Del cadi al moixero prat d aguilo - comabona - coll del pendis - bellver de cerdanya pr-c-124 - gr 1501 - gr 107

Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (II)

15.07.17  Encara que només sigui per una jornada, les Isabels ens tornem a posar en marxa pel Camí de Sant Jaume, allà on el vam finalitzar en l’anterior recorregut a...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (I)

El Camí de Sant Jaume per la Cerdanya és una via secundària del camí principal català (de la Jonquera i del Port de la Selva a Montserrat i Alcarràs), antigament...
Moletó de sa Granja, des del coll des Vent

Moletó de sa GranjaAvui pujarem directament des del coll des Vent fins a l’esquena de la muntanya i des d’aquí enfilarem la carena fins assolir el moletó de la Granja....
Torreta de Cadí (2.562 m.)

var Latitud_sortida = 42.275167; var Longitud_sortida = 1.499669; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
RIPOLLÈS. COLL ROIG. Via MALALTS DE ROCA.

6/06/17. Tornem al Coll Roig, Parc temàtic d’escalada, la intenció era de fer dues vies però la predicció del què al migdia és taparia s’ha complert i amb una via ja...
De Prullans a Bellver per la cova d'Anes

14.05.17  Matinal multidisciplinar (senderisme, via ferrada, escalada, espeleologia) a través d’un senzill itinerari entre Prullans i Bellver, a la subcomarca cerdana de...
Via normal a l'agulla de coll de port

Vista des del cim.Tinc un bloc d'escalada on penjo les meves escalades (Escalades per a tontos)però crec que el que he fet avui, tot just ratlla la línia de l'escalada, així...
Pr 226: redescobrir el cadí occidental

El PR 226 és la nova denominació que rep un conjunt de camins tradicionals que formen una mena de triangle circular ideal per descobrir l'extrem de la serra del Cadí. Del...
Continuem treballant a Coll Roig

Aquesta setmana la feina de neteja de la 4a. tirada ha sigut especialment dura . A sobre de la R.3 hi ha un diedre que l'amic Santi Sanz ens havia indicat que podia ser per on...
Comabona des de Prat d'Aguiló

26.08.16  Situat a l’extrem oriental del Cadí, el pic de Comabona (2554 m), d’inconfusible forma cònica truncada vist des de la Cerdanya, és un gran mirador sobre...
Obrint via a Coll Roig

Aquest dissabte hem tornat a Coll Roig . Voliem fer les dues primeres tirades de la via Patxaran Litrako que la setmana passada no haviem fet al equivocar-nos de peu de via....
Via de l'Alicorn, al Coll Roig

Tot i la calor, amb l'Anna que ja puja d'escalar a Montserrat, fem una escapada de tarda al Coll Roig. L'objectiu: l'Alicorn, una via que conec bé i que ja se que patirem......
RIPOLLÈS, COLL ROIG, Via DERSU UZALA

2/06/16. Entre boires arribem al Coll Roig, els núvols estan en dansa sense aclarir, cap a on evolucionarà. La predicció però avisa de tarda amb xàfecs al Pirineu. Ens...
Correr es de Cobardes a la Paret de Coll d'Ares.

Comencem el Juny i ens acomiadem fins la tardor dels vessant més assoleïats i calorosos del Montsec, avui sort n'em tingut d'estar en una cota relativament alta com és el...
La Gallina Pelada pel coll del Portet

Aquest diumenge amb la Neus hem tornat a la Gallina Pelada, però aquesta vegada hem començat a caminar per la seva Vessant Nord.Una ruta circular que farem en 4 h tot caminant...
Barranc de la Coscollosa - Prat d'en Rubera

15- 05- 16 Des del Refugi de la UEC, de Caro, el guarda Pere Ros ens proposa una interessant sortida per descobrir racons preciosos del Port, a la zona del Barranc de la...
Avenc Prat de la Riba

El passat dijous 21.04.2016 era un dia plujós, potser massa per acostar-nos fins el primitiu objectiu, situat al fondo de la Pleta (Alex Serrano, Pela...) on la mullena era...

Diamant al Sòcol del Coll de Porta

Amagat sota el Coll de Porta el seu Sòcol passa discret. No obstant si decidim baixar fins al peu de la paret descobrirem un interessant mur amb prou entitat per ser escalat; a...