Curta

Pujador des Palmers i coma Clova

Coma Calenta.Arrenca la caminada en el punt quilomètric 107 de la carretera Ma-10 d'Andratx a Pollença.(WP-01) Km 107 de la carretera Ma-10 (Andratx - Pollença) - 0,0 km - 0...
Tocats del Bolet a la Paret del Castell.

Després d'una setmana fora de combat per diversos motius, avui he sortit de casa amb moltes ganes de gaudir d'aquest magnífic dia d'hivern amb aires de primavera. Com que no...
GR7: Arbolí - Coll de la Teixeta

Una nova etapa del GR7 per terres del Baix Camp, en un dia primaveral. Hem arribat de bon matí amb l'autocar al poble d'Arbolí, on vam acabar l'etapa anterior i on ja ens...
Puig de Santa Eugènia i puig de Son Seguí

Santa EugèneiaCurta passejada des del bonic poble de Santa Eugènia al puig de Son Mascaró (o de S. Eugènia), i el de Son Seguí o d'en Marron. Alçades modestes que ens...
Punta d'Incianao (2.575 m) amb esquís

Avui la previsió del temps era bastant dolenta. Tot i que no es preveien grans nevades, el dia s'esperava molt tapat, amb nevades esporàdiques i, el que és pitjor, amb vent...
Montmalús (2782 mts.) des de Grau Roig.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Avui pugem cap a Andorra amb la Carme, Teresa, Tomi (ella només farà pista), el Juan Carlos i jo. Després...
Via normal a la Momieta

Tornem a Montserrat amb el Pep, altra cop a Sant Benet amb l'objectiu de pujar la Momieta, un cim petit on encara no havia estat, i amb una via normal amb una certa aura.Tornem...
Amics de Malanyeu

09-01-2019 Bergadà Malanyeu Paret de Davessó Via : Amics de MalanyeuRefugi de dies curts i freds Malanyeu es el Santuari del hivern, curta aproximació encara a la ombra i...
Via Marta.

Dades generals.- Via: “ Marta ” 320 m 6a+,  (V/Ae obligat)- Zona: Serra de Carreu. - Orientació:  Sud- Equipament:  parabolts i ponts de...
Clot de Vilamala, via Camí dels Alamalivons

11.01.19  En el nostre afany per fugir del fred que pela en aquests primers dies de l’any nou, ens fixem en un indret amagat de l’Alt Solsonès que té molt bona...
Coves de mont-ral

En aquesta ocasió venim a la Serra de Prades per realitzar la visita a un conjunt de tres cavitats que es troben molt properes entre si i a poca distància del poble de...
Rampes Divertides

06-01-2019 Alòs de Balaguer Vilanova de la Sal Mont-roig Ermita de Montalegre Sector del Retaule Via : Rampes DivertidesAvui em fet cas als meteoròlegs i ens em cregut que la...
Pa-ba

29-12-2018 Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via  :  PA-BAUfff comença a fer fred, encara que amb un dia de Sol  aquí a Malanyeu es per escalar en mànigues...
Comabona, cara nord. Ruta Mendizale.

Aquest hivern tan curiós que està fent, amb poca neu però amb els corredors en condicions prou bones, ens ha permès d'anar a la paret nord del Comabona pujant en cotxe fins...
Vies del pere i la pepa

DIMECRES, 09 DE GENERPer fi hem deixat les festes enrere i tornem a la normalitat.Aquesta setmana l’hem començat fent una crida per sortir el dimecres i ha estat un èxit de...
Serra de Cúber Nord, pel pas de n'Alou

Serra de CúberAscendim a la serralada de Cúber pel pas de n'Alou i la recorrem en sentit nord-est fins al darrer cim (cota 943 m). Baixem per l'accidentat coster que mira cap...
La Codolosa. Integral dia de Reis

Aquest dissabte, amb en Joanet fem una matinal ràpida a la Codolosa.Comencem per una via equipada amb parabolts de la que desconeixem el nom, continuem per la placa que hi ha a...
Coves d'Olopte i cova d'en Manent

27.12.18  Itinerari circular al voltant del tossal d’Isòvol, a la Baixa Cerdanya, amb quatre derivacions a cavitats situades a banda i banda de la vall del riu Duran....
Via ferrada de Calcena

Com és ja tradicional, hem organitzat una sortida nadalenca per als dies compresos entre Cap d'Any i Reis. Aquesta vegada volem fer una travessia de muntanya per la serra del...
Balmes i coves de la serra de l'Obac

23.12.18  Senzilla i agradable matinal per algunes cavitats fàcilment accesibles de la serra de l’Obac (balmes de la Porquerissa i de la Pola, coves del Racó Gran i de...
Malanyeu - Via Pa-Ba

Avui anem tard, els refredats ens han fet llevar un xic massa tard, quan arribem a peu de les vies, ja tothom està escalant, a la via que volíem fer hi ha una cordada i sembla...
Mont-ral: tres coves i una ferrada

Una nova jornada espeleològica, aquesta vegada de gran intensitat, amb el recorregut de tres coves, a més d'una petita via ferrada pels voltants de la població de Mont-ral, a...
Canal Estreta al Gra de Fajol Petit

Feia molt temps que no hi anava cap a la zona d'Ulldeter..., però aquest hivern tan curiós, que ha deixat les canals amb un estat que sembla que estiguem a l'abril, ha estat...
Aina

19-12-2018BergadaMalanyeuParet del DavessóVia  :  AinaAsseguraven un dia de Sol i pugem amb una fina i intermitent pluja, ufff pinten “bastos”  be de moment...
Vertical

DIMECRES, 12 DE DESEMBREDesprès de molt de temps buscant la possibilitat de sortir quasi tota la colla com fèiem fa un quants anys. Aquesta setmana he aconseguit treure’n...
Sòbol

var Latitud_sortida = 42.128653; var Longitud_sortida = 1.573677; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Comellars de l'Home i de la Coveta Negra

Comellar de l'HomeCurta excursió circular per la Comuna de Caimari (Selva).Inici: Àrea recreativa de la Coveta Negra, situada en el km 10 de la carretera Ma-2130 de Caimari a...
GEDE a l'Escorpí.

Interesant sistema de díedres que ens condueix de manera lógica a la mítica xemeneia final.Com a tota bona via del vessant nord hi trobarem ambient però també alguns trams...
Calaix de Sastre i Somiatruites a Busa.

Busa és molt gran i amb moltes vies, i encara que la cinglera sud hi hagi una moratòria d'escalada des del Desembre fins el Febrer, queda molta paret per escalar. Així que...
TURÓ DEL CASTELL (895,1 m) des de Lluçà

CIM:Turó del Castell (895,1 m) des de LluçàSERRA: Serrat del CastellCOMARCA: Osona (Lluçanès)RECORREGUT:1,5 km. fins el cimHORARI: 55 min  (30 min + 25...
Alta Via 4 als Dolomites

Crònica de la ruta realitzada als Dolomites, del 7 al 13 de juliol, per nou companys (Cristina, Montse, Quim, Jose, Gabriel, Benito, Ramon, Esteve i Eugenio), a través de...
Civis Genís a la Dent de Cabirols.

Clàssica més assequible que la Gran Díedre però amb prou bon ambient per lo fàcil i curta que és.Tot i ser fàcil no l'hem trobat rostollaire,amb la roca entre bona i...
Serra del Corb

var Latitud_sortida = 42.142957; var Longitud_sortida = 2.462280; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Camino de caracoles

DIUMENGE, 02 DE DESEMBREFa uns dies que la Isabel va proposar d’anar a Montrebei per fer aquesta escalada, però el temps no acompanya, però aquesta setmana tots els astres...