Cresta

Dissabte 11 de gener de 2020Avui hem fet la primera sortida del 2020 de Senders Flix i com no podia ser d'un altra manera, hem fet la Pujada a la punta l'Home ( La fatarella).La...
Bardena Negra: Peña del Fraile

En la darrera jornada de la nostra estada a les Bardenas, hem fet una excursió curta perquè ens quedava un llarg camí de tornada a casa i no volíem arribar massa tard. Hem...
Tossal Mercader i Pic de Querforc, amb esquís

Avui hem fet l'ascensió a aquests dos cims, relativament fàcils però amb un gran panorama, situats al costat del Col de Puymorens, al límit entre la Cerdanya francesa i...
Port de Rat (2.540 m) amb esquís

Avui hem iniciat una nova temporada d'esquí de muntanya amb una activitat senzilla però ben interessant. Hem pujat al Port de Rat, un pas que comunica la vall andorrana de...
Brocà

var Latitud_sortida = 42.239570; var Longitud_sortida = 1.875001; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La Lloma Llarga

27/03/2019Aquesta vegada ens desplacem a la Marina Alta, la ruta de hui transcorrerà a cavall entre els termes de Llíber i Benissa, els quals formen part de la Vall de Pop,...
Al voltant del tossal de Cambrils

27.10.19  El darrer diumenge d’octubre, i ja ben entrada la tardor, iniciem les sortides mensuals programades, també conegudes com “Les excursions del Samarra”....
Taga (2.035 m)

Dissabte 2 de novembre de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 5 h.Desnivell: 700 m.Dificultat (1): Mitjana.Programa:...
Negrell (1.345 m.)

var Latitud_sortida = 40.789451; var Longitud_sortida = 0.306995; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
214 - Ets Homonets i sa Falconera 19-10-2019

Podríem dir que aquesta ruta és la més exposada i vertiginosa de senderisme que es pot fer a Mallorca. Dic senderisme perquè hom no pot anar assegurat, ja que no hi ha on...
Tendeñera (2.845 m) per la vall d'Otal

L'any passat ja vam fer un intent al Tendeñera. De fet no va arribar a ser un intent perquè una nevada primerenca, caiguda a finals d'octubre, ens va obligar a canviar de...
Cresta de peguera

Situada en els Rasos de Peguera i sota l'ombra de la Serra d'Ensija hi ha aquest crestall calcari que anomenem Cresta de Peguera però que en realitat ocupa el Serrat de les...
Cresta dels Racons

La Cresta dels Racons separa els dos cims bessons del mateix nom: el Pic del Racó Gros (2.779 m) i el Pic del Racó Petit (2.785). Curiosament, els noms dels cims no concorden...
Cresta de Peguera

La Cresta de Peguera (en realitat el nom correcte és Serrat de les Eres) és una activitat curta i relativament fàcil, apta per a una matinal. Ahir vam haver de suspendre la...
Cresta del Diablo + Costerillou al Balaitous

Sovint, per proximitat i per assiduïtat, no valorem la força i l’instint salvatge de la nostra serralada, els Pirineus. Sovint ens referim als alpinistes,...
Pica d'Estats.

16 d'agost del 2019Aquest mateix estiu es compleix el 25è aniversari de la meva primera ascensió a la Pica d’Estats, llavors amb la meva companya i amb amics, en la que vam...
Josephine a la cara sud de la Dent d'Orlú

En el vessant sud de la Dent d'Orlú hi trobem vies realment molt llargues, algunes amb un caràcter ben diferent de les de la cara est, com per exemple la que vam fer fa 12...
Posets - cresta espadas

Som al Puente d'Espigantosa on ens ha deixat el bus que a l'estiu fa de transfer des de al poble d'Eriste, carreguem les motxilles a l'esquena i comencem a remuntar pel ...
Circuit pel Cambradase

22.08.19  La muntanya del Cambradase (o Cambra d’Ase, 2750 m), situada entre les valls d’Eina i de Planès, a l’Alta Cerdanya, forma un característic circ glacial...
Cresta del Pedraforca

El Pollegó superior del Pedraforca no és una única muntanya sinó una llarga carena amb diversos cims que coronen la seva cara Nord, terreny de joc de moltes vies d'escalada....
La cresta d'Espases, massís de Posets

La icònica cresta d'Espases del Pirineu aragonés, gens recomanada per a gent poc agosarada i sense experiència, tanmateix senzilla dins del món dels crestalls, ens convida a...
PIC MALL PINTRAT (2842m)

Alçada mínima: 1763mAlçada màxima: 2842mDistància: 7,8 kmTemps empleat: 6h15m (aturades incloses)Desnivell + : 1033mDesnivell - : 1033mEl Mall Pintrat o també anomenat...
Tot ambient a la cresta del pedraforca

Es tracta d’un escenari d’aventura on cal saber moure’s per terreny esquerp però no tinc la sensació que sigui difícil. És una excursió muntanyenca amb un gran...
Maria. Laia. Noves vies. Agujas de Barrosa

Descubrir tiene un encanto especial.Trazar líneas, desentrañar los caminos de la roca, emociona.Cabalgando en R3. Al fondo el valle de BarrosaA finales del invierno 2017,...