Cuita

El Timbaler del Bruc, via Francesc Sardans

Aquí estic, sota l’impacte del confinament forçós i intentant recordar quan i on va ser la nostra darrera escalada abans de que s’imposés l’estat d’alarma per la...
Tines de la Vall del Flequer

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} p.p1 {margin: 0.0px 0.0px...
Roca Comptadora i Cova Ebre

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px;...
La muntanya que bramava

Tossal Colomer, 2.673mLes Bulloses, La Cerdanya.Ella encara dormia, de bon matí, quan per la finestra començaven a entrar els primers raigs de primavera. Tot i que era ple...
Els Maldecaps de la Lourdes

Via pràcticament equipada, la roca es bona encara que un xic recuita pels incendis.Amb una mica de morro passarem solament amb cintes i la graduació poder no passa de 6b+.Per...
Tour del malpás

Han passat vint anys dença que vaig remuntar el Puerto Viell per anar també a fer el Pic de Malpás, en aquella ocasió el mal temps en va impedir fer cim i l'endemà ens vam...
Alt camp: pistes i mes pistes...

mas de RàfolsCel blau amb alguna pinzellada blanca, temperatura primaveral i ganes de pedalar. Destí: el què les cames triïn. Amb el cap un pèl adormit encara, em ve...
Excursió a les Pedritxes i les Foradades

20.02.16  Matinal per la serra de les Pedritxes, dins l’àmbit de la serra de l’Obac, prop de Terrassa, amb visita al petit conjunt d’esquerdes de les Foradades;...
Sidharta a la Bola de la Partió

A jutjar per la informació que he trobat a la xarxa la majoria de cordades tant sols utilitzen la darrera tirada per sortir al cim quan fan l' Aresta Brucs. Nosaltres la vàrem...
150 anys de la primera ascensió al Cerví

El 14 de juliol de 1865 un grup liderat pel britànic Edward Whymper i format pels també britànics Francis Douglas, Charles Hudson i Robert Douglas Hadow, el guia de...
Del mar a l'aneto - 1ª part

Arriba setmana santa i començo a maquinar en algun projecte d'aquells que fa temps hi ha al "tinter d'idees personals". L'Edu va a passar uns dies al camp base de la vall de...
Cat 947 - alt camp

Rebo un mail del CCA dient que hi ha una gent de Falset que està realitzant la volta per tots els municipis de Catalunya per etapes. Diumenge passat tocava la comarca de l'Alt...
2on cap de setmana II Curs d'iniciació

I així comencem. Punt de trobada, les oficines del Parc Natural dels Ports, a Roquetes, i cap al port, trobant una inesperada gravació d'un espot de Peugeot a mig camí abans...
Escalada Esportiva a Moja

enllaç a les fotos de facebook de la jornada d'Escalada Esportiva a Moja (Penedes)Situació:La Font de l'Ametlló és una zona d'escalada esportiva situada al parc natural de...
Volta al Pallars Jussà (meitat est)

La segona etapa al Jussà en BTT ve, inicialment, marcada pel ruixat no previst de la nit de dissabte. Una aigua, que afegida a la de divendres, deixa en unes condicions força...
Vacances familiars 2014

El meu contracte matrimonial estipula tenir que pasar 15 dies anuals amb la parella i derivats (posibles fills;els sogres no són derivats,són...) i fidel al compromís (això...
GRAN PARADISO'14 (4061m)

Els Alps feia massa que esperaven...En el meu cas havía passat un any en blanc sense deixar-me caure pel nostre paradís europeu. I pel Víctor tota una vida ja que era la seva...
Catalunya en vertical...

Podria estar tota la vida perduda per les parets de Montserrat i no acabar-me aquest particular paradís, però em nego a privar-me del plaer de la promiscuïtat i menys amb la...
Pic de Bassiero petit (2894 m)

Després d'haver descobert una zona molt bonica i verge al Flamissella, volem fer una altra descoberta abans de que vingui el mal temps. Des d'Anàs agafem la furgo i anem cap...
Savinisme bucòlic

Olaia, V (250m)Paret Bucòlica, Alt Urgell.Feia massa dies que no tocàvem roca de la calenta, ja sigui per excés de neu o per espatlles fotudes, però quan ens hem pogut posar...
Alt camp i tarragonès per carretera

Santes CreusQuedo amb en Tomás a Tarragona. Enfilem cap a Sant Pere i Sant Pau i continuem direcció a la Secuita, on hem quedat amb en Manel. El "Trio Lechuga" capitanejats...
Excursió al congost de Mont-rebei

23.11.13  Entre el Montsec de l’Estall, a l’Aragó, i el Montsec d’Ares, a Catalunya, el congost de Mont-rebei, per on discorre el Noguera Ribagorçana, talla de nord...
El balcó de tarragona

Quedo amb en Tomás per sortir un parell d'horetes ahir a la tarda. Vaig cap a Tarragona i ens trobem al Serrallo. Continuem en direcció a la platja del Miracle i anem a buscar...
Kilimanjaro (Tanzània II)

Ruta MachameDeixem enrera l'ascenció al Mount Meru i encarem el principal objectiu del viatge a Tanzània: el Kilimanjaro (ruta Machame). La logística per aquest cim serà...
La secuita - santes creus

Fa 3 dies em truca el Tomás. "Paiu, sortim a estirar les cames o què...?". "fot-li...". Quedem a la Secuita, on ens trobem amb en Rafa i en Pito. Tirem en direcció Nulles, 4...

237 brunyola sant delmai 030713

237 BRUNYOLA SANT DELMAI 030713Sortida planificada a corre-cuita pels manresans.  A les 8,45h i sota el Castell de Brunyola ens troben els Gironins i els bagencs. Anem a...
De Torredembarra/Altafulla a Santes creus

El dissabte 22 dde juny sortim entre Torredembarra i Altafulla cap a Santes Creus, per anar cap alli i aprofitant la fresca, sortim a les 8h. Donem una mica de tom, pasant...
Coma de Vaca - Tirapits - Noucreus

Dissabte, 15 de juny 2013Daió (Ripollès)30 kms. - 7h.30'Durant la setmana ha passat el que era de preveure i l'organització de l'Emmona decideix canviar el recorregut de les...
Pas de sa Xeixa - pas d'en Grau (La Trapa) 9-6-2013

Dia 18 de març de 2012 férem l'excursió a La Trapa per la ruta clàssica, a través dels colls de cala en Basset i de ses Ànimes. Per aquesta ocasió la proposta era fer una...
Comuna de Bunyola pel pas de son Creus

Una nova excursió passada per aigua, la quarta de la temporada. Les previsions meteorològiques ho anunciaven però, com que tenen un marge d’error, volem provar sort i ens...
A corre-cuita

Bàlsam de Tigre, 6a+ (170m)Paret Bucòlica, Alt UrgellEns allunyem de Montserrat tot i saber que plourà, però l'excusa és prou bona; una escalada de calcari de bones...
BURILES ROJOS (V+ / 45m) - La panxa del Bisbe

El Juan em truca i em diu que té un ratet per la tarda per anar a fer algo a Montserrat, els típics ratets “d’aprofitem a corre cuita a veure si ens dóna temps de pujar...
Cuita al sol

Cuita al sol "infantil"

“CUITA EL SOL” CAMINADA INFANTIL Dissabte 9 de juny 2012  ÀREU-VALLFERRERA (Pallars Sobirà - Lleida)AMPA Alins VallferreraL’AMPA d’Alins organitza una...