Cubell

Resum geganter de l'any

Aquest 2016 ha estat testimoni, un any més, de la fal·lera gegantera que des de fa un temps marca el ritme familiar d'alguns caps de setmana. La majoria de cercaviles i festes...
Pantà de foix.

Ruta circular de pocs quilòmetres i no gaire desnivell que ens portar a visitar el Pantà de Foix, iniciant el recorregut des de la mateixa pressa i vorejant el riu per la riba...
Esportiva a cubells

DIMECRES, 2 DE DESEMBREJa estem a la recta final de l’any i el fred comença a apretar, però nosaltres encara ens resistim a esperar millors temperatures i seguim amb les...
Per les carenes del montero

L'altre dia vaig pujar al Monteró des de l'embassament de Sant Llorenç de Montgai i vaig passar pel pas de l'Orellut.Avui torno a tenir la companyia del Vicenç Saiz que em...
De Camprodon a Olost

Aquesta ruta consta de dos trams que ja hem fet en altres ocasions i ens fa il·lusió compartir amb els altres.Hem quedat a prop de Camprodon per iniciar la ruta, com sempre,...
Cogulló de Cabra

A principis de Desembre, amb un bon sol d'hivern, vam apropar-nos a Cabra del Camp per fer un cent cim més, el Cogulló de Cabra, una d'aquestes atalaies petites de talla però...
Visitant la Grotte Aguzou (Vallée de l'Aude)

Vacances 2014 al Conflent/Aude (4)...segueix dels apunts anteriors...Abans de marxar de vacances vam parlar amb Philippe Moreno, que és el “conservateur” de la Grotte...
  no   era   l'hora

no era l'hora

RELAT DEDICAT ALS AMICS QUE HAN ESTAT AL MEU COSTAT...
SANT MAMET (1.291m)

55 Pessebre a MuntanyaSant Mamet (1.391 m)(Vilanova de Meià)Dia 22 de desembre de 2013Una de les muntanyes amb una panoràmica     més imponent del nostre...
Penyes Altes de Moixeró, per la canal Llarga

Quan puges cap a Gréixer des de cal Tinent, la paret del puig Cubell (a sobre) no deixa de cridar l'atenció per la seva rotunditat. Fins fa poc, ignorava que per la seva base...
Montblanc-Vilanova amb bicicleta de ciclocròs

Fa dies que tinc el Bloc abandonat o mig aturat, però la sortida d'avui es mereix que torni a escriure.Ha estat la Travessa Motblanc-Vilanova amb bicicleta de ciclocròs.Jo i...
Una volta pel Pantà de Foix

Excursió realitzada el 16/12/12 (prenem com a referència la proposta publicada a Wikiloc per MesKcims)Durant aquesta excursió trobem una gran diversitat d'ambients: del...
Santuari de la Mare de Déu i Serra de Bellmunt

Visitar el Santuari de la Mare de Déu de Bellmunt, dalt de la Serra de Bellmunt, és una excursió clàssica en el senderisme de mitja muntanya i concretament a la comarca...