Covalta font del bres fonts amargues font blanca

La cova de Na Blanca i el recingle del Tití

21.05.18  Al nord de la mola on es troba encinglerada Siurana, es dreça la mola bessona de la Siuranella, separada d’aquella pel barranc de l’Estopinyà. Els...
Barrufets a la Font Freda.

A nosaltres ens va agradar força,la vàrem trobar ben sostinguda,carregada de lógica.Malgrat que la via és lógica en alguns punts cal intuició i ofici per anar...
Pic de les Fonts (2.749 m) amb esquís

Ascensió a un cim molt esquiable, a la Vall d'Arinsal. La sortida estava programada per al dissabte però la previsió del temps ens ha fet canviar d'estratègia i hem vingut a...
Creu de Santos per la Font de l'Oliver

12 de març de 2018Degut a una visita recent  a la zona, torno a reprendre la recerca de camins i racons de la meva estimada serra de Cardó, la Vall Amagada. Ja he fet...
Barrufets a la Font Freda

La Noche del LoroCom totes les Barrufets tens que donar el "callo".La paret es mes que recte i estarem ambientats fins el final.El primer llarg es una nova variant prou...
Neu, blanca neu.

Bonic dia de neu si ens l'ha podem mirar des d'aquí.Apa! Fins aviat i sigueu prudents.
Torrent de la Font Seca

Una magnífica matinal a Montserrat amb el descens d'un barranc, relativament fàcil però amb un gran ambient montserratí. El Barranc de la Font Seca és la continuació del...
La Font dels Traginers. Arbúcies- Arbúcies

Excursió realitzada el 22-10-2017Caminada senzilla i improvisada a una de les múltiples fonts que envolten Arbúcies. La nostra intenció inicial era anar cap el Salt de la...
Passeig per les fonts d'Horta de Sant Joan

Distància: 7,8 km - circular, senyalitzadaDificultat: baixaDesnivell: 170mComarca: Terra AltaRuta extreta de NaturaLocal Primer fem una ruta circular d'1,6 km on...
Onti - font roja d'alcoi 9/7/17

Bona sortida amb la grupeta del Biri i Vila que ens van portar de ruta per Alcoi, amb la pujada a la Font Roja i tornada per la font dels Patos

Les fonts del llobregat

Edat recomanada: A partir de 5 anys El dia 25 d’abril vam anar a Castellar de n’Hug per anar a veure el naixement del riu Llobregat. La ruta és circular, primer...
Les imponents fonts de les feus

Aquesta setmana santa ha estat una passada. Tothom pujava a les Feus (localisme de la forma Deus). Una deu és una font, o surgència. Fa anys havia pujat a l'estiu i la veritat...

Pic de la Font Blanca (2906 m.)

Quan la calor apreta i la neu a cotes baixes comença a fondre, Andorra sempre és una bona opció. El fet que puguem arribar en cotxe fins a una altura considerable, facilita...
Pic de Font Negra (2.877 m), amb esquís

En aquesta zona del Pas de la Casa, al límit entre Andorra i l'Ariège, ja havíem fet diverses ascensions però ens faltava coronar el Pic de Font Negre, un magnífic cim que...

Avenc Font i Sagué

var Latitud_sortida = 41.375896; var Longitud_sortida = 1.869114; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pic de Font Blanca

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Pleta del Castellar-Comis Vell-Coma del Mig-Pic de Font BlancaDades geogràfiquesLloc...