Dent d'Orlú

Altivi Flunch a la Dent de Cabirols.

Via força xula i variada: de les plaques d'aderència del començament als atlètics díedres de sortida.La roca no fa patir massa però ja se sap que al Pedraforca cal anar...
Via Nano a la Dent d'en Rossell.

Molt ben trobada,enllaça bones plaques i fissures de manera que només te n'adones de les feixes a les reunions.La via està equipada als trams més complicats d'assegurar...
A bistro du nas a la Dent d'Orlú.

Típica via de plaques tombades de la Dent d'Orlú, amb algun tram de díedre per variar una mica. Tot i trobar-se bastant a l'esquerra de la paret, on trobem vies més...
Gorges del Segre

var Latitud_sortida = 42.454002; var Longitud_sortida = 2.059380; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Dent d'Orlú (2.222 m.)

var Latitud_sortida = 42.682465; var Longitud_sortida = 1.941802; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Ascensió a la Dent d'Orlu (2.222 m)

Sortida típica de tardor, gaudint dels magnífics boscos i dels grans paisatges de l'Ariège. Avui la previsió meteorològica era dolenta per a tots els Pirienus però el...
La vall d'Orlu a la tardor

La vall d'Orlu és un indret de climà atlàntic situat als Pirineus francesos de l'Arieja, on s'hi accedeix des d'Acs. Les Forges d'Orlu és el punt des del qual es pot assolir...

Altivi Flunch a la Dent de Cabirols

Via sense massa història, busca l’espai lliure donant com a resultat les dos primeres tirades bastant absurdes. Després la cosa millora, amb una bonica quarta tirada....
15 anys de... la Superse a la Dent d'Orlú.

Fa 15 anys, després d'una parada de tres mesos en les meves escalades, les ganes van tornar aflorar i amb el Marià vam fer una visita a la gran Dent d'Orlú, la meva primera...
Haikus del Pedraforca, a la Dent de Cabirols

Aquest dissabte passat vam escapar-nos de la calor cap a la nord de la Dent dels Cabirols. Volíem fer una matinal, i ens va semblar que explorar la Haikus podria ser una bona...
La Història Inacabable a la Dent d¡en Rossell.

A la vall de Núria sempre passen coses (o gairebé sempre), i nosaltres com espectadors de luxe des de les altures de la Dent d'en Rossell mentre repetiem l'agradable Història...
PEDRAFORCA. DENT DE CABIROLS. Via HAIKUS

25/07/16. A la via Haikus l’escalada esdevé un mitja i no una finalitat, per recorre aquest aquet pany de parets. Amb un traçat què hàbilment s’encaixa entre les vies...
Cimet (2.423 m.)

//--> Pugem molt fort pel Serrat d'en Sur Cabana de pastors del Serrat d'en Sur De sobte apareix el Cimet davant nostre Pujant fort...
Via Fantillou al Roc de Sédour.

L'endemà de fer la Lezard a la Dent d'Orlú i amb una previsió de mala meteo anem a provar sort a Sedour. Al final el pronòstic meteorològic es compleix i hem...
Le Lezard a la Dent d'Orlú.

Una més de la Dent!: llarga, de bon granit, rapelable i amb parabolts. Malgrat ser una via eminenment plaquera els passatges són força variats, trobarem algun tram herbós....
Kuru a la Dent d'en Rossell.

Amb la bonica jornada que ha fet, molt personal hi havia avui per la Vall de Núria. A part dels senderistes habituals la majoria han decidit  donar-se una bona remullada...
Adictes al disolvent a la Dent d'en Rosell.

Aquests del Komando deien que plegaven d'obrir i al cap de res ja tenim una nova via seva a la Dent, gaire seriosos no són aquest personal. La via a mi em va agradar, la vaig...
Doctor Neret a la Dent d'en Rossell.

Una altre proposta de la factoria Komando Ripollès amb segell d'autor: ben trobada, netejada, arreglada  i equipada per no patir: gràcies per la feina!. Si...

Pic d'Ouxis (2.510 m.)

Des del fons de la vall d'Orlun remuntem fort per una humida fageda fins que el terreny s'obre i contemplem a l'esquena l'espectacular imatge del pic de Brasselh, més conegut...
L'Alabets a la Dent d'Orlú.

Com que sembla que el fred no es decideix a venir, hem fet la quilometrada fins a la bonica vall d'Orlú, a punt a punt d'esclatar amb els colors de tardor, per escalar...
Una. Almenys una. I només una.

Aquest carai d'estiu està essent de tot menys tranquil, i jo només demanava poder fer una sortida pirinenca. Així que més amb el cor que amb el cap he passat un parell de...
L'Altivi Flunch a la Dent de Cabirols.

Després de la calorada d'ahir, avui tocava buscar una bona fresca. I encara que l'empinada costa fins al peu de la Dent de Cabirols del Pedraforca m'ha costat la suada de...
Diedre de primavera a la Dent d'en Rossell

Des de que tots dos som pares novells que no havíem a tornat a escalar junts, amb el José Manuel, però ara que la seva filla ja té cinc mesos i el meu menut dos i mig, podem...
Dent d'Orlú, via Fleurs de Rhodo

Amb el Toni, a la Dent d'Orlú només hi havíem vingut a l'hivern, a pujar per la canal nord-est, i aquest dijous, semblava que encara estigués en condicions tot i el...