Corredor

Botes o no botes? Aquesta és la qüestió.

Cresta d'Alba, IV+Pic d'Alba, Massís de la Maladeta. Un dels meus llocs preferits: L'ibón de Cregüeña, la seva vall i el seu barranc. Hi he estat varies vegades i...
Jean Arlaud

Malgrat la incertesa de si, finalment, s'acabarà realitzant el trekking al voltant del Matterhorn (l'agència em té amb l'"ai" al cor i encara no l'ha confirmat !!), segueixo...
Olan, cim central, corredor SE

L'Olan és un dels cims més interessants del massís dels Ecrins, amb una paret nord (1.100 m) on només hi escalen els millors, i cap vessant fàcil. Las nostra intenció...
Circular Capcir-Ariege

Estany de LanósL'entrada de l'estiu s'ha vestit amb les seves millors gales, i a les valls i altiplans pirinencs aquesta vestimenta els hi escau especialment. Tot és verd,...
MABO (21km & 1.200m D+) - Campeonato de España FEDME

El pasado 10 de junio se celebraba en el municipio de Borriol, en la provincia de Castelló, la Marató de Borriol (MABO), que en la presente edición acogía el Campeonato de...
Corredror MariLeo 500m D- Tuc de Contesa 2.780m

El pasado 24 de enero escalé con Guillem Barrios un corredor que hacía mucho tiempo que me había fijado, puesto que se trata de una línea muy lógica, que extrañamente no...
Tarahumara trail fontanars 2018

Un dels millors trails on debutar el Santi per quedar enganxat a esta modalitat. Una proba diferent als que hem fet fins ara, on la part corredora es de pujada i la...
Osán Cross Mountain (17km & 1.000m D+)

La Osán Cross Mountain es la prueba aragonesa de referencia y es que es toda una institución en nuestra comunidad. Su bello circuito recorre la Ruta de las Ermitas de Yebra de...
UT Llastres (95,6km & 6.170m D+)

Todo empezó hace ya unos meses cuando en el hilo de una conversación con el gran Ramón Ferrer en Facebook apareció en la conversación una nueva carrera llamada UT Llastres....
Trail Vall d'Àger (19,8 km, 1380 d+)

Després que l'any passat no poguéssim córrer la Trail Vall d'Àger per la gran acumulació de neu (el circuit de l'edició 2017 va fer el mateix recorregut que la Trail Via...
La Cameta Coixa (21km & 1.300m D+)

La población de Miravet se asienta en la ribera del caudaloso río Ebro, bajo la colina que alberga las murallas de su imponente castillo, uno de los mejor conservados de...
Diumenges de rutina

Corredor Pocoyó, F (200m)Pic de la Dona, 2.704mDiumenge. Ahir vaig plegar tard i quan sona el despertador em vull morir, però avui no cal passar per Sabadell i em consolo...
Cursa dels Biberons (22 km, 1200 d+)

Ja van cinc edicions d'aquesta cursa de muntanya que sortint del Pinell de Brai, a la Terra Alta, s'endinsa per les entranyes de la Serra de Pàndols per assolir el seu punt...
EM Circular Serrera (AND)

**Sortim de Sorteny, la idea era Estanyó i corredor NO però tota la vessant nord d'aquesta carena estava ben deflectada pel vent. Desmuntem des del llom per una canal...
La Gimcana

Canal de l'Ordiguer, BD 50º/IV (450m) Serra del Cadí.Segons el diccionari una gimcana és una "cursa de recorregut breu durant la qual els participants han de superar una...
Matagalls -des de Coll Formic-

Pujar al Matagalls des de la collada de Coll Formic no significa una gesta exigent o de difícil execució, és una matinal que molta gent, vinguda de tot arreu, la realitza com...
Canal

Canal "POCOYO" al PIC de la DONA

Fitxa TècnicaLongitud: 200mInclinació: 45º- 50ºMaterial: Corda de 60m en doble, joc variat de friends27. Canal POCOYO Ressenya: - Corredores del Pirineo (Paco Crestas)-...

Els MOAIS  de Vallgorguina

Els MOAIS de Vallgorguina

Hem deixat la furgoneta camper a la plana del santuari del Corredor, des d'aquí sortirem i aquí tornarem, per acabar l'excursió i per passar la nit.  En una altra...
Stairway to heaven

Corredor Vermicelle, PD (270m)Cambra d'Ase (2.750m)Quan surts del bosc i et mires el circ de seguida veus per on vols pujar i per on voldràs baixar. Avui no carreguem cordes ni...
Sant Miquel del Fai, una experiència atlètica

El 14 de gener es va celebrar la VI Sant Miquel Xperience, una prova de 14 quilòmetres que transcórrer entre Sant Feliu de Codines i Sant Miquel del Fai.Feia un parell d'anys...
Cim d'en Galileu per la cara Nord

Canal NordFa uns anys ja pujàrem a la mola d'en Galileu per la magnífica canal nord. Avui tornem a pujar-hi amb els companys Biel i Agustí que no la coneixen. La idea inicial...
Solana trail beneixama pdp 8/10/17

Després d'una bona dutxa i una llarga migdiada, només queda pensar en el que hem fet hui....Hui per mi no era un Trail més, eren 17 kms. Tota la setmana intentant no...
Cursa de Muntanya de Tivissa

Para encarar la recta final de la temporada nos desplazamos hasta la población de Tivissa, cuna de los senderos de Gran Recorrido. En el año 1975 se pintaba en el entorno de...
Astazous

Brutal la pujada al "Balcón de Pineta" des de la pradera, més de 1.300 m de desnivell positiu. Si aixó li sumem els prop de 700 m fins arribar als dos Astazous (Astazou Or i...
PEDRAforca (P. Superior i Calderer)

Després de la nostra última sortida d'alta muntanya (d'aixó ja fa més de deu mesos) ens estrenem en una bonica visita a la muntanya del Pedraforca. Farem el Pollegó...
Pic Palas (2.974 m.)

var Latitud_sortida = 42.835120; var Longitud_sortida = -0.383032; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...