El balco de la codolosa

La Codolosa Central

La Codolosa CentralUn racó agradable per fer una matinal, rapida o un capvespre agradable.Aproximació  :El  camí, que se esta imposant, surt de la part superior de...
Intensiu a la Codolosa

El dissabte passat haviem de triar a on anar a escalar en funció d'unes previsions de fort vent arreu  i nevades al Pirineu. Finalment vàrem decidir quedar-nos a...
Montserrat - Paret de la Codolosa - 31-12-2016

Sortim de casa amb l'idea de fer la darrera escalada d'aquest any 2016. A la Paret de la Codolosa ens manca una via, "El Último Mohicano", un via que sempre l'hem anat deixant...
Montserrat, paret de la codolosa oest.

1/03/16. Avui tot i fer bon dia una mica de vent i fred fa què em refugi a la Codolosa. La via El Niu , només té un llarg i està equipada amb només amb ponts de roca,...
La Codolosa 3

La Codolosa 3 Aproximació  :El  camí, que se esta imposant, surt de la part superior de Collbató,  Aparquem el cotxe al cap de munt de Collbató, hem pujat per...
El balcó de tarragona

Quedo amb en Tomás per sortir un parell d'horetes ahir a la tarda. Vaig cap a Tarragona i ens trobem al Serrallo. Continuem en direcció a la platja del Miracle i anem a buscar...
Integral a la Codolosa. Indignats -Rampa- Balcó

El divendres per la tarda varem anar amb l'Aina a escalar a l'ombra de la Codolosa. Arribar fins a peu de paret ens va fer suar de valent perquè la calor apretava molt, però...

MONTSERRAT Codolosa via Joan's i Josep Monistrol

Avui divendres quedem amb el Toni doncs fa temps que he de treure el rovell de les articulacions, coi cada cop costa més. Com fa un dia fred i no és massa d'hora...