Des de collbato

MONTSERRAT. LA PASTERETA. Via TOMASÍN.

19/04/17. El dia s’aixeca rúfol, teníem l’idea d’anar a Gorros amb el Ramón, però quan ens trobem a Monistrol canviem de plans. Després d’un recital de propostes...
A Sant Jeroni per la Drecera de Fra Garí

14.12.16  En la darrera sortida d’enguany de la “Colla dels Dimecres” (els “fans” del transport públic), anem en autocar de línia cap a Collbató des d’on...
MONTSERRAT,  COLLBATÓ , Via AVI JOAN

MONTSERRAT, COLLBATÓ , Via AVI JOAN

4/11/15.Avui teníem la intenció de d’anar a fer esportiva, però la tarda radiant què fa avui i després dels dies rúfols que hem passat  ens regalem una relaxada...
Torrent de santa caterina-font seca.

Ermita de Santa Caterina.El torrent de Santa Caterina-Font Seca, juntament amb el torrent de Santa Maria o Vallmala, és un dels traçats hidrològics més llargs del massís...
Excursions  ÒRRIUS TEAM

Excursions ÒRRIUS TEAM

Senderisme i FerradesAlta Muntanya3000'ls dels PirineusCarros de Foc.Travessa circular pel P.N.Aigüestortes i Llac de Sant Maurici. Som l'Albert i un servidor...
Roca CORBATERA pel Grau Tres Esglaons

Excursió a la Serra del Montsant.  En aquesta ocasió farem una visita a la Serra Major del Montsant enfilant el torrent on hi ha el Grau dels Tres Esglaons. En...
Camins de Collbató a Montserrat

Aprofitant uns dies de temps excel·lent, he anat un parell de vegades a Montserrat per la banda de Collbató i he pogut fer quatre camins molt bonics que, des de la plana de...

Roques Blanques i Sant Miquel de Vilaclara

Dia 15 de juny Punt de trobada:               Des de Collbató: pista poliesportiva a les 8 del matí               Des del Bruc: Can Cases, a les 9...
... sempre sumant

12 d'octubre 2013Refugi Corral Blanc (Ripollès)Després de la marató del Montsec a principis de mes, aquest octubre ha estat dedicat a sumar kms. per l'intens mes de novembre...
2a. Tarda d'Escalada Esportiva a Collbató 2013

Aquest 22 de maig de 2013 fem la segona quedada de la tarda dels dimecres, per anar a escalar esportiva a Collbató.I hem participat uns quants vells amics i altres de bastant...
Itinerari circular de collbató a les magdalenes

La proposta d'avui torna a fer un tomb per la muntanya màgica de Montserrat que reconec que em té el cor robat. Sortirem de la vila de Collbató pel camí de la Drecera que...
MONTSERRAT Collbató vies del Pitu i l'Imma

Divendres aprofitem la bona tarda que fa per escalar al vessant sud de Montserrat. Tot i que la majoria vies del nostre nivell les hem fet, decidim repetir la via del Pitu....

Montserrat, des de Collbató, Diumenge 12 de Gener

Montserrat és, sens dubte, la muntanya més emblemàtica de Catalunya. La seva forma peculiar,amb una sorprenent combinació d´agulles altives i profunds espadats, la fan ser...