Directa al prostibul a la paret de santa cecilia

Mambo a la Paret de Zaratrustra.

Avui no tenia massa temps, però ni que n'hagués tingut, l'escalada s'hauria reduit en aprofitar la poca fresca matinal que fa aquests dies... redéu quina calor!!! Almenys a...
La Géminis a la Paret de la Cascada.

Jornada tòrrida avui a Ordesa, no només pel sol i la calor, sinó també per la via: la Géminis, tota una senyora via d'una lògica absoluta que en més d'un tram m'ha deixat...
La Directa Estel a la Roca Gran de Ferrús.

Bona jornada d'escalada avui a la Roca Gran de Ferrús repetint la Directa Estel, feia tants anys que l'havia fet que ja no recordava lo bonica que és (Jul-03) i, si a més a...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (4)

...segueix de l'apunt d'ahir...EspeleogènesisEstem davant d’un conjunt de cavitats de les denominades tectòniques, ja que la fracturació és el caràcter dominant. Parets...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (3)

...segueix de l'apunt d'ahir...DescripcióEn les notes anteriors ja hem publicat les descripcions que fan els treballs de l’Oscar Andrés i la mes complerta de A.Asensio &...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (2)

...segueix de l'apunt anterior... SituacióJa hem vist en el treballs publicats que aquestes cavitats tenen un conjunt de particularitats que fan aconsellable la seva visita i...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (1)

Les coves de Santa Creu d'Olordra, situades a la Serra de Collserola, en terme de Sant Feliu de Llobregat son força interessants malgrat les seves modestes dimensions. Tenen un...
La Fil.loxera Vastatrix a la Paret de l'Aeri.

Estiu avançat el que fa aquests dies i la Paret de l'Aeri de Montserrat no és tant nord com voldríem. Així que avui a la Fil.loxera Vastatrix ens ha tocat el sol però com...
Via AINA a la Paret del Davessó. Malanyeu

Dissabte 20 de maig de 2017Aquesta via no es de les millors de la paret del Davesso, doncs es a la part esquerra i es la zona on hi ha més vegetació d'aquesta curiosa...
MONTREBEI. PARET DE CATALUNYA. Via DEVOTS.

13/05/17. Aviem quedat amb el Juan Carlos per anar a la Paret de Catalunya i també s’apunta el Josep Estruc. Posem rumb cap a Ponent una vegada més...parada obligada al Bar...
TIM a la Paret de les Bagasses.

Les escalades al sol s'estan acabant per aquesta primavera però avui hem escalat la TIM de les Bagasses amb una temperatura perfecta i disfrutant moltíssim de la...
Un Mundo Feliz a la Paret de Catalunya.

Aquesta temporada no contava pas anar a Montrebei però, ves per on, m'he acoplat amb dos companys que ja tenien la via fixada (Un Mundo Feliz) i m'ha anat d'allò més bé.Pel...
GR-2: De Santa Pau a Joanetes (675 m)

Dissabte 6 de maig de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 7 h 30 m (20 km)Desnivell: 1.490 m (acumulat)Dificultat (1):...
La Barrufets a la Paret de la Fontfreda.

Després de tants dies de no fer vies d'envergadura la cosa s'ha notat i la Barrufets de la Paret de la Fontfreda s'ha m'ha fet llarga i tot... el costipat que arrossego també...
Malanyeu, dues vies a la Paret del Devessó

29.04.17  En aquests dies de primavera, que fa un fred que pela, ve de gust tocar “roca calenta”i la Paret del Devessó a Malanyeu (Alt Beguedà), per la seva...
Via dels Cincuentones a la Paret de Sant Miquel

Està a l'inici de la paret de Sant Miquel, una visió modesta i discontinua però que amaga uns llargs boníssims.els dos primers son per escalfar motors, una  feixa de...

Me’n Vaig a Mallorca a la Paret del Grau

Via de caire esportiu totalment equipada, evoluciona sobre un rocam excel·lent. A vegades es fa una xic difícil de seguir pel guirigall de xapes que trobem escampades per la...
Malanyeu - Paret del Devessó - Via Deila.

Remenant per l'arxiu de les vies pendents, em va sortir la ressenya d'en Joan Asín de la via Deila a Malanyeu. Ho parlem amb el Xavi i aviat ens posem d'acord.Quan arribem a...
Per les serres de Milany i de Santa Magadalena

Panoràmica de Vallfogona de Ripollès durant el primer tram de pujada cap al castell de Milany. Foto: Jaume FerrándezLa previsió meteorològica pel primer dia d'abril no era...

Esperó dels Maneirons a la Paret del Grau

Situada a la Paret del Grau (Coll de Nargó) l’Esperó dels Maneirosn és una opció del tot recomanable. Amb un equipament de caire esportiu, només ens caldran les...
15 anys de... la Via del Bec a la Paret del Grau.

L'hivern de fa 15 anys va ser d'una sequera absoluta des del punt de vista escalador. Feia gairebé quatre mesos des de l'última via i sort del company que va tornar a encendre...
Montserrat. paret de la codolosa.

23/03/17. Tant el Manel com l’Antonio estan sortint d’una lesió d’esquí. Avui toca jornada de “re entre”. La primera intenció era anar a Gorros, però quan estem a...

Gorgs de santa càndia

Edat recomanada: A partir de 4 anys El dia 12 de març vam anar fins gorgs de Santa Càndia a la riera de Carme. La ruta transcorre per un Espai Natural Protegit seguint el...

Supergosa a la Paret Xurulla, Àger

Empetitida per l’extensió que prenen les Parets d’Àger la paret Xurulla resta en un segon pla tot just al costat dels vistosos Puntals. I és baixant...
Anonymous a la Paret del Pont.

Via a la cara oest de la Paret del Pont, ideal per aprofitar la fresca d'un matí d'estiu. Esta gairebé equipada amb parabolts, però en algun punt haurem de completar...
Montserrat - Paret de la Codolosa - 31-12-2016

Sortim de casa amb l'idea de fer la darrera escalada d'aquest any 2016. A la Paret de la Codolosa ens manca una via, "El Último Mohicano", un via que sempre l'hem anat deixant...