Curta

Els miradors de les Fogueroses

14.05.19  Les Fogueroses constitueixen un dels indrets més ferèstecs i atractius del massís de Sant Llorenç del Munt. Es tracta d’un conjunt de cingles i agulles...
Peña Predicadera

Aragó Peña PredicaderaAmb CotxeUn massís força interessant relativament ven comunicat, venint de Barcelona i / o Lleida tot per autopista (gratuïta) fins a escassos 9 km...
Via Pepe el Chino al Bolet.

Curta,ràpida i resultona.La veritat és que a tots tres ens ha agradat molt.La graduació és molt benèvola,l'escalada variada,la roca bona,l'equipament generós i la caminada...
Silvretta: una altra perla alpina (V)

Piz Buin, entre núvols (foto: Pep Montes)Passada la preocupació i la incertesa a causa de la fixació trencada, amb un nou equip d'esquí llogat i la possibilitat d'haver...
Turons de la Segarra

var Latitud_sortida = 41.626990; var Longitud_sortida = 1.341355; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La peste

DISSABTE, 11 DE MAIGAquesta setmana tenia ganes de tatxar una via de les moltes que tinc a la llista de pendents, i en ment en tenia dues que vaig proposar a la colla, però...
Balmes i graus de Siuranella

1.05.19  Ara fa un any donàvem notícia en aquest bloc de la cova de Na Blanca, una gran balma obrada oberta al cingle vermell de Siuranella, la mola que s’aixeca...
Via BADALONA a la Paret del Davessó. Malanyeu

Dissabte 4 de maig de 2019Tornem a Malanyeu a fer una de les vies que ens quedaven pendents de fer, la Badalona. No es una via que m'ha fet el pes, doncs te un primer llarg...

Article del llibre de festes. RUTES DESCONEGUDES PER BÈRNIA Per fi m'he animat a escriure un xicotet article al llibre de festes de Benissa.Com no tot el món té accés al...
Xin - Xan

01 –05-2019 Sopeira Presa i Paret d’Escales Via : Xin - XanAvui em de matinar em decidit fer una sortida llarga a terres llunyanes, el temps acompanya i aprofitem que es un...
Mossèn Tronxo

27 –04-2019 Bergadà Berga Serra de Queralt Via : Mossèn TronxoUna via controvertida, he llegit de totes les opinions, ens feia patxoca provar-la, com sempre el punt de...
Pedalea o muere  a4-v

Pedalea o muere a4-v

A sant Llorenç del Munt encara hi ha tresors per descobrir.Aquesta via situada a la paret de la gran diagonal  fou oberta per en M.1ºG (Mamolo Lòpez) a mitjans dels 90 i...
Via papillon bleu

DIMECRES, 1 DE MAIGJa tenim superada la Setmana Santa i tot torna a la normalitat, bé quasi tot, perquè aquest primer dimecres és la festa del treball i també distorsiona...
Malanyeu: Sac d'impaciència

Entremig d'aquests dies plujosos, vam poder fer una escapada fins a Malanyeu per buscar alguna de les vies que encara no coneixíem. L'escollida; Sac d'impaciència. Una...
El Caragolet

24-04-2019 Monestir El caragolet Via  : El Caragolet Ha passat la Setmana Santa amb un temps un xic núvol  i ventós que ha facilitat que la meva normal i crònica...
Via de la Bavaresa a la Cantera.

A la primera tirada hi ha una curta però bonica bavaresa i més amunt escalem trams d'esperó,sempre moventnos en terreny de IV/V.Cal tenir en compte que escalarem sobre la...
Malalts de Roca

13 –04-2019 Montgrony Coll Roig Via : Malalts de RocaHa arribat la Primavera calenta amb Cel Blau esmorzar al Sol esdevé tot un plaer i ens fa prendre nota que em de...
Ruta de les ermites de Montserrat

13.04.19  La muntanya de Montserrat ha estat des de temps molt antics un recer per a la vida eremítica, desenvolupada inicialment a la part baixa i mitjana de la muntanya....
La Cova del Tabac

La cova del Tabac és una de les coves més conegudes de Catalunya. Es troba  a la Serra del Mont-Roig, en el terme de Camarasa. Té un recorregut de gairebé 200 metres...
Un passeig per Connemara: Camí Blau

Aprofitant els dies de Setmana Santa, hem fet un petit viatge a les Illes Britàniques, concretament a Irlanda, un lloc desconegut per a nosaltres on volíem combinar el turisme...
D’en Santi

10 –04-2019 Bergadà Santuari de Queralt Via : D’en SantiUn dia diferent ...!!! així ho classificaria Jo, després de un hivern fantàstic amb Soli temperatures moderades...
Montserrat - La Codolosa - Via Punt Verd.

Repassant les vies que hem fet a la Codolosa ens hem donat compte que n'hi havia una que se'ns havia escapat. La Via Punt Verd és la via que hi ha més esquerra de la paret,...
Mercadal Cresta Oest

30 –03-2019 Berga Agulla del Mercadal Inferior Via : Cresta OestUn altre dia de Primavera  i un altre dia de ser una colla nombrosa, si seguim així ens sortirà a...
El Caragolet

28-03-2019 Monestir El caragolet Via  : El CaragoletAvui teníem que ser tres i em sigut dos, a sobre el que ha fallat es el amant de venir a Montserrat i es que cada cop...
Trail Montroig Extrem (24,5 km, 1850 m. d+)

Després d'un any d'aturada, enguany ha tornat amb força aquesta cursa del Mont-roig, amb un circuit renovat que ha incrementat el desnivell de la prova llarga fins als 1850...
De la Guingueta d'Àneu a Estaon

Ve d'aquíEtapa que transcorre totalment per terres pallareses, unint dues valls importants. De la Vall d'Àneu a la Vall de Cardós. D'una vall concorreguda que dóna accés al...
Pura cresta:  cresta del gallo a olvena

Pura cresta: cresta del gallo a olvena

(Estem treballant per vosté.Article no acabat. Personi les molèsties).Avui hem anat a fer la Cresta del Gallo, també se la coneix com los tres Espolones,  a l'estret...
Sortida fotogràfica als Mollons

Avui no hi havia programada cap sortida de muntanya, de manera que he aprofitat per fer una escapada en solitari a la zona dels Mollons amb l'objectiu de fer unes fotos que em...
Antikrestas

DIMECRES, 27 DE MARÇFa unes setmanes vàrem anar a escalar al Pic de Sant Cugat i entre les converses de sobretaula amb els companys va sortir la possibilitat de tornar a pujar...
Sordenes Mon Guef

20 –03-2019 Alòs de Balaguer Serrat del Poll Via : Sordenes Mon GuefEncetem La Primavera amb una via “llarga” per nosaltres, es curiós però no me havia atret mai...
Ascensió al Pic de Sanfonts (2.894 m)

La neu que tan generosament va caure pels Pirineus a principis de temporada s'ha anat fonent i ara la situació està força malament per als esquiadors de muntanya. Avui hem...
Puig de Morters o Pic de l'Home Mort (2668 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa IGN 1:25.000El diumenge passat quan estava passant les fotos de la càmera a l'ordinador, al mateix temps tenia el mapa...
Esparreguera a la Roca Gris.

Una de les més repetides de l'indret gràcies a la seva dificultat moderada,excel.lent rocam i equipament prou abundant,bolts i dos claus.La via ens ofereix una escalada...