Dolomites

Muntanyetes i Serrat Gran

var Latitud_sortida = 42.284255; var Longitud_sortida = 1.891254; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via Feder al Sas Pordoi.

Segons alguna guia aquesta és una de les millors vies de IV de Dolomites.Llegint això nosaltres pensàvem amb un espígolo infinit de bona roca, ple de canto i ben aeri. La...
Tofana di Rozes. Primo spigolo.

La darrera escalada dolomítica la vam fer a la impressionant paret de la Tofana di Rozes, una muralla amb més d'un quilòmetre d'amplada i un desnivell de 800 m, que ja havia...
Spigolo ovest al Saas d'Ortiga.

Nosaltres la vàrem trobar molt bona en el seu grau i estil. Mica en mica es va possant aeria i va agafant ambient, de manera que acabes escalant pràcticament pel fil,amb una...
Sas de Stria, spigolo sud

El segon dia d'escalada a les Dolomites vam cometre un error de pollastres novells: vam anar a una via que a tot arreu deia que era molt concorreguda, sent diumenge i fent molt...
Arco. Via Teresa a la Placche Zebrate.

Sortim d'Orpierre en direcció a Briançon i les Dolomites, però fem una aturada a Arco, un bon lloc per fer-hi una passejada i tastar la roca dels voltants. Sobretot...
Tre cime de lavaredo

Ens trobem a la primera jornada de les Dolomites. Hem trobat un forat per aparcar al costat del llac d'Antorno, on aprofitem per menjar una mica. Desafiant la previsió...
Schubert o de l'Amistat al Piz Ciavazes.

Molt bona via: vertical des de el primer metre,força homogènia i sostinguda.L'escalada és eminentment atlètica i molt variada, alternant a parts iguals la placa i la...
TOP PANOràmiques

A arribat el moment, la nostra primera exposició de fotografíes de muntanya! Després de molts anys descobrint racons encissadors i desconeguts als pirineus, hem decidit...
Ascensió al Monte Viso (3.841 m)

Abans de les quatre del matí ja estàvem esmorzant en el refugi Quintino Sella al Monviso. En aquest refugi hi ha dos torns d'esmorzar: els que van al Viso esmorzen a les...
DOLOMITES, PIZ CIAVAZES, Via ROSSI-TOMASI

20/08/15. Ahir va està tot el dia amb xàfecs i avui donen bon temps pel matí. Com no tenim gaire temps tornem al Pic Ciavazes, comada aproximació i baixada per la feixa....
DOLOMITES, PIZ BOÈ 3152m

18/08/15. El canvi de temps anunciat i què ja ens va afectar el divendres mentre escalàvem, ha arribat deixant tres dies amb pluges intermitents i/o constants. Per aquest...
DOLOMITES, CIAVAZES, Via LA RAMPA.

14/08/15. Deu n’hi do amb la recuperació activa, portem quatre dies de puja baixa per aquestes magnífiques muntanyes, avui toca provar d’escalar una mica....
DOLOMITES, SASS DA CIAPEL 2557m

13/08/15. El temps segueix bo i no ens dona treva. Avui fem un excursió més curta. Del Passo Pordoi agafem el camí 601 fins el Refugio Fredarola 2388m. Del Refugi seguirem...
Dolomites, volta

Dolomites, volta "pala san martino"

12/08/15. Avui tornem a fer una excursió amb itinerari circular, aquest cop a la “Pala de San Martino”. A l’entrada de “San Martino de Castronza” trobem...
Excursions  ÒRRIUS TEAM

Excursions ÒRRIUS TEAM

Senderisme i FerradesAlta Muntanya3000'ls dels PirineusCarros de Foc.Travessa circular pel P.N.Aigüestortes i Llac de Sant Maurici. Som l'Albert i un servidor...
Francesc Guillamon

Mor a Barcelona l’escalador, pioner i capdavanter, Francesc Guillamon. Un dels grans de l'escalada Catalana. Francesc Guillamon Nieto (Barcelona, 1933)...
Recull de ferrades 2014

Aquest estiu, després de força temps sense fer cap via ferrada, n'hem fet algunes pensant en la nostra visita a les Dolomites.Primer va ser a Andorra. La ferrada de Segudet, a...
Dolomites 2014

Aquest estiu ens hem escapat a les Dolomites a fer una primera visita d'estiu que ens ha resultat impressionant. La Neus i jo havíem esquiat a la zona del Sella però, tot i...

Dolomites

Reinhold Messner, el millor muntanyenc de la història, va dir de les Dolomites: “No són les muntanyes més altes, però són sens dubte les muntanyes més belles del...
Els colors del castillo de acher

Estem preparant el bivac amb el Marcos al costat del refugi forestal de la Selva d'Oza i la mirada se'ns escapa tossudament cap a ponent. Els colors del Castillo de Acher ens...
Per les dolomites de la jacetania

La Sierra d'Alano és una bella raconada que faltava al meu carnet excursionista... i he enganyat al Marcos Manceñido per anar-hi. Ens hem quedat sorpresos perquè els seus...
Circ de Lescun i Llac d'Ansabère

Avui retornem als Pirineus francesos per recordar els paisatges que vam gaudir l'estiu passat. Un dels que ens va copsar, a la verda Vall d'Aspe, va ser el llac d'Ansabere,...
Eslovènia: travessa pels Alps Julians

TriglavEls Alps Julians són un conjunt de muntanyes que no superen els 3000m d'alçada. Estan situats, en la seva major part, a Eslovènia i, en la seva part més...
SENTIERO A. BENINI (dolomites de Brenta)

A l'oest de les Dolomites, al massis de Brenta, hi ha la que es pot considerar l'"estrella" de les ferrades, la via de la Bocchette un conjunt de trams equipats que permet...
SENDER IVANO DIBONA (Dolomites)

El "sentiero ferrato Ivano Dibona" és una de les ferrades més clàssiques dels Dolomites; sense tenir cap gran dificultat, si que és una via exigent tant per la seva alçada...