El balco de la codolosa

Vía 29 de Febrer (V 70 m) Codolosa (Montserrat, Barcelona)

Vía 29 de Febrer es una de las vías más a la izquierda de Codolosa. Donde no hay tanta masificación pero que son más cortas. Destaca los tramos de delicioso placa que te...

Vía Indignats (V+ 80 m) Codolosa (Montserrat, Barcelona)

Vía Indignats es una vía que concentra la dificultad en las salidas de reunión. Con pasos interesantes y con buena presa. Es perfecto para los días de invierno.
El Balcó del Voltor al Ganivet de Bòixols.

Avui em sortit rebotants del pla inicial i gràcies a les noves tecnologies em pogut amortitzar el viatge de tornada a casa per desfogar la ràbia en aquesta via del Ganivet de...
Montserrat - La Codolosa - Via Punt Verd.

Repassant les vies que hem fet a la Codolosa ens hem donat compte que n'hi havia una que se'ns havia escapat. La Via Punt Verd és la via que hi ha més esquerra de la paret,...

Vía Diedre (V 95 m) Codolosa (Montserrat, Barcelona)

Vía Diedre en la Codolosa es una vía con la misma tónica o filosofía que sus vecinos con dificultad hasta V.

Delapidre Brut Nature al Balcó de la Lluna

La de la Piedre Brut Nature és d’aquell tipus de via que es van obrir amb la mentalitat  d’anar de pressa i sortir en el dia. És per això, que a pesar de ser un...
GANIVET DE BÒIXOLS. Via BALCÓ DEL VOLTOR

22/12/18. Feia temps què volia anar a treure el nas a la Via Diamant en Brut a la Serra de Sant Joan, al Juan Carlos ja li va bé. Amb la poca informació què tenim,...
Integral

Integral "Pi de Nadal"

Aquest dilluns amb el Jordi hem anat a Collbató per fer una escalada matinal.L'hi he proposat enllaçar vies a la Codolosa i arribar a dalt.Així que hem començat per la via...
Integral Bon Matí a la Codolosa

Aquest dissabte amb el Jordi ens quedem a Collbató i fem una integral a la Codolosa.Fem 7 tirades i marxem a casa contents d'haver escalat més de 200m. que, tot i ser...
Font Pasquala. Un balcó al Montgrí.

IntroduccióL'Empordà té molts racons preciosos. Pobles, zones agrícoles, paratges naturals i una mica de muntanya. Aquesta vegada hem optat per enfilar-nos a un turonet que...
La Codolosa Dreta (Est)

Montserrat La Codolosa Dreta (Est)Un racó agradable per fer una matinal, rapida o un capvespre agradable.Aproximació  :El  camí, que se esta imposant, surt de...
La Codolosa Central

La Codolosa CentralUn racó agradable per fer una matinal, rapida o un capvespre agradable.Aproximació  :El  camí, que se esta imposant, surt de la part superior de...
Intensiu a la Codolosa

El dissabte passat haviem de triar a on anar a escalar en funció d'unes previsions de fort vent arreu  i nevades al Pirineu. Finalment vàrem decidir quedar-nos a...
Montserrat - Paret de la Codolosa - 31-12-2016

Sortim de casa amb l'idea de fer la darrera escalada d'aquest any 2016. A la Paret de la Codolosa ens manca una via, "El Último Mohicano", un via que sempre l'hem anat deixant...
Montserrat, paret de la codolosa oest.

1/03/16. Avui tot i fer bon dia una mica de vent i fred fa què em refugi a la Codolosa. La via El Niu , només té un llarg i està equipada amb només amb ponts de roca,...
La Codolosa 3

La Codolosa 3 Aproximació  :El  camí, que se esta imposant, surt de la part superior de Collbató,  Aparquem el cotxe al cap de munt de Collbató, hem pujat per...
El balcó de tarragona

Quedo amb en Tomás per sortir un parell d'horetes ahir a la tarda. Vaig cap a Tarragona i ens trobem al Serrallo. Continuem en direcció a la platja del Miracle i anem a buscar...
Integral a la Codolosa. Indignats -Rampa- Balcó

El divendres per la tarda varem anar amb l'Aina a escalar a l'ombra de la Codolosa. Arribar fins a peu de paret ens va fer suar de valent perquè la calor apretava molt, però...