De bellver de cerdanya al refugi prat d aguilo

De Prullans a Bellver per la cova d'Anes

14.05.17  Matinal multidisciplinar (senderisme, via ferrada, escalada, espeleologia) a través d’un senzill itinerari entre Prullans i Bellver, a la subcomarca cerdana de...
Queyras 1. pujada al refugi del viso.

1-2/04/17. Divendres a la tarda marxem cap el Queyras, amb la intenció de fer la volta al Mont Viso amb esquís. Fem nit a Embrun i després d’esmorzar ens arribem fins a...
Comabona des de Prat d'Aguiló

26.08.16  Situat a l’extrem oriental del Cadí, el pic de Comabona (2554 m), d’inconfusible forma cònica truncada vist des de la Cerdanya, és un gran mirador sobre...
Pels Empedrats al refugi sant Jordi

Caminada preciosa i ombribola des de la casa de la natura de la Salle fins el refugi de Sant Jordi, resseguint el torrent de la font del faig i passant pel Empedrats.Aquí...
Del refugi Giacoletti a Castello

A mitja nit ha deixat de nevar en el refugi V. Giacoletti i a tota la zona del Monte Viso en els Alps del Sud italians. Ha estat nevant des de mitja tarda fins a les 11 de la...
Barranc de la Coscollosa - Prat d'en Rubera

15- 05- 16 Des del Refugi de la UEC, de Caro, el guarda Pere Ros ens proposa una interessant sortida per descobrir racons preciosos del Port, a la zona del Barranc de la...
Avenc Prat de la Riba

El passat dijous 21.04.2016 era un dia plujós, potser massa per acostar-nos fins el primitiu objectiu, situat al fondo de la Pleta (Alex Serrano, Pela...) on la mullena era...
Beseit - Refugi del Caro

Després de la mullena d'ahir, avui s'esperava un bon dia, si més no a partir de mig matí; l'etapa era llarga i no volíem repetir l'experiència de caminar tot el dia sota la...
Refugi Caro - Refugi Fontferrera

Com cada any, hem aprofitat uns dies de festa entre Cap d'Any i Reis per fer una sortida llarga de mitja muntanya. Aquest any hem tornat al Massís del Port. L'any passat vam...

Refugi de Cova Cambra

Aquest passat Pont del Pilar hem començat les obres d’arranjament del Refugi de Cova Cambra. Fotos Mauro>Fotos Cristina>Fotos Albert>
Arrranjament del Refugi de Cova Cambra

El propers caps de setmana del 10, 11 i 12 (Pont del Pilar) – 17 i 18 d’Octubre  es durà a terme l’arranjament del refugi de Cova Cambra.Necessitem la teva...
Tour del Cerví: Prarayer - Refugi Perucca V.

La quarta etapa del Tour és una mica més curta que les anteriors, encara que el desnivell a superar també és important. A més, com que l'etapa és relativament curta l'hem...
Un altre circuit per la Cerdanya amb bicicleta

18.07.15  Com sempre per aquestes dates, i de cara a l’entrenament per a la bicicletada de l’estiu que aquest any serà al riu Duero, les Isabels i el Siscu ens hem...
Grand Àrea, i refugi de Buffere

L'únic dia gris i plujós que vaig patir en tota la setmana, també vaig fer una bona escapada. De Chantemerle puja una carretera fins el coll de Granon, a la carena de la vall...
GR11 (3) Refugi Forn de Calç - La Vajol

Tercera jornada de GR11 marcada per la forta calor, així que toca aixecar-se d'hora un altre cop i encarar la pujada cap al Coll de l'Auleda amb la fresqueta de les primeres...
GR11 (2) Llançà - Refugi Forn de Calç

El GR 11 deixa el mar enrere en aquesta etapa i posa rumb cap a la serra de l'Albera. La calor es fa notar ja de bon matí,o sigui que cal començar la ruta ben d'hora. El...
GR 11: Refugi Bassegoda - Albanyà

Anterior:Beget - Refugi BassegodaCom a apèndix a una altra setmana travessant el Pirineu, em va quedar la baixada des del Refugi Bassegoda "Can Galan", on vaig passar la nit,...
Volta a la Cerdanya (i II)

Distància: 55 kmDesnivell: 1600 mDificultat: mitjana-altaDurada total: 9 hPer al segon dia de la volta tenim dues incorporacions més al comando de Miquelets de dissabte;...
Volta a la Cerdanya en BTT (I)

Distància: 49 kmDesnivell: 1800 mDurada total: 8 hDificultat: mitjanaTrobada de xipxapaires amb la intenció de voltejar la Cerdanya a cop de pedal. El primer dia som 5...
GR 11: Beget - Refugi Bassegoda

Anterior:Setcases - BegetDesprés d'haver-hi ficat un peu en l'etapa anterior, avui el GR 11 travessa l'alta Garrotxa de punta a punta. Una jornada de les més complicades de...
Baixada del refugi Federico Chabod

Després de dormir al refugi Federico Chabod, avui només ens queda baixar fins a la carretera de Valsevaranche per recuperar el cotxe que vam deixar a Pont i tornar a casa. Els...