Dron

Gra de Fajol (2.714 m) per l'Esperó NE

L'espero NE del Gra de Fajol és una cresta de grimpada relativament fàcil que ens ofereix una manera alternativa de pujar a un cim tan popular con és el Gra de Fajol. Tot i...
Contraban

Corredor Directe, 55º III (430m)Pic de Fontfreda, 2.738m.Normal pel Rec del BaladrarPic dels Pedrons, 2.715m.Sortim de matinada però el viatge ja fa dies que ha començat....
Turó de Cal Beco - Sector Die-dron.

Hoy toca una matinal rápida, el día gris no acompaña mucho, pero aun así junto a mi compañera Mar, el Kuñao y su compañera Maite, nos vamos a rememorar viejos tiempos de...
Sortida fotogràfica als Mollons

Avui no hi havia programada cap sortida de muntanya, de manera que he aprofitat per fer una escapada en solitari a la zona dels Mollons amb l'objectiu de fer unes fotos que em...
Ascensió al Pic de Sanfonts (2.894 m)

La neu que tan generosament va caure pels Pirineus a principis de temporada s'ha anat fonent i ara la situació està força malament per als esquiadors de muntanya. Avui hem...
Cresta del Sol, Serra dels Bastets

El dissabte 2 de març, per entrenar una mica això de les crestes, i també per recordar les bones estones passades a la Cresta del Sol fa 12 anys, vaig tornar-hi acompanyat...
Retorno a Torrelletes (Penedés).

Hoy hacemos una buena matinal en Torrelletes, junto con mi compañera Mar, una zona mas que conocida para nosotros y sabiendo donde nos metemos, queremos apretar !!!  Zona...
GR7: Arbolí - Coll de la Teixeta

Una nova etapa del GR7 per terres del Baix Camp, en un dia primaveral. Hem arribat de bon matí amb l'autocar al poble d'Arbolí, on vam acabar l'etapa anterior i on ja ens...
Podi per començar el 2019

Rogaine de Casserres. Copa Catalana 20195-48-46 113 punts26,7 km. 542 metres de desnivell positiu 2n. en categoria de superveteransLa temporada 2019 comença ben aviat. Aquesta...
Ascensió al Roc de Madres (2.469 m)

El Roc de Madres és un cim teòricament fàcil. La seva altitud és baixa, 2.469 metres, i la via normal no presenta cap dificultat especial; fins i tot està senyalitzada com...
Ja som a Festes de Nadal

Ja som a les Festes de Nadal. Com aquell que res hem passat de buidar les platges a omplir de llumetes "kitsh" determinats carrers de viles i ciutats. Amb la prèvia enguany,...
Ascensió al Yelmo (1.707 m)

Avui hem tancat la nostra estada de tres dies a la Pedriza del Manzanares amb l'ascensió al Yelmo, un dels principals cims de la zona. No és el cim més alt de la Pedriza...
Pared de Santillana

En el segon dia d'activitats a la Pedriza hem fet un llarg recorregut per alguns dels llocs més emblemàtics de la zona. L'objectiu final era la Pared de Santillana, situada a...
Cantocochino i Peña Sirio

Ara fa 40 anys, el desembre de 1978, vaig escalar per darrera vegada a la Pedriza del Manzanares. Aquest sector de la Serra de Guadarrama té un paisatge singular, amb roques,...
Esportiva pic d'àliga.

17/09/18. Avui anem al Pic d’Àliga, toca esportiva i anem cercant zones què no coneixem. Per anar a aquesta zona entrem per Sant Andreu de la Barca, ens hem fet una mica de...
Torrent de Mossers

El Torrent de Mossers és un barranc relativament fàcil i curt, tot i que té alguns ràpels de bona mida, de fins a 25 metres. Està ubicat a l'Alt Urgell, a prop de la...
Torrent de la Corba

Hem tornat per tercera vegada al Torrent de la Corba, tot un clàssic del barranquisme amb passos espectaculars i avui força aquàtic. Hem volgut aprofitar que després d'una...
Canal del Cavall i Serra de les Lluernes

Aquest mes de maig ha estat passat per aigua i ha deixat truncada abans d'hora la temporada d'esquí de muntanya. Per estirar les cames, avui he fet una excursió matinal a...
Ascensió al Puigpedrós (2.914 m) des de Malniu

Quan gairebé ha acabat la temporada d'esquí de muntanya, hem fet una sortida a la Cerdanya. Inicialment havíem plantejat l'activitat com una combinada d'esquí de muntanya i...
Provant el nou dron a Montserrat

El massís de Montserrat és un terreny de joc ideal per fer filmacions i fotografies amb el dron. Per això, avui he decidit anar-hi a fer pràctiques amb el nou dron, el DJI...
No plovia a tot arreu

Diedre Blanqueta, V+ (230m)Pala Alta, Montroig.Fa sol tota la setmana, divendres es posa gris i el cap de setmana plou. Dilluns surt el sol, fa sol tota la setmana, divendres es...
La Cova del Cabrit i la Cova de l'Arcada

Avui hem fet una petita excursió matinal per Montserrat. La climatologia no donava per a més però hem volgut fer aquest petit recorregut montserratí malgrat que la pluja ens...
Pic dels Pedrons (2.715 m.)

var Latitud_sortida = 42.560264; var Longitud_sortida = 1-765001; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Sant Llorenç, via Punta d'en Serreta

31.01.18  En ple hivern, i a la recerca de les cares sud, al Pau se li acut de tornar a Sant Llorenç del Munt on, ja fa quasi un any, vam pujar la via Aresta dels Cavalls....
Aiguille Large (2.857 m) en travessia

Avui hem fet una altra de les grans clàssiques de l'esquí de muntanya a l'Ubaye. El Tour de l'Aiguille Large és un recorregut d'una gran bellesa, que culmina amb l'ascensió...

És de Vangelis

Per si us ha passat com a mi, que veient qualsevol capítol del Caminant per Catalunya, a qualsevol de les emissores de televisió de la Xarxa, us heu preguntat de qui és...
Per poc el Pic del Mil Menut (2779 mts.)

Aquesta setmana ens hem hagut de menjar bastant el cap per buscar un cim que tingues els següents condicionants: Després de les últimes nevades que no fos propici a les...
Torrent de la Font Seca

Una magnífica matinal a Montserrat amb el descens d'un barranc, relativament fàcil però amb un gran ambient montserratí. El Barranc de la Font Seca és la continuació del...
Cap de Boumort i Cingles de Pessonada

Avui hem fet una sortida amb dues fases ben diferenciades. En realitat podem dir que han estat dues excursions: una matinal, en realitat de matinada, i l'altra de matí i tarda....
Per la Serra de Busa

El Pla de Busa és un indret singular de les serres prepirenaiques. Es tracta d'un extens altiplà defensat per totes bandes per alts cingles, situat en un extrem de Solsonès,...
Pic de Fontfreda i altres coses

20.08.17  A ponent del coll de Pimorent, al límit entre l’Alta Cerdanya i l’Arièja, s’alça el pic de Fontfreda, una imponent mole granítica que tanca la vall del...
Pic de la mainera

Sortida realitzada en dos dies pernoctant al Refugi de Colomina. El primer dia de Sallente pugem pel camí que ressegueix la Canal de Pígolo fins a trobar las vies del carrilet...
Refugi de Colomina

Aquest any, amb el grup del GR, hem organitzat la tradicional ascensió a un cim dels Pirineus com fem cada juliol. Aquest any el cim triat ha estat el Pic de Mainera, a la Vall...