Curta

Via QUERALTINA a la Serra de Queralt. Berga

diumenge 9 de desembre de 2018La Queraltina es una via de tall clàssic envoltada de vies esportives i tot que semi-equipada en els trams mes difícils i no obligats, ens...
Via

Via " PA-BA"

La via te 3 tirades amb una dificultat de V+ grau tot i que algun pas podríem donar-li 6a. Arribats a la R.3 pots rapelar o continuar amunt a buscar el ràpel de la via Sac...
Doraemon

28-11-2018 Malanyeu Paret del Davessó Via  :  DoraemonUn altre cop L’esteve i Jo esmorzant sols i ja ha arribat el fred, sor t que no es veu ni un núvol i anem...
Noruega 6:visitant les illes lofoten

Aquest arxipièlag àrtic és un territori  bastant dur, isolat  i encara es conserva poc contaminat del maquillatge turístic tot i ser una...
Malanyeu - Via Montse Curto - 24/11/2018

Malanyeu és un lloc excel·lent  per escalar a l'hivern. Quan hi ha inversió tèrmica i les valls estan plenes de boira, en aquest racó tan bonic sempre podreu escalar....
Sant Pere de Torelló-Santa Mª de Corcó

Hem quedat de trobar-nos al bar Cal Avis de Sant Pere de Torelló per tot esmorzant comentar la jugada.Són passades les 10 quan iniciem la ruta direcció a Trotacants tot...
Orri del Corbill

var Latitud_sortida = 42.484811; var Longitud_sortida = 1.891856; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La Talaia Vella pel pas dels Ermitans

Camí de sa MuntanyaIniciem aquest recorregut a ca Madò Pilla (actualment hotel Continental), en el punt quilomètric 68,3 de la carretera Ma-10 entre Valldemossa i...
Montse Curtó

22-11-2018 Malanyeu Paret del Davessó Via  :  Montse CurtóUn altre cop orfes del nostre company, sembla que ha trobat companys mes importants, en fi que hi farem,...
Noruega 5. escalada a les illes lofoten

De camí cap a les Illes Lofoten vam passar per la carretera  panoràmica  FV 17,  ens va semblar un recorregut espectacular, val  molt...
MATAGALLS des de Viladrau

El Matagalls esta considerada una de les muntanyes més emblemàtiques de Catalunya i un dels grans referents literari. Juntament amb Montserrat i el Canigó conforma el...
Ermita de Montalegre. Sector retaula

Aquest dissabte amb el Jordi anem a ponent per escalar a Sant Llorenç de Montgai però la boira insistent ens ha fet decidir per canviar de zona i pujar al Montroig a cercar el...
Cova de les Encantades

Una nova exploració subterrània, aquesta vegada per terres del Ripollès. La Cova de les Encantades té un recorregut total d'uns 850 metres, encara que està molt ramificada...
VIaNoVa! Mirada persa, 80m 6bA1+ (Perles)

***bonica nova via al roc d'en Solà, recorrent la lògica del diedre per on passa el ràpel de baixada, a l'esquerra de la Fragua de Vulcano. Variada, amb un primer llarg...
GR7: Cabra del Camp - Lilla, pel Tossal Gros

Una etapa una mica atípica, amb pluja, descarrilament del GR i un cim de propina; tota una aventura. Hem arribat amb l'autocar a Cabra del Camp on ja ens esperaven a Cal...
Cincuentones

DIMECRES, 14 DE NOVEMBREEl dimarts va trucar-me el Juan Carlos per dir-me que el dimecres podia sortir a escalar i el mecanisme va posar-se en moviment.Tenim una via en cartera...
Grisu segura (intent)

DISSABTE, 10 DE NOVEMBREAquesta setmana he fet una marrada de principiant i ha comportat que no poguéssim acabar la via que teníem planejat de fer.El dijous va trucar el Jordi...
Castell de l’envestida (rupit).

Descripció de la ruta; Excursió d'una mica més de 10 quilòmetres, amb un desnivell moderat que no arriba als cinc-cents metres. El terreny pel qual passarem no té gaires...
Rotpunkt romàntic

Normal, V+ (90 m) Cavall Bernat, Montserrat.Porto un parell d'hores esbufegant de valent i sense aturar-me. Avui després de la migdiada, sense voler-ho evitar, l'avorriment...
Castell de Llívia

Visitem el poble de Llívia: el Barri Vell, l'Església de la Mare de Déu dels Àngels, la Torre de Bernat de So i l'Antiga Farmàcia Esteva, una de les més antigues d'Europa,...
Ferrada del Montsant

var Latitud_sortida = 41.266584; var Longitud_sortida = 0.842303; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
 Joan Manel

24-10-2018MonestirGorrosUllal de La magdalena Via  : Joan ManelTot esperant la escalfor del Sol, ara ja se comença a agrair, arribem tard i trobem un munt d’escaladors...
Gorra Frígia, via de l'Adrià

24.10.18  Abans no vingui el fred, tal i com pronostica “l’home del temps”, aprofitem aquests darrers dies de bona temperatura per a fer, això sí, una via un xic...
Via d'en Pitu als Graus. Collbató.

Panoràmica dels Graus, la nostra via és a l'esquerra dels escaladors que es veuen.Aquest dissabte tinc poc temps, amb el que ens decidim per anar a Collbató, als Graus, a fer...
Cueva de Seso ... i més

Hem dormit al refugi de Bujaruelo perquè el pla inicial d'aquesta sortida de tres dies preveia que avui faríem l'ascensió al Tendeñera però ja fa dies que vam descartar...
Castell de Puillorenç

var Latitud_sortida = 42.803075; var Longitud_sortida = 2.294021; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
COLL DEL VENTALL (532,4 m) per Sant Blai

CIM: Coll del Ventall (532,4 m) per Sant BlaiCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Ribera d'EbreDESNIVELL: + 231 mHORARI: 1h 32 min (48 min + 44...
Espero Sud - Original

13-10-2018 Sant Llorenç de Montgai Paret de l’Os Esperó  SudVia  :  OriginalSortim de Barcelona amb un temps rúfol i per el camí es veuen les boires,...
Paret del Pont - Integral

11-10-2018 Sant Llorenç de Montgai Paret del Pont Via  :   IntegralPluges Mediterrànies a dojo, carrers inundats i temps per estar tranquil a casa ordenant...
MONTAU (657,6 m) des de Begues Park

CIM: Montau (657,6 m) des de Begues COORDENADES CIM: 41º 20'45.07” N / 1º53' 6.048”EVÈRTEX GEODÈSIC: 282128 001COMARCA: Baix Llobregat /Alt PenedèsDESNIVELL: +306,3...
EL CASTELL (1017,1 m) Roques de Benet

CIM: El Castell (1017,1 m.) Roques de BenetCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Terra AltaDESNIVELL: + 250 m. HORARI: 55 min. (30 min+ 25 min)DIFICULTAT: Mitja (per les...
PIC DE THOUMASSET (2743m) PER L'ARESTA  DE BANYELL

PIC DE THOUMASSET (2743m) PER L'ARESTA DE BANYELL

Alçadamínima: 1785mAlçadamáxima: 2743mDistància: 14,3 kmTemps empleat: 6h (parades incloses)Desnivell + : 1292mDesnivell - : 1292mAPARCAMENT SORTENY – REFUGI DE RIALB –...
BTT CAP DEL VERD (2.282 metres).

Descripció de la ruta; el Cap del Verd és una muntanya de 2.282 metres a la confluència de les comarques de l'Alt Urgell, el Berguedà i el Solsonès. És el cim més alt de...
Font Pasquala. Un balcó al Montgrí.

IntroduccióL'Empordà té molts racons preciosos. Pobles, zones agrícoles, paratges naturals i una mica de muntanya. Aquesta vegada hem optat per enfilar-nos a un turonet que...
Camí de les Valls

El camí de les Valls és un curt camí equipat que recorre una zona de cingles i boscos per un petit congost de la Riera de Pontons, a sota mateix del castell de Sant Martí...
Jet Lag a la Roca Subirana.

La Roca Subirana és una modesta paret amb un accés fàcil i còmode des del camí del Santuari de Lord. Fa uns anyets van obrir-hi la Jet Lag i avui que disposava d'una...
Vall de la llosa.

Descripció de la ruta; passejada curta i plaent ideal per fer amb nens, que ens aproparà a l'interior de la Vall de la Llosa. Una vall que té la seva capçalera al nord a...
Paseo geológico sorprendente, al Vallhiverna

Després d'escalar a la Colomina, canviem de zona i anem fins el refugi de Llauset, en fase de preparació de la inauguració que s'havia de fer dissabte.La cara sud del...
Cova de les Rondes

El seguidors del blog deuen recordar que ja hem anat dues vegades a la Cova de Les Rondes sense aconseguir els objectius previstos. Aquesta cova té dues entrades i el...
Via tapia jover

DIMECRES , 03 D’OCTUBREAquest dimecres vaig quedar amb el Manel per fer una sortida i com tenim per costum la fem extensiva a tots els membres del grup.A mida que va...