Costa brava

Visitant catlins i la costa sud-est

Una tarda deixem la zona dels fiords i  seguint la carretera 94 ens dirigim cap a la costa sud-est.  Aquella nit vam parar a Lumsden on a l’antiga estació de tren...
Gavarres orientals

var Latitud_sortida = 41.849387; var Longitud_sortida = 3.109003; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Puig d'Arques (533 m.)

var Latitud_sortida = 41.848738; var Longitud_sortida = 3.110544; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Puig d'Esquers (606 m.)

var Latitud_sortida = 42.323176; var Longitud_sortida = 3.093361; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR-92: d’Aiguablava a Aiguafreda (275 m)

Dissabte 8 d’abril de 2017Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Empordà.Temps aproximat: 4 h 15 m (9,5 km.)Desnivell: 350 m (acumulat)Dificultat...
PIC DE COSTA PUBILLA 2055m, amb esquís.

16/02/17. Després de les últimes nevades han deixat un risc d’allaus 4 a la zona de Ull de Ter, on teníem intenció d’anar. Canviem pel  Costa Pubilla, un...
GR 92 Etapa 1. Portbou - Llançà

1 d'agost de 20161a etapa del GR 92, sender del Mediterrani, que transcorre per l’extrem de llevant de la Serra d’Albera, la punta més oriental del Pirineu, a tocar de la...

Cim de Sant Gregori (1.091 m.)

Dissabte 8 d’octubre de 2016Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de La Selva.Temps aproximat: 5 h. 30 m. (17,5 Km.)Desnivell: 965 m. (acumulat)Dificultat:...
Via boix costa balaguer

DIMECRES, 07 DE SETEMBREFa dies que el meu fill Gerard va dir-me que volia anar a pujar al Cavall i no trobàvem el dia per fer-ho fins que avui dimecres , tot i haver treballat...
Via ferrada de la Cala del Molí

19.07.16  Ara que ens trobem en plena canícula, ve de gust fer activitats a la vora del mar, per això després d’un bon bany hem anat a fer la cèlebre via ferrada de...
Tossa de mar: puig de cadiretes i camí de ronda

Alçada mínima: 0mAlçada màxima: 519mDistància: 17,7 kmTemps empleat: 5h30m (parades incloses)Desnivell + : 740mDesnivell - : 740mAprofitant uns dies de descans i ara que...
Arrossars de Pals i Gola del Ter

//--> Poble medieval de Pals Pedalant entremig dels arrossars Pistes fàcils entre els camps anegats Arribem a la riba del Ter,...
Ferrata de la feixa del colom (montblanc)

No sóc gaire partidari de fer vies ferrades però de vegades per companyerisme has d'anar a fer-ne alguna. En principi havien d'anar a la de Cala del Molí de la Costa Brava...

366 Roda de Ter-Savassona-Sant Feliuet 270416

366 Roda de Ter-Savassona-Sant Feliuet 270416Avui, per diferents motius, sols sortim tres xiruques de la costa. Per la C25 Eix transversal, fins a la sortida de Vic Illa Càrnia...
Fitor

//--> Arribant a Fitor Santa Coloma de Fitor Zona del camp Gran Tram pla a la part alta de les Gavarres Entrem a...
La plana del Baix Empordà

//--> Plantejant entre Pals i Palau-Sator Les Illes Medes des de la platja de l'Estartit Penyasegat de la Trona, a l'Estartit Goles...
Marina de Son Olesa 24-3-2016

La ruta discorre majoritàriament per la marina de l'antiga possessió de Son Olesa Gran. Guaitam des d'uns empenyalats miradors a l'espectacular costa brava de Valldemossa,...

Diumenge, sortida a la Costa Brava

Aquest diumenge farem una passejada pel camí de Ronda, des de Tossa de Mar. Trobada: diumenge dia 24 de gener, a les 8 del matí, a la pista poliesportiva. Dificultat: molt...
GR 11 (epíleg): Cap de Creus - Cadaqués

Anterior:Port de la Selva - Cap de CreusQualsevol somni té un final, un despertar en que vas tornant a la realitat mentre vas recordant el que acabes de somiar... La travessa...
Tossa de Mar – Lloret, Dissabte 28 de Maig

Entre Lloret  i Tossa la costa es comença ha posar interessant, encara estem al Maresme, però el recorregut dóna la talla de Costa brava, quasi  més ferotge que alguns...
GR 92: Port de la Selva - Llançà

Acabant de fer la penúltima etapa del GR 11 i com que tenia tota la tarda per endavant, vaig tornar a Llançà a peu, però ara desfent les meves passes de tretze anys enrere...
GR 11: Llançà - el Port de la Selva

Anterior:(Espolla) - els Vilars - LlançàQuan vaig sortir de casa per agafar el tren, tenia en ment que aquesta podia ser la meva última jornada pel GR 11. No ho veia molt...
Lloret de Mar - Tossa de Mar

//--> Petits illots a la cala dels Frares Túnel després de Lloret Deixem Lloret de Mar enrere Avancem el primer tram pel Camí de...

25-26-27/08/2015 tram carros de foc

25-26-27/08/2015 TRAM CARROS DE FOCDIMARTS 25A ¾ de 10 ens trobem els 9 participants, Catalunya Central Junyent, Rosa i Samsó, d’Osona Ramón, Costa Brava Sud, Blanch,...
GR11 (1) Cap de Creus - Llançà

A finals de juny ja feia bastanta calor, però res feia preveure la calorada exagerada que ens ha acompanyat aquests primers dies de juliol. Esperant -ingènuament- que la brisa...
Rodant per la costa daurada...

Entre Riudecanyes i Botarell,al fons LlaberiaDissabte 23 de maig, dia de reflexió, aprofitem el matí per anar a rodar cap a Reus, Riudoms i Montbrió on teniem el vent de cara...