Corredor

Tarahumara trail fontanars 2018

Un dels millors trails on debutar el Santi per quedar enganxat a esta modalitat. Una proba diferent als que hem fet fins ara, on la part corredora es de pujada i la...
UT Llastres (95,6km & 6.170m D+)

Todo empezó hace ya unos meses cuando en el hilo de una conversación con el gran Ramón Ferrer en Facebook apareció en la conversación una nueva carrera llamada UT Llastres....
Trail Vall d'Àger (19,8 km, 1380 d+)

Després que l'any passat no poguéssim córrer la Trail Vall d'Àger per la gran acumulació de neu (el circuit de l'edició 2017 va fer el mateix recorregut que la Trail Via...
La Cameta Coixa (21km & 1.300m D+)

La población de Miravet se asienta en la ribera del caudaloso río Ebro, bajo la colina que alberga las murallas de su imponente castillo, uno de los mejor conservados de...
Diumenges de rutina

Corredor Pocoyó, F (200m)Pic de la Dona, 2.704mDiumenge. Ahir vaig plegar tard i quan sona el despertador em vull morir, però avui no cal passar per Sabadell i em consolo...
Cursa dels Biberons (22 km, 1200 d+)

Ja van cinc edicions d'aquesta cursa de muntanya que sortint del Pinell de Brai, a la Terra Alta, s'endinsa per les entranyes de la Serra de Pàndols per assolir el seu punt...
EM Circular Serrera (AND)

**Sortim de Sorteny, la idea era Estanyó i corredor NO però tota la vessant nord d'aquesta carena estava ben deflectada pel vent. Desmuntem des del llom per una canal...
La Gimcana

Canal de l'Ordiguer, BD 50º/IV (450m) Serra del Cadí.Segons el diccionari una gimcana és una "cursa de recorregut breu durant la qual els participants han de superar una...
Matagalls -des de Coll Formic-

Pujar al Matagalls des de la collada de Coll Formic no significa una gesta exigent o de difícil execució, és una matinal que molta gent, vinguda de tot arreu, la realitza com...
Canal

Canal "POCOYO" al PIC de la DONA

Fitxa TècnicaLongitud: 200mInclinació: 45º- 50ºMaterial: Corda de 60m en doble, joc variat de friends27. Canal POCOYO Ressenya: - Corredores del Pirineo (Paco Crestas)-...

Els MOAIS  de Vallgorguina

Els MOAIS de Vallgorguina

Hem deixat la furgoneta camper a la plana del santuari del Corredor, des d'aquí sortirem i aquí tornarem, per acabar l'excursió i per passar la nit.  En una altra...
Stairway to heaven

Corredor Vermicelle, PD (270m)Cambra d'Ase (2.750m)Quan surts del bosc i et mires el circ de seguida veus per on vols pujar i per on voldràs baixar. Avui no carreguem cordes ni...
Sant Miquel del Fai, una experiència atlètica

El 14 de gener es va celebrar la VI Sant Miquel Xperience, una prova de 14 quilòmetres que transcórrer entre Sant Feliu de Codines i Sant Miquel del Fai.Feia un parell d'anys...
Cim d'en Galileu per la cara Nord

Canal NordFa uns anys ja pujàrem a la mola d'en Galileu per la magnífica canal nord. Avui tornem a pujar-hi amb els companys Biel i Agustí que no la coneixen. La idea inicial...
Solana trail beneixama pdp 8/10/17

Després d'una bona dutxa i una llarga migdiada, només queda pensar en el que hem fet hui....Hui per mi no era un Trail més, eren 17 kms. Tota la setmana intentant no...
Cursa de Muntanya de Tivissa

Para encarar la recta final de la temporada nos desplazamos hasta la población de Tivissa, cuna de los senderos de Gran Recorrido. En el año 1975 se pintaba en el entorno de...
Astazous

Brutal la pujada al "Balcón de Pineta" des de la pradera, més de 1.300 m de desnivell positiu. Si aixó li sumem els prop de 700 m fins arribar als dos Astazous (Astazou Or i...
PEDRAforca (P. Superior i Calderer)

Després de la nostra última sortida d'alta muntanya (d'aixó ja fa més de deu mesos) ens estrenem en una bonica visita a la muntanya del Pedraforca. Farem el Pollegó...
Pic Palas (2.974 m.)

var Latitud_sortida = 42.835120; var Longitud_sortida = -0.383032; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Tour del montblanc (0): introducció

Si mires aquesta pàgina potser és perquè estàs interessat en informació al voltant del Tour al Montblanc. Si estàs dubtant anar-hi, la meva resposta és que és un...
Pel Montnegre i el Corredor

Aquest cop en Quim ens ha fet de guia pels seus territoris, zona no gaire coneguda per nosaltres.Quedem a Calella per iniciar la ruta tot vorejant la riera de Calella per fer...
El Passo del Naso

L'activitat prevista per avui era la travessia entre els dos principals refugis de la vessant italiana del Monte Rosa: el Quintino Sella al Felik i la Capanna Gnifetti. Aquesta...
10k alcoi 11/6/17

Aquesta setmana a Pedalsdeplom teniem 2 fronts oberts, la sortida de btt sendejant pel Benicadell i la 10k d'Alcoi per la via verda on sorprenentment vam obtenir un molt...
Estanys de la Pera

var Latitud_sortida = 42.391480; var Longitud_sortida = 1.687390; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
De Prullans a Bellver per la cova d'Anes

14.05.17  Matinal multidisciplinar (senderisme, via ferrada, escalada, espeleologia) a través d’un senzill itinerari entre Prullans i Bellver, a la subcomarca cerdana de...
Moixeró (2.091 m.) en BTT

var Latitud_sortida = 42.369575; var Longitud_sortida = 1.783858; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Vallina / Nospotentra. Cantabria.

Els dies de S. Santa vàrem viatjar fins a Cantàbria.Un dels objectius era fer la Travessa Vallina – Nospotentra.Agafem la carretera que va de Arredondo al Puerto de las...
Via gede

DISSABTE, 22 D’ABRILNormalment  quan surt cada setmana ja tens els objectius mes o menys clars, però desprès d’unes festes o pont llarg on tothom surt amb altres...