El cap

Pala Alta del Montroig, via Diedre Blanqueta

7.02.20  Quan vam fer la via del Lluís a la Pala Alta del Montroig, vam passar, de retorn per la pista, sota el Diedre Blanqueta. Ens hi vam quedar una bona estona...
Gran Diagonal

05-02-2020 Aragó Pantà de Santa Anna Via : Gran DiagonalEn el meu temps de descans forçat, he fet una llista (curta) de vies de IVº,  mes o menys, assegurades,...
La Carla

02-02-2020BerguedàMalanyeuParet del Davessó Via : La CarlaDesprès de un segon temps de descans al peu, tornem a provar a veure com respon. El Peu no ha anat malament encara...
El Cavall Verd des de Murla

11/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a l'interior de la Marina Alta, concretament a Murla, un dels pobles més recòndits de la comarca, situat als peus del Cavall Verd i que...

Dissabte 01 de Febrer: Tivissa, Pujador de Blaiet.Avui dissabte la sortida ha estat a Tivissa.Els senderistes hem estat:AntonioGerminaLluísTere RubenEnricA les 08,15,...
Puigmal (2910 mts.) des de Núria.

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.La recuperació de la 8a costella trencada segueix un procés positiu però no vull forçar la màquina i decidim fer un cim...
Cingles del Reu (1.263 m.)

var Latitud_sortida = 42.166373; var Longitud_sortida = 1.884616; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Circuit per Èguet

1.01.20  Iniciem el nou any amb un petit circuit al voltant d’Èguet, un poblet de l’Alta Cerdanya, situat entre Targasona i Font-romeu, sota els contrafots meridionals...
Roc fuirós

DIMECRES, 01 DE GENERAquest any a diferencia d’altres anys, anem per celebrar el Cap d’Any en una casa rural de l’Alt Empordà i m’agradaria començar l’any fent una...
Llafranc - Tamariu

var Latitud_sortida = 41.895189; var Longitud_sortida = 3.193092; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Puigcerver

var Latitud_sortida = 41.188184; var Longitud_sortida = 0.856745; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Espectacularitat del feixant de carlets

L'altre dia vaig anar als Feixants del Montsec. És segurament la millor excursió del Monsec d'Ares. Doncs la segona és el Feixant de Carlets. Té un caràcter més salvatge,...
Passeig Ecològic de Benissa

14/04/2019Aquesta vegada ens desplacem a la costa de la Marina Alta, concretament a Benissa. Els quatre quilòmetres de costa benissera són escarpats, amb penya-segats i...
La Chulo Piscinas al Pas Nou.

Dia amb un sol tèrbol però sense fred que m'ha animat a fer una de les vies de renom a la zona del Pas Nou a Vilanova de Meià: la Chulo Piscinas o el que queda d'ella...
La Costa Brava: el Port del Falaguer

En aquest article ressenyem les últimes vies que s’han obert als penya-segats de la zona del Port del Falaguer, al sud del Cap d’Oltrera, l’Estartit. Com en...
El Mont (1.125 m.)

var Latitud_sortida = 42.237168; var Longitud_sortida = 2.708882; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Cuchillares de Contreras

Fa molts anys, l'abril de 1979, vam fer una escapada als Cuchillares de Contreras, una zona d'escalada situada en el paratge anomenat Hoces del Cabriel, en el límit entre les...
Fent el Hàmster per Masella

Inici temporada SkimoDimarts 26 novembre i Dimarts 3 desembre 2019Fem les dues primeres escapades de la temporada de Skimo, fent una mica el Hàmster per Masella, esperant més...
D'alberola a la punta d'ossos (montdevi)

Arranjant l'entrada del camíEls companys del CE del Penedès em comenten que estan preparant una excursió per la serra de Montdevi. Fa anys que ens coneixem, de quan...
El Talló des del coll de Pera

24.11.19  Abans no comenci la voràgine de les festes nadalenques, el darrer diumenge de novembre ens reunim una bona colla per fer l’última col·lectiva de l’any. El...
Herois de l'1 d'octubre

DISSABTE, 30 DE NOVEMBREEl mes novembre ja esta a les acaballes i no es pot dir que hagi sigut molt productiu amb el tema d’escalada , però que hi farem. Cal aprofitar els...
Jardins del Palau de Pedralbes

Descobrirem uns jardins senyorívols amb una gran varietat d'arbres, arbustos i plantes. Camins que ens conviden a passejar i a descobrir racons íntims i...
Entrenament a la Serra de Mauri (2412 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse. Vermell primera pujada, lila segona pujada.Segona sortida de la temporada, aquesta setmana no ha nevat pràcticament a la...
Brocà

var Latitud_sortida = 42.239570; var Longitud_sortida = 1.875001; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ezin gelditu  (Montañesa  7b+ obl)

Ezin gelditu (Montañesa 7b+ obl)

Texto: Gorka Lertxundi (aviador)Fotos: Maria Alsina, Unai Mendia y Gorka Obra de arte de Eli Azurmendi. Eskerrik asko!Todo empieza cuando recibo una llamada de Maria y...
Tardor calenta

DIMECRES, 13 DE NOVEMBREAquest mes sembla que es presenta malament per a poder sortir a escalar, desprès del pont de novembre en que va fer mal temps i jo encara estava tocat...
Etiòpia (Nord) i Djibouti.

Mapa Gizi 1:2.000.000, en línia continua trajecte en 4 x 4 i discontinua en avió.Ben d'hora al matí sortim de Debash i conduïm fins a Gondar on visitem el més que...
La Lloma Llarga

27/03/2019Aquesta vegada ens desplacem a la Marina Alta, la ruta de hui transcorrerà a cavall entre els termes de Llíber i Benissa, els quals formen part de la Vall de Pop,...
Travessa al Golfet de Falaguer

Al sud del Cap d’Oltrera s’hi forma el Golfet del Falaguer, un indret de difícil accés on trobem alguns penya segats prou interessants per a l’escalada...
Pels camins del comte Arnau, 3

Coll de Jou - Creu de Sant Amand - Saltor - Collet del Vent - Coll de Jou19.10.19  Una nova incursió per les terres llegendàries del comte Arnau, en aquesta ocasió al...