Cresta de crabera cap deth malh esperons del segle del mussol

Mercadal Inferior, via Cresta Oest

17.11.17  A l’extrem més oriental de la serra de Queralt (Berga), i sota la protecció del serrat de la Figuerassa, s’aixequen un parell d’aïllades agulles que, de...
El Posets, per la cresta Veteranos - Gemelos

Una gran ascensió que teníem pendent des del novembre de 2015, quan vam intentar aquesta activitat però una nevada primerenca i el gel que hi havia a la cresta ens va fer...

Sauth deth pish

Edat recomanada: A partir de 3 anys El dia 11 de juny vam anar al salt d’aigua més conegut a la Val d’Aran. El salt està format per dos salts d’aigua, el...
Tuc deth Pòrt de Vielha

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Boca sud túnel de Vielha-Bosquet des Paus-Pletiu dera Escaleta-Estanh Redon-Tuc deth Pòrt de...
Montserrat. esperons de fra garí.

18/01/17. Avui fa molt fred, l’esmorzar s’allarga xerrant amb el Josep Estruch i Josep Solé,  però al final ens decidim per refugiar-nos  als Esperons de Fra...
Integral a la cresta dels Cingles de la Creueta

Aquesta setmana el Toni no va poder sortir a esclar i jo vaig quedar amb el Pere Joan Bosch per anar a fer la integral de la cresta dels Cingles de la Creueta, a sobre de la Nou...
Pic de Tristaina 2878m per la cresta sudest

Com cada any ens trobem la família del Ramon (ex-company i etern amic) i la nostra amb gent que s'hi vol afegir i busquem un itinerari pels Pirineus que puguem compartir,...
Montserrat, esperons de fra garí

5/12/15. Avui anem a Montserrat però quan arribem a Collbató el dia està bastant ennuvolat i mentre esmorzem cau un bon xàfec??? Així què toca repetir de...
Les Agudes, Cresta dels Castellets

La Cresta dels Castellets és una clàssica ascensió del Montseny i és també la manera més elegant de pujar a Les Agudes, el segon cim en elevació d'quest massís. Jo ja...
Vallhivierna per la cresta de roques blanques

Diumenge celebràvem el darrer tres mil del Xavi Palau d'Aitona i ho feiem al cim del Vallhibierna. Ja l'havia fet dos cops per diferents carenes. La setmana anterior rebo un...
Tuc deth Rosari (2594 m.)

Poc convençuts de trobar neu en quantitat suficient, enfilem cap al pla de Beret per veure si des d'allà és possible fer alguna cosa amb els esquís als peus i sense...
Plaer de la solitud: cresta al castell de fals

Us vaig a parlar d'una raconada sorprenent, que de ben segur no heu sentir a parlar mai. És el que té anar a fer vies dels germans Ullastre, ells sempre van a buscar paratges...

Canigó (2.784 m.) per la cresta de Gasamir

Sortim des del refugi de Marialles i avancem pel camí normal fins passada la cabana d'Aragó. Llavors enfilem pel dret, sense camí i en forta pujada cap al pic de Gasamir,...
Bellmunt per la Cresta de Canemàs

Sant Pere de Torelló, Camí Vell, Santuari de Bellmunt, Hi Era de Massa, Rec de Canemàs, Salt de Canemàs, Cresta de Canemàs, Santuari de Bellmunt, Sant Pere de...

Gessa – Ueth deth Garona (Beret)

Fàcil excursió de senderisme des de Gessa fins el Pla de Beret, passant per Unha, Bagergue i resseguint el GR-211 que ens porta sense dificultat al Pla d’Orri i a tocar...
Tuc deth Milh i Cap dels Clossos, 16-02-14

16-02-14 Ens llevem a Salardú.Uns han dormit en furgo altres en alberg i estem desperdigats per Salardú.Uns finalment han optat per anar cap la Tuca de Betren i altres cap a...

Estanhs deth Rosari de Bacivèr amb raquetes

Pujada als Estanys del Rosari des del Pla de l’Orri seguint la traça hivernal dels esquiadors de muntanya que pugen al Pic de Baciver o al Pic del Rosari. Nosaltres varem...
Tuc deth Milh i Tuc de Bacivers

Descens del Barranc deth MilhMalgrat estrenar la temporada d'esquí de muntanya el diumenge anterior, amb una modesta pujada al Bastiments, és aquest cap de semana llarg el...
Fruint amb el mussol gris

Iniciant al sortida del 5è llarg.Fugint de la boira de la Plana en Miquel Urbano té ganesde fer la via el Mussol Gris al clot de Vilamala. No fa gaire que va fer L'Arantxa al...
Passada deth Nebot 2.506m

Por la mañana tenía algo de trabajo, así qué salgo de casa tarde para la boca norte del Túnel de Viella. No tengo ningún plan muy concreto más que estirar las piernas un...