost de Camarasa ja fa quinze anys. Es un bon lloc pels dies del període...
No Future a la Paret de Catalunya. Montrebei.

Ens ha semblat una molt bona via de fissures i díedres amb una placa d'entrada també molt guapa. Llàstima d'alguna feixa molt puntual a la part superior. La darrera tirada te...

330 - congost del mu 270515

330 CONGOST DEL MU 270515Si us voleu baixar el track: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc:Si voleu més detall des de Wikiloc: cliqueuLa Galeria de fotos del Avifont:
Ports d'àger. ares i fontllonga

congost de TerradetsSortim d'Alcover amb l'Adrià sobre les 10,30h i arribem a Gerb cap a les 11,45h. La idea és fer la volta al Montsec d'Ares pel coll que porta el mateix...
Aturem la nova presa del Congost de Monrebei

La muntanya queda ben lluny de Madrit, Barcelona o Saragossa, seus socials d'algunes entitats des d'on planifiquen (perpetren?) inversions que atempten contra el patrimoni...
El Congost del Mu i la Penalta

Feia temps que volia fer aquest recorregut que uneix Alòs de Balaguer i Camarasa pel que fou l'estret del Mu. Finalment, hi vaig anar l'altre dia i l'excursió no em va decebre...
Pel pas de la savina de tragó

Impressionant pas de la Savina.En algun moment els que sortim tots els caps de setmana a la muntanya des de fa anys creiem que ens coneixem el territori i ja no ens guarda cap...
Esportiva a Valldellou, congost de Reguer.

Amb en Salip marxem rebotats per la pluja de Canelles i acabem en aquesta tranquila escola esportiva que ens va encantar. Quan arribem encara plou i anem a  La Kúpula,...
Via del 78 a la paret de Catalunya.

Ja sabeu quina ressenya portàvem!.-Cordada: Txus i Busquets.-Accés:  Àger, agafem la pista asfaltada que porta al Coll d'Ares, a uns deu quilometres del poble trobem un...
Les escales del congost de Mont-rebei

El congost de Mont-rebei és una de les clàssiques sortides que podem fer a la Serra del Montsec, i possiblement una de les més espectaculars. Un dels al·licients del...
Montrebei

Panoramica Paret d'AragóPanoramica Paret de Catalunya    L’altre dia , ja no recordo quin dissabte era, mentre els altres GALLS se’n anaven a escalar la...
15-03-14 gr1, banyoles-besalú

15-03-14 SENDERISME, GR 1, BANYOLES-BESALÚAvui, amb els companys de senderisme de la UME, he participat en aquesta sortida, fent la tercera etapa d'aquest GR 1, que va des de...
Montrebei. Inici de temporada.

Per alguns dura tot l'any, però jo que sóc més tiquis miquis, faig molt més curta la temporada. Però bé, aquí estem, disfrutant de l'espectacular Congost de Montrebei des...
ESBIAIXADA 300m 6c (6a+/A1) - PUIG DE MILLÀ

El misteriós poblet de MillàUna de les coses que no deixo d'agrair-li a l'escalada és haver-me portat a tots aquest racons i indrets tant bonics. En aquesta ocasió, més que...
Travessa del Congost del Mu

2a. Travessa del Congost del Mu Aquí us he preparat un petit reportatge de la segona travessa que hem fet avui la Marga, jo, la Mel i amb la meva filla Mercè i la seva...
Excursió al congost de Mont-rebei

23.11.13  Entre el Montsec de l’Estall, a l’Aragó, i el Montsec d’Ares, a Catalunya, el congost de Mont-rebei, per on discorre el Noguera Ribagorçana, talla de nord...
 22/06/13 El Congost de Montrebei- Montfalcó

De bon matí sortim des de Flix en direcció Àger i abans d'arribar agafem una carretera cap al poble de Corça. Una pista asfaltada ens portarà fins el parking de l'Ermita de...
Escalada al congost de montrebei

CISTUS ALBIDUS I SANTIAGO DOMINGO           Aquest cap de semana ens hem desplaçat a la Franja per escalar a la mal...
Ermita de La Pertusa - Congost de Mont-Rebei

Recorregut:Aparcament Collet de La Pertusa – Mas de La Pardina – Mas de Carlets – Estret de Mont-Rebei – Pont penjat.Recrregut i mapaDescarregar Track de la ruta La...