E falset

COVA  de  LES  ÀNIMES

COVA de LES ÀNIMES

Puig de Mas d'en MarcDesprés de la duresa de la excursió a La Cova Sanadora, vai trigar en retrobar-me amb lo company bloggaire de Camins Oblidats.Dibuix de Cérvola, trobat...
Gran Fons Montsant Bike 2015. Adventure

Montsant Bike 2015 from Txaeska on Vimeo.Què és el primer que em va cridar l’atenció d’aquesta prova? El logotip! Em recordava les pel·lícules d’aventures dels 80s...

Serra dels Solans (607 m.)

Dissabte 28 de març de 2015Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca del Priorat.Temps aproximat: 3 h. (7,5 km.)Desnivell: 250 m.Dificultat: Fàcil.Programa:...

Dissabte 21 de març de 2015Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca del Priorat.Temps aproximat: 3 h. (7,5 km.)Desnivell: 250 m.Dificultat: Fàcil.Programa:...
Cat 947 - alt camp

Rebo un mail del CCA dient que hi ha una gent de Falset que està realitzant la volta per tots els municipis de Catalunya per etapes. Diumenge passat tocava la comarca de l'Alt...
Falset- Sender d'Obagues.

Introducció:03-01-2015.- Avui voliem anar a fer una ruta per l'ermita de San Gregori de Falset però hem trobat una batuda de porcs senglars i hem tingut que improvisar una...
Cursa de muntanya llarga de Falset

Després d'alguns mesos en que no he actualitzat les meves rutes al bloc, em disposo a introduir-ne algunes, encara que sigui de manera reduïda, per tal de que les persones que...
Llaberia des de Capçanes

Potser és que feia temps que no venia, però aquest hivern passat m'he fartat de patejar la Serra de Llaberia. Després de pujar al Cabrafiga al desembre em vaig quedar amb les...
Costers del Priorat

Una de les raons per les quals m’agrada publicar les rutes com més aviat possible és que com més passen els dies, més mandra fa posar-m’hi. Entre la preparació de la...
Cavitats al Masroig (Priorat)

Com sempre, comencem la jornada d’exploració amb un bon esmorzar a un dels bars de vilatans de Falset. No ens hi entretenim massa però, apressats per l’Enric, que ens...
Cursa de Miravet 2014

Tot comença un bon dia, 23 de febrer en la bonica vila de la Ribera d’Ebre. Aquell dia es celebra va una de les curses amb més carisma de tot  el circuit ebrenc de...
Volta al Priorat amb BTT

SiuranaUns companys del Centre Excursionista de Badalona, bons coneixedors de la comarca, dissenyen un bon recorregut per aquesta terra de vinya, el Priorat. Ja fa setmanes que...
Circular Mola de Colldejou Vs. Constipat

Tot i una petita modificació en la ruta per evitar el fort vent al parc eòlic del Trucafort, finalment, i després de dos intents, aquest cap de setmana hem pogut fer la...
20/10/13 Ruta de les Ermites de Falset

Molts cops passem pel costat de llocs que són impresionants i no ho sabem. Aquest és el cas de les Ermites de Falset. En aquesta ocasió, els senderistes vam ser:Àngels,...
12/10/13 La Bisbal de Falset

Dissabte dia 12, vam sortir a fer una volta per la Bisbal de Falset, Jose, Tere i Jo.Després d'una llarga temporada sense poder sortir a caminar, per culpa d'una lessió al...
Volta a llaberia i colldejou

Ja feia temps que ho tenia al tinter, i tot i que ja havia rodat per la major part de les carreteres d'aquesta zona encara tenia pendent realitzar-ne la volta sencera. Així...
La mola de colldejou

Quan amb els companys de camí parles de pujar a la Mola és com dir “anem a fer una clàssica” i gairebé sempre tots s’hi apunten sense posar cap excusa ni impediment....
Entreno

Entreno "Els 7 termes"

Bon dia/vesprada/nit amigues i amics dels kms!!!! El diumenge 26 vaig fer una tirada UT de 34 km i en 4 hores i 12 minuts entre Falset-Marça-Pla de la...

Ruta en BTT pel Priorat

Falset - Porrera - Siurana - Prades - Albarca - Escaladei - Vilella Alta/Baixa - El Lloar - Bellmunt - FalsetAl ser una Ruta circular des de Falset, vam optar per anar amb tren...