Costa negra

Visitant catlins i la costa sud-est

Una tarda deixem la zona dels fiords i  seguint la carretera 94 ens dirigim cap a la costa sud-est.  Aquella nit vam parar a Lumsden on a l’antiga estació de tren...
Pic de Font Negra (2.877 m), amb esquís

En aquesta zona del Pas de la Casa, al límit entre Andorra i l'Ariège, ja havíem fet diverses ascensions però ens faltava coronar el Pic de Font Negre, un magnífic cim que...
PIC DE COSTA PUBILLA 2055m, amb esquís.

16/02/17. Després de les últimes nevades han deixat un risc d’allaus 4 a la zona de Ull de Ter, on teníem intenció d’anar. Canviem pel  Costa Pubilla, un...

386 Castell de Popa Sauva Negra 261016

386 Castell de Popa Sauva Negra 261016La Galeria de fotos:AvifontLluís BarbéFrancesc BlanchManel PararedaJosep Samsó++++++++++++++++++++++++++++++++
Excursió a la cova negra de tragó

No sóc un espeleòleg vocacional sinó que eventualment m'entaforo en algun forat. Però avui he tingut una oportunitat excepcional. En Satorra, ha organitzat una sortida...
Via boix costa balaguer

DIMECRES, 07 DE SETEMBREFa dies que el meu fill Gerard va dir-me que volia anar a pujar al Cavall i no trobàvem el dia per fer-ho fins que avui dimecres , tot i haver treballat...

Diumenge, sortida a la Costa Brava

Aquest diumenge farem una passejada pel camí de Ronda, des de Tossa de Mar. Trobada: diumenge dia 24 de gener, a les 8 del matí, a la pista poliesportiva. Dificultat: molt...
Bardena Negra (3)

Espeleotemas y quiropteros en una cueva en arcilla de 158m de desarrollo (Bardena Negra)Carlos Galán, Marian Nieto, David Arrieta, Daniel Arrieta. Sociedad de Ciencias...
Bardena Negra (1)

Nuevos datos sobre cuevas en arcilla, cárcavas y cañones en la Bardena Negra.Carlos Galán & Marian Nieto. Sociedad de Ciencias Aranzadi. Junio 2015...segueix en l'apunt...
Cova negra de mata-solana.

La cova Negra de Mata-solana està situada en el terme de Llimiana, en el límit amb el terme de Gavet de la Conca, en la Vall de Barcedana, i en la part nord de la serra del...
Rodant per la costa daurada...

Entre Riudecanyes i Botarell,al fons LlaberiaDissabte 23 de maig, dia de reflexió, aprofitem el matí per anar a rodar cap a Reus, Riudoms i Montbrió on teniem el vent de cara...
Pou de Costa Dreta (2)

...segueix de l'apunt d'ahir... AntecedentsPublicat a Espeleosie 8 (1970)Segons les dades més recents (publicades), en la cavitat podem diferenciar tres sectors, la via...
Pou de Costa Dreta (1)

El 30.04.2015 vam anar a visitar el Pou de Costa Dreta a Collbató en el massís de Montserrat. El grupet d’aquest Espeleodijous era format per set companys: Dolors Boter,...
Voltant per la costa atlantica

Aquest estiu hem carregat les bicis al cotxe i ens hem passejat per Navarra, la costa atlàntica francesa i el sud d'Anglaterra. Hem fet un viatge de descoberta per llocs...
Quintana - cova negra 14/12/14

Hem tornat a la Quintana, amb una primera part de volta espectacular enllaçant senders i camins fins Bellús.El vídeo de la volta de la setmana passada en la CAVERNARIA.Volta...
Pic de la Costa Cabirolera (Serra del Cadí)

22.06.14  Un dels cims més atractius de la serra del Cadí, i també un del seus millors miradors, és el pic de la Costa Cabirolera (2605 m), sostre comarcal del...
Cursa de muntanya Vandekames negra 2013.

Introducció:03-08-2013.- Avui hem fet la cursa de muntanya més tècnica d'aquesta temporada, la negra de vandekames.Es una cursa exigent de 25600m de recorregut i 1450m de...