Corredor de la mitja lluna

Dia de Lluna al Vallibierna.

Aprofita molt bé un pany de paret que a priori sembla que hagi de donar menys de si.Escalada força llarga i homogènia on hi trobarem una gran varietat d'estils.La roca bona...
Els fills de Solius i la Lluna de cendra platejada

Bona via i directa que puja a cercar el primer bolt de l'últim llarg de l'Ocells de Niló.El primer llarg, l'arrencada es un xic rabiosa i es un llarg bó.Si enllacem el segon...
Xabacans de Món al Roc de la Mitja Lluna.

Ara feia dies que no escalaba en solitari i com que no he trobat company doncs m'he anat a perdre per la comarca on sempre hi han vies per fer. Avui, una que tenia a la llista...
La Valleta, corredor de la Virgule

Tot i la caloreta, aquest dissabte vam pujar al pic de la Valleta amb el Pep a fer la despedida de la neu. Feia temps que tenia al cap aquest corredor i, tot i que deu haver-hi...

22-02-15 voluntari mitja marató ume gavà

22-02-15 VOLUNTARI MITJA MARATÓ DE LA UME. GAVÀAhir dissabte, dia 21, vam quedar a les 14,00 h davant la UME, amb el Pepe, José, Xavier i jo, per anar a marcar una part del...
El Niu de l'Aliga amb lluna plena

Aquí trobareu el trackUn cop més, i ja en van moltes, aprofitem que hi ha lluna plena per pujar al refugi del Niu de l'Àliga i baixar de nit.Una vegada més hem quedat...
La serra del Corredor entre Caldetes i Llavaneres

Malgrat tenir unes rutes penjades anteriorment al wikiloc, avui  he trobat més interessant explicar-vos una ruta pel parc natural del Corredor- Montnegre que vaig fer la...

Riera de Merlès, curs mitjà en BTT

Només sortir de Santa Maria de Merlès ja creuem la riera pel bonic pont romànic i comencem a pujar fort fins al serrat dels Morts. Durant quilòmetres pedalejarem per les...
La lluna treu el nas

...
Corredor de la mitja lluna. tossa d'alp

Este dissabte de bon temps aprofitem per pujar al pirineu a fer algun corredor. L’elegit és el Corredor de la Mitja Lluna. Es troba situat a...
Cadi. corredor sabat  375 mts 55º - 60º / iv

Cadi. corredor sabat 375 mts 55º - 60º / iv

07.04.2013Ascensión, bonita y directa al Puig del Quer. De carácter clásico y con un resalte intermedio y salida directa que le da carácter a la ascensión. En fin una...

21a MITJA MARATÓ CIUTAT DE TARRAGONA 2012 (25/11/2012)

Diumenge 25 de novembre del 2012, són les 06:30 del matí i sona el despertador, em llevo per esmorçar quan la Sus, l’autèntica protagonista d’aquest...
Viii mitja marató d'oltà

VII edició de la Mitja Marató d'Oltà i tercera volta en la qual hi participe,la primera de caminant i farà dos...