Dia 2

Puntal de l'Albarda, via Aresta Ribas

28.09.18  Després de diversos intents frustrats, per culpa del mal temps i els vents huracanats, per fí ha caigut l’aresta... em refereixo a l’Aresta Ribas del Puntal...

Canvi de data sortida Alt Ripollès: 23 de setembre

La sortida prevista per aquest diumenge es CANVIA a la propera setmana, dia 23 de setembre, a causa de la coincidència amb la festa major de Collbató. Demanem disculpes pel...
Pirin. Travessa nord-sud

var Latitud_sortida = 41.873523; var Longitud_sortida = 23.426968; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Olimp (2.918 m.)

var Latitud_sortida = 40.083982; var Longitud_sortida = 22.406928; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Magdalena Inferior, via Rataplan

20.07.18  Cada cop que hem pujat o baixat per les Escales de Jacob, enclavades entre les agulles de la Magdalena Inferior i la Gorra Marinera, en Pau em comentava «Algún...
Alta ruta Carlit - Peric

var Latitud_sortida = 42.559427; var Longitud_sortida = 2.001656; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Agulla de la Granota, via Pique Longue

29.06.18  Ja ha començat l‘estiu i això es nota amb un augment sobtat de les temperatures, però avui el dia s’ha llevat fresquet gràcies a l’abundant pluja del...
Memòria Selectiva i Normal a la Formiguera

25.05.18  Agafant al vol una d’aquestes rares escletxes de bon temps, em Jaume, l’Alfons i jo l’aprofitem per escalar un xic més enllà de Montserrat i ens arrisquem...
La cova de Na Blanca i el recingle del Tití

21.05.18  Al nord de la mola on es troba encinglerada Siurana, es dreça la mola bessona de la Siuranella, separada d’aquella pel barranc de l’Estopinyà. Els...
Volta a Formentera

var Latitud_sortida = 38.716084; var Longitud_sortida = 1.425931; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...

Dia 20 de maig, tornem als bufadors

El proper diumenge 20 de maig, tornem a visitar un lloc d’encanteri que no deixa indiferent a ningú. Anirem als Bufadors de Beví, a Santa Maria de Besora. Des de Santa...
Miranda de Sant Pere, via La Gateta

24.04.18  Ja fa temps que en Jaume em va proposar d’anar a fer la via de La Gatetaa la Miranda de Sant Pere, a Montserrat... i qui pot dir que no a una via que duu un nom...
Serrat del Coniller, via Directa de l'Avatar

20.04.18  Avui fa poc més de mig any que vam assolir el tossal més oriental del serrat del Coniller, per la via Liebe Clàudia, i ja tornem a ser aquí, al final del camp...
Peña Rueba, via Sendero Límite

27.03.18  Després d’escalfar els motors a la Cresta de la Cruz a Olvena, l’endemà l’Antonio, el Pau i jo vam anar cap a la Peña Rueba, un conjunt de moles...
Olvena, via Cresta de la Cruz

26.03.18  Aquests dies previs a la setmana santa hem tingut l’oportunitat de fer una petita estada a Barbastro des d’on hem pogut anar a escalar a zones que normalment...
Serrat d'en Muntaner, via Traca i Mocador

Una tarda de gresca i xerinola de l’any 2012, un grup de joves que van sortir a passejar pel Clot de la Mònica van obrir, com qui no vol la cosa, una nova via d’escalada a...

La cascada de la vall

Edat recomanada: A partir de 3 anys El dia 25 de març vam anar a veure un bonic salt d’aigua, la Cascada de la Vall. És una ruta curta, fàcil i sense gaire desnivell...

Sortida inclusiva amb la cadira joëlette

El proper dissabte dia 24 de març, tornarem a sortir amb la cadira joëlette. Farem un recorregut d’uns 8 Km i 300 m de desnivell màxim. Començarem al Bruc, des de la...
Pel sender de Gurb

24.02.18  Un cop més ens reunim uns quants valents per a fer la sortida programada del febrer, i donades les previsions meteorològiques de fred intens, estem mentalitzats...

Salt de sotorres i el ventador

Edat recomanada: A partir de 5 anys El dia 25 de febrer vam anar a veure dos salts d’aigua a prop de la localitat d’Horta de Sant Joan dins el Parc Natural dels...
Rafeubetx i punta del Toro

Entretinguda excursió matinal passant pels túnels militars de Rafeubetx i per la zona de penya-segats de sa cala de s'Art i arribar a la punta del Toro, enfront de l'illa d'es...
Circular per Siurana

27.01.18  En la primera sortida col·lectiva de l’any, una quarantena de companys ens hem aplegat aquest dissabte al pantà de Siurana per fer una excursió pels cingles...

Dissabte 27, excursió a Sant Salvador de les Espases

Aquest dissabte dia 27 farem una excursió per Sant Salvador de les Espases. Lloc de trobada: aparcament de la pista poliesportiva, 8 del matí Dificultat: fàcil, per a...

Sortida amb cadira joëlette, 21 de gener

La Creu Roja de Monistrol posa a la nostra disposició una cadira joëlette, un tipus de cadira que permet portar gent discapacitada o amb dificultats a la muntanya. Només...

Sortida amb cadira Joëlette, dia 21 de gener

Agulla de Can Jorba, via Bego-Miguel-Kush

24.12.17  Abans que comencin les festes de Nadal i ens atipem de neules i torrons, volem fer la darrera escalada de l’any. La primera intenció és pujar fins la regió...
Les Escletxes de Papiol

26.11.17  Curta però interessant matinal pels trams més transitables de les Escletxes de Papiol, al Baix Llobregat. El turó on es troben aquestes escletxes és un antic...
Roca de Sant Martí, via Magical Mystery Tour

22.11.17  La Roca de Sant Martí és un dels nombrosos monòlits que es drecen a l’indret montserratí de la Plantació, a l’ombra dels Gorros i les Magdalenes. Es...

Excursió al Vidranès

El proper diumenge, dia 26, acabarem el mes amb bon gust de boca amb aquesta sortida, per a gaudir d’un dels espais naturals de Catalunya més bells. Anirem fins a...
De Sant Llorenç de Morunys a Pratformiu

28.10.17  Ara que ja estem en plena tardor, i que les vacances d’estiu són cosa del passat, ve de gust retrobar-se amb els companys a la primera de les sortides mensuals...

Els Sants Innocents d’Enguany

M’assec ahir, dia de Tots Sants, a un banc de la placeta per a donar una mica de descans als peus. He sortit a donar una volta per caminar una mica i de passada, en tornar,...
Serrat del Poll, via Lo Nik Gall-Lastir

25.10.17  Quan el passat mes de febrer escalàvem el serrat del Poll per la via Olga Frontera, ens vam fixar en unes vistoses plaques que hi havia a la nostra esquerra, i...
Pels cingles de Rupit

21.10.17  Com a complement a les nostres anteriors excursions pels cingles de Tavertet i del Far, hem caminat avui vora els cingles de Pujolràs i Casadevall, a Rupit. Es...
El post irati 7/10/17

El post Irati passa per una setmana de relax per anar assimilant tot el viscut, mentre recollim encara imatges i vídeos de les batalles de Biar i Navarra.PEDALSDEPLOM A LA TDP...
Serrat del Coniller, via Liebe Claudia

20.09.17  Un capvespre, tot navegant per la xarxa, un pensament va guiar-nos cap al Coll de Nargó, cap a al serrat del Coniller, cap a la via Liebe Clàudia...El serrat...
Tom a la Mola de Nadell o d’en Adell, 583 metres.

Comarca: Serres del Mestral. Data: Dimarts 22 d’agost de 2017. Participants (4): Joan Gassol, José Vázquez, Toni Coll i Pere López. Inici: Coll de Portes. Final: Coll de...
Pels camins del comte Arnau (1)

Gombrèn - Castell de les Dames - Montgrony - Forat de Sant Ou - Gombrèn02.09.17  Iniciem avui una sèrie de caminades per indrets del Ripollès relacionats amb la...

Dissabte 23, sortida al barranc de Lloret (Els Ports)

SORTIDA 4000 PEUS AL BARRANC DE LLORET ( Roquetes/ Tarragona ) DIA 23 SETEMBRE 2017 Un dels millors itineraris que podem fer pels Ports. El Barranc de Lloret i els seus...
Roc del Vidre, via Phil Gondoux

22.08.17  Quan hom s’endinsa per les gorges del Segre, a l’Alta Cerdanya, es sorprén de veure una una agulla fosca que, com un petit Cerví, es dreça esvelta sobre la...
Pic de Fontfreda i altres coses

20.08.17  A ponent del coll de Pimorent, al límit entre l’Alta Cerdanya i l’Arièja, s’alça el pic de Fontfreda, una imponent mole granítica que tanca la vall del...
La Porta del Cel

var Latitud_sortida = 42.671442; var Longitud_sortida = 1.313139; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...