Corredor

Fa 20 anys de la mítica marató de l'Aneto

Diumenge, 20 de juny de 1999Marató de l'AnetoFa 20 anys de la meva participació en la ja mítica marató de l'Aneto, la que pujava i baixava de Benasque al cim de l'Aneto....
S'apropa el Mundial

Rogaine de Castellar de n’Hug5-43-03  153 punts16,5 km. 840 metres de desnivell positiu 1rs. En categoria de superveteransCada dia s’apropa més el repte del Mundial de...
Trail Lo Búnker (22 km, 1200 d+)

Ja feia uns anys que tenia aquesta cursa en ment, però un any per lesió, un altre per coincidir amb altres curses, la cosa s'anava allargant i no arribava mai el moment de...
A bon ritme per Sant Quirze

12ª Memorial David Rovira 10k.54-12 a 5-22 x km. 96 metres de desnivell 187 de 267 arribatsDes de ja fa una bona colla d’anys que tinc les curses d’asfalt ben abandonades,...
Cambres d'Ase (2.750 m) pel Couloir Vermicelle

El Coulor Vermicelle és tot un clàssic del Pirineu Oriental. Es tracta d'una canal estreta i amb bon pendent que puja fins a la carena del Cambres d'Ase, ben a prop del seu...
Contraban

Corredor Directe, 55º III (430m)Pic de Fontfreda, 2.738m.Normal pel Rec del BaladrarPic dels Pedrons, 2.715m.Sortim de matinada però el viatge ja fa dies que ha començat....
Geitgaljetind (1085 mts.) el Rei de Lofoten.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Nordeca Svolvaer 1:50:000Us paso les fotografies d'aquest gran cim, durant la setmana, espero acabar aquesta piulada i les...
Canal NOBITA al Pic de la Dona. Ull de Ter

Dissabte 23 de març de 2019Aquest dissabte em porten a una zona nova d'Ull de Ter que jo no coneixia, be, el Pic de la Dona si que el coneixia i l'he pujant uns quants cops,...
Taillón, cara oest. Goulotte Quintana.

Divendres passat, amb el Moi, vam marxar cap a la vall de Bujaruelo per dormir una estona al refugi i, l'endemà, anar cap al Taillón. No teníem gaires referències però...
Forfet de temporada

De la dreta, PD- (100 m)? Pessons, Andorra.Nord-Oest, PD (210 m) Montmalús, Andorra.Primer dia a Andorra. Avui som tres i anem disposats a utilitzar els grampons i els piolets...
Tres mil quatre-cents quatre

Estasen, PD (300 m) Aneto, Massís de la Maladeta. Intento trobar una posició còmoda per apagar els pensaments i descansar fins l'endemà. Aquest acte que repeteixo cada dia...
Escalada a Yangshuo

YANGSHUOA finals d’octubre vam deixar Getu per anar a Yangshuo.El trajecte  ens ocupa tot un dia,  ho  portem tot escrit en xinés tots el noms...
La Vall d'Olzinelles - Sant Celoni

Comarca del Vallès Oriental - Parc del Montnegre i el CorredorRuta fàcil - Distància: 9,6 km - Senyalitzada amb marques en blanc i verd (SL-C79)Deixem el cotxe a la zona...
Entre roques, alzines i pins

Copa Catalana de curses d’orientació 2019Cursa de les Cadiretes a Sant Feliu de GuíxolsCategoria H60 2 km. 17 fites54-51 3 km. reals 96 metres de desnivell positiu  3r....
Tres voltes al Parc de Catalunya

Cros de Sant Sebastià al Parc de Catalunya5,2 km. 29-19  5-42 x km. 52 metres de desnivell 17è classificat de 20 participants.El Cros de Sant Sebastià és tota una...
Comabona, cara nord. Ruta Mendizale.

Aquest hivern tan curiós que està fent, amb poca neu però amb els corredors en condicions prou bones, ens ha permès d'anar a la paret nord del Comabona pujant en cotxe fins...
Pícnic al Serrat dels Monjos

El diumenge 30 vaig fer la darrera escalada de l'any. Curiosament va ser la primera amb el Pere, de Guies la Vall, amb qui feia temps que ens coneixíem però no havíem pogut...
Serra de Cúber Nord, pel pas de n'Alou

Serra de CúberAscendim a la serralada de Cúber pel pas de n'Alou i la recorrem en sentit nord-est fins al darrer cim (cota 943 m). Baixem per l'accidentat coster que mira cap...
Roc del Boc, corredor central

No hi ha res com una bona sortida per Sant Esteve per fer baixar l'àpat de Nadal! I com que les condicions per les canals es mantenen, anem a la vall de la ribera de Planés...
Clots de Sant Julià

var Latitud_sortida = 41.978168; var Longitud_sortida = 3.088581; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Mitja marato valencia 2018

Primera participacio a la ciutat del Running i com no podia ser d'altra forma la vam gaudir moltissim  junt a altres 16000 corredors, tota una experiencia per repetir...
Avencs de la Febró. Muntanyes de Prades

7 d'octubre de 2018.Interessant visita a un dels llocs emblemàtics de l'excursionisme català: Els avencs de la Febró, a les Muntanyes de Prades. Situats a la serra de la...
El Camí OLIBA (Rupit-Bracons)

Què és el Camí Oliba?El Camí Oliba és un sender de gran recorregut homologat (GR 151 i 151.1) que connecta algunes de les obres més emblemàtiques de l'art romànic...