Del monestir de montserrat pel cami dels degotalls fins santa cecilia i pel cami de l arrel i el pas dels francesos fins el mone

Tossa de mar - camí de ronda.

Descripció de la ruta; en aquesta sortida expliquem un tram del Camí de Ronda, amb sortida de Tossa de Mar, i direcció a Sant Feliu de Guíxols. Nosaltres però, no...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (4)

...segueix de l'apunt d'ahir...EspeleogènesisEstem davant d’un conjunt de cavitats de les denominades tectòniques, ja que la fracturació és el caràcter dominant. Parets...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (3)

...segueix de l'apunt d'ahir...DescripcióEn les notes anteriors ja hem publicat les descripcions que fan els treballs de l’Oscar Andrés i la mes complerta de A.Asensio &...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (2)

...segueix de l'apunt anterior... SituacióJa hem vist en el treballs publicats que aquestes cavitats tenen un conjunt de particularitats que fan aconsellable la seva visita i...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (1)

Les coves de Santa Creu d'Olordra, situades a la Serra de Collserola, en terme de Sant Feliu de Llobregat son força interessants malgrat les seves modestes dimensions. Tenen un...
GR-2: De Santa Pau a Joanetes (675 m)

Dissabte 6 de maig de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 7 h 30 m (20 km)Desnivell: 1.490 m (acumulat)Dificultat (1):...
Pel camí de la mina de bauxita

Segurament aquest serà el camí que farem durant la caminada de la Festa Major de Tuixent. L'objectiu és ensenyar-vos on estan les mines de Bauxita del nostre poble.No penseu...
El camí de l'alsina per fruir de l'escalada

Feia dies que li anavem al darrera. A l'hivern perquè potser faria massa fred i a l'estiu perquè feia calor. Així que avui ens hem animat i ha estat un dia perfecte. Una...
Per les serres de Milany i de Santa Magadalena

Panoràmica de Vallfogona de Ripollès durant el primer tram de pujada cap al castell de Milany. Foto: Jaume FerrándezLa previsió meteorològica pel primer dia d'abril no era...

Gorgs de santa càndia

Edat recomanada: A partir de 4 anys El dia 12 de març vam anar fins gorgs de Santa Càndia a la riera de Carme. La ruta transcorre per un Espai Natural Protegit seguint el...
GR-1 ANANT FENT CAMÍ (etapes 15-16)

A poc a poc i mes darrera mes, seguim fent camí a través del GR-1 el Sender Transversal de Catalunya, fins ara portem fetes setze etapes i ens en manquen tant sols quatre, no...

Integral K30 a Santa Anna

A Santa Anna si respira tranquil·litat. Una mica lluny de tot arreu i amb unes parets d’alçades més aviat modestes no esdevé un objectiu prioritari, tenint...
Roca Corbatera, Cova Santa i S. Joan del Codolar

Albarca - Pla del Grau - Roca Corbatera - Pas del Gat - Cova del Serret - Cova de l'Abelló - Serra Major - Cova del Moloner - Cova Santa - Sant Joan de Codolar - Grau dels Tres...
De Vilallonga del Ter fins a Camprodon

Anem a Vilallonga del Ter amb la intenció de seguir el camí que corre paral·lel al riu Ter fins a Camprodon    Vilallonga de Ter està documentat des...
Agulles de Santa Àgueda

La primera excursió la farem el dia 11 de setembre de 2016 a les Agulles de Santa Àgueda. Una senzilla excursió a l’abast de tots i totes, que ens permetrà conèixer...