Dron

Pic de la mainera

Sortida realitzada en dos dies pernoctant al Refugi de Colomina. El primer dia de Sallente pugem pel camí que ressegueix la Canal de Pígolo fins a trobar las vies del carrilet...
Refugi de Colomina

Aquest any, amb el grup del GR, hem organitzat la tradicional ascensió a un cim dels Pirineus com fem cada juliol. Aquest any el cim triat ha estat el Pic de Mainera, a la Vall...
El Serrat de la Foradada

Els seguidors del blog deuen recordar que fa poques setmanes vaig fer una incursió matinal a Montserrat per pujar el Serrat de la Foradada per un curt camí equipat. Vaig fer...
Drons i espeleologia, vídeos (3)

Notes anteriors a l'Espeleobloc:http://espeleobloc.blogspot.com.es/2016/11/drones-i-espeleo.htmlhttp://espeleobloc.blogspot.com.es/2013/11/drones-i-espeleologia-2.html
El Serrat de la Foradada

Foto d'arxiu: El Serrat de la Foradada. Desembre 2014Una petita matinal en solitari a Montserrat amb un recorregut equipat que porta al Serrat de la Foradada. L'objectiu era fer...
Cicle george orwell: serra d'alcubierre

Segona sortida del cicle dedicat a la figura de George Orwell. En la primera ens vam dedicar a visitar el que vam anomenar front d'Osca (Sietamo i la ciutat aragonesa). Avui la...
Avenc de la Febró i ferrada de la Trona

Una sortida divertida i sense complicacions per la Serra de la Mussara, amb dos centres d'interès: l'avenc de la Febró i la via ferrada de la Trona. Hem arribat en cotxe al...
Pic de Font Negra (2.877 m), amb esquís

En aquesta zona del Pas de la Casa, al límit entre Andorra i l'Ariège, ja havíem fet diverses ascensions però ens faltava coronar el Pic de Font Negre, un magnífic cim que...
Serres de Cavalls i Pàndols

var Latitud_sortida = 41.037769; var Longitud_sortida = 0.598349; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Taga (2.040 m), amb esquís

Avui no estava previst venir al Taga per fer aquesta ascensió clàssica, però el mal temps que s'havia anunciat per ahir dissabte ens ha fet canviar de plans i la sortida de...
RESOL V+ 90m. i KRACK BAND  V+ 50m. - MONTROIG

RESOL V+ 90m. i KRACK BAND V+ 50m. - MONTROIG

No roba qui vol si no el que en sap , fins i tot per mangar cal ofici….Resulta que un dia , un que no coneixeu de res ,un que no es gall i que no es de Lleida , se’n va anar...
Drones i espeleo.

Les possibilitats de fotografia i cinema amb Drons en espeleologia ja està prou experimentada i en aquestes pàgines s'han presentat diversos exemples. Avui inserim un document...
Ascensió a la Peña Oroel, 1.769 m

Hem programat, per al pont de Tots Sants, una sortida per les valls més occidentals del Pirineu Aragonès. Avui hem fet el llarg desplaçament en cotxe fins a Zuriza, on...
Ascensió a la Dent d'Orlu (2.222 m)

Sortida típica de tardor, gaudint dels magnífics boscos i dels grans paisatges de l'Ariège. Avui la previsió meteorològica era dolenta per a tots els Pirienus però el...
D'Aiguafreda al Figaró pel Tagamanent

5.10.16  Per a inaugurar la nova temporada de “Les excursions dels dimecres”, de bon matí uns quants privilegiats baixem del tren a l’estació de Sant Martí de...
Capvespre al Montcau

Novament hem anat a fer pràctiques amb el dron, aquesta vegada a Sant Llorenç de Munt i més concretament al Montcau. Hem vingut amb la idea de fer pràctiques de vol amb el...
El vol del dron per la Foradada i la Cadireta

Aquesta és una entrada atípica del blog, gairebé contradictòria amb les normes del nostre full d'estil, ja que l'excursioneta de can Maçana a la Cadireta és tan poca cosa...
Ermites de Cardó 2

13 de juny de 2016 Una nova aproximació a la vall amagada de Cardó, per tal de descobrir bona part de les ermites de l'antic monestir de Sant Hilarió, fundat el 1606, i...
Pic Oriental de Fontnegra

Aquest diumenge, amb el Pep, vam agafar els esquís i el material d'escalada per intentar algun corredor interessant. L'objectiu: el pic Oriental de Fontnegra, amb alguna...
Filmant amb Drons

Cada cop és mes freqüent trobar filmacions amb drons, que ens aporten una visió original i complementària del mon subterrani i del seu entorn. Ja hem tingut ocasió de...
Tossal de la llosada

A les 6 del matí agafem direcció Andorra. Cauen gotes a Alcover i tenim seriosos dubtes de la météo, però un cop passem la Conca de Barberà el cel es mostra totalment...
Circular Andorra-Ariege

Pujant la Portella de SiscaróTenim bona previsió de meteo de cara a dissabte i decidim repetir una circular que, 2 anys enrere va acabar com el Rosari de l'Aurora: descens...
La cova de Tham Khoun Xe, Laos.

La cova de de Tham Khoum Xe, també coneguda com la cova del riu Xe Bang Fai és una de les gegantines cavitats del centre de Laos en la provincia de Khammouane. La cavitat és...
Punta Redona, Serra de Cavalls

A la Serra de Cavalls es van viure alguns dels episodis més cruents de la guerra civil. "La batalla per guanyar aquesta muntanya fou terrible. Els homes de la 130a Brigada...
Mina gran de Can Palomeres 2.6

Les entranyes del ferroA Vimeo podreu visualitzar un reportatge documental sobre els entorns naturals de les mines de Can Palomeres, situades a la població de Malgrat de...
Normandia (9): l'entrada de la nueve per paris

El dia 24 d'agost era el gran dia. Volíem fer la desfilada seguint els passos que havia fet la Nueve per arribar a l'Hotel de Ville i donar ànims a la resistència parisina...
Sant pere de madrona i santuari de queralt.

Quan les cames no acompanyant a la ment, o dit d’una altra manera, quant s’està posseït per la mandra, la climatologia no és l’adequada o el temps disponible no és el...
Peña Rueba - Via Sendero Límite 02/05/2015

Des de fa uns anys teníem pendent una visita aquest massis que està just davant de Riglos. Teníem unes ressenyes guardades de diferents vies; però escollim la que ens sembla...
Pel Pedrons i rodalies (Cerdanya)

**Senzilla esquiada a l'amable Pedrons, un cim prou esvelt envoltat per les muralles arrogants de la Fontnegre que el tanquen pel sud i les valls humanitzades a la resta. En un...
PIC DE PEDRONS, 2.714 m

Sortida espontània. Em truca en Xavi per fer una escapada amb esquís. Quedem a Montblanc amb la Imma i la Roser. Arribem a Andorra i la creuem fins a Pas de la Casa. Deixem la...
Les Valletes

En un dia de sol radiant, hem pujat fins el Puimorens —de fet, fins l'aparcament de la Vinyola— amb la intenció d'anar al Pic de les Valletes (un cim que no he pujat...
Excursions  ÒRRIUS TEAM

Excursions ÒRRIUS TEAM

Senderisme i FerradesAlta Muntanya3000'ls dels PirineusCarros de Foc.Travessa circular pel P.N.Aigüestortes i Llac de Sant Maurici. Som l'Albert i un servidor...
Excursió amb raquetes al llag de pedrons

3/04/15. Dia esplèndid per a fer una bona excursió amb raquetes. Anem fins a l’antiga duana d’Andorra passant pel coll de Pimorent. L’itinerari és evident...
Hang Son Doong, foto i vídeo-drone.

Novament, i perdoneu si no us passa com a nosaltres que no ens cansem d’admirar-les, avui mostrem unes impressionants imatges d’aquesta enorme galeria, gràcies al magnífic...
El gr 3 continua endavant: marcatge a la terreta

Aquest cap de setmana ens hem trobat alguns representants del Centre Excursionista de Lleida, amb els companys d'Alfaventura, el veguer de la IX vegueria, en Lluís Florit i...