El cap

Prohibició d'escalada a Sadernes.

Rebut per whatsap,aparentment de fonts fiables i adjuntant mail del Consorci:"Fins a la fase 3 prohibit anar a sadernes, avui hi hem intentat anar i estaven parant a la gent...
Magdalena Inferior, via Apia

13.09.18  Els barcelonins, altrament dits canfangues, pixapins o camacos, entrem per fi a la fase 1 del desconfinament, però aixó no vol dir que els de la capital poguem...
Molló dels tres Termes. Montsià

22 de maig del 2020Donat l'estat d'alarma, em plantejo el repte de fer una  volta llarga i molt interessant pel Montsià, sempre dins del terme municipal de Sant carles de...
D'albatarrec a la timoneda d'alfés

Ecològicament la Timoneda d'Alfés és  un paratge natural de primer ordre. Cal evitar anar al recte ja que hi ha nombroses espècies d'ocells protegits que nien pels...
Magdalena Superior, via Doc Anton R.

19.02.16  Donades les perspectives d’una lentíssima desescalada, sobretot a l’área metropolitana, vaig a l’ordenador i obro la carpeta “Especial Confinament”,...
Confinament Voluntari 8ª setmana

Confinament Voluntari 8ª setmana 04-05-2020 El cap de setmana passat ha estat una heterogènia quantitat de gent per els camins de Montjuïc, algun tram realment envaït per...

Recordant el Camí d'en Barberà

Ja fa més de cinquanta dies que estic confinada, tot comptant les jornades que resten per la meva particular “desescalada”... la maniobra més perillosa. Darrerament em...
Llibertat: el tossal del pedrós d'albatarrec

Després de 50 dies de romandre confinats a casa, avui he pogut sortir a caminar. Però, encara hi ha restriccions i només podia anar pel terme del meu poble. La primera fita...
Sant Jordi - #maifemcimambllibresiroses

Dijous 23 d’abril de 2020 – 40è dia de confinament (42è a Igualada)Hora de sortida: 11 h 30 mPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps...
Via Directa a la Trona.

Molt bona via d'artifo,de regalar-se possant friends que queden a caldo, amb ambient des del primer metre.De moment totes les que he fet a la Trona m'han semblat tallades amb el...
Liberación de vías largas y duras.

Una pequeña aportación para entretener durante la cuarentena del Covid19.LIBERACIÓN DE VÍAS LARGAS Y DURAS.- La Reina de Escocia 220 m. 8b+ Montserrat, Cataluña. (Sachi...
Coves de la Fou. El Port

Vint-i-cinquè dia de confinament!!. Estem a l’abril, en plena setmana de pasqua, i seguim tancats a casa. És com un malson surrealista i recurrent… el dia a dia...
Esperó Blocaire a la Codolosa.

Vàrem dedicar una jornada a anar fent les vies de la banda dreta de la Codolosa.En algunes només vàrem escalar la segona tirada,si no em falla la memória aquesta va ser una...
Fent memòria (l'agulla del embut)

03  DE DESEMBRE DE 2011VIES "EL BLUES DEL GAMARÚS, EMPATIA, EL NIÑO DE LA MERCOMINAAvui hem quedat amb el Josep per anar a Ager, és un d’aquells llocs que encara que...
 El puig des Teix pel camí de s'Arxiduc

Camí de s'ArxiducEl camí de l’Arxiduc és el més conegut dels que féu construir l’arxiduc Lluís Salvador d’Àustria. Ell el va fer traçar a partir del 1883, any en...
Bona Feina

11-03-2020 Berguedà Santuari de Corbera Via : Bona FeinaBe, ja hi som desprès de un bon esmorzar i de la llaaaaarga aproximació a peu de via, quan sentim unes veus i...
Els Cortins, la cova Simanya i el Montcau

15.02.20  Ja fa més de vuit anys que vam ressenyar al bloc una interessant volta al Montcau, el segon cim del massís de Sant Llorenç del Munt, amb visita a la cova...
Matinal a la Serra de Mauri (2412 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Avui, aprofitant que hem estat el cap de setmana pel departament francès dels Pyrénées-Orientales he  fet una matinal a...
*** Retorn a Margalef

Diumenge i dilluns, 16 i 17 de febrer 2020 Racó de món que la imaginació converteix en una vall perduda reclosa dins les dimensions perfectes de parets breus i esveltes....
Vall de la Llosa

var Latitud_sortida = 42.360603; var Longitud_sortida = 1.695851; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pala Alta del Montroig, via Diedre Blanqueta

7.02.20  Quan vam fer la via del Lluís a la Pala Alta del Montroig, vam passar, de retorn per la pista, sota el Diedre Blanqueta. Ens hi vam quedar una bona estona...
Gran Diagonal

05-02-2020 Aragó Pantà de Santa Anna Via : Gran DiagonalEn el meu temps de descans forçat, he fet una llista (curta) de vies de IVº,  mes o menys, assegurades,...
La Carla

02-02-2020BerguedàMalanyeuParet del Davessó Via : La CarlaDesprès de un segon temps de descans al peu, tornem a provar a veure com respon. El Peu no ha anat malament encara...
El Cavall Verd des de Murla

11/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a l'interior de la Marina Alta, concretament a Murla, un dels pobles més recòndits de la comarca, situat als peus del Cavall Verd i que...

Dissabte 01 de Febrer: Tivissa, Pujador de Blaiet.Avui dissabte la sortida ha estat a Tivissa.Els senderistes hem estat:AntonioGerminaLluísTere RubenEnricA les 08,15,...
Puigmal (2910 mts.) des de Núria.

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.La recuperació de la 8a costella trencada segueix un procés positiu però no vull forçar la màquina i decidim fer un cim...
Blanes-Tona

Aquest cop sortim a toca del mar, a la Punta de la Tordera a prop de Blanes.Cap a Blanes Residencial per agafar la pista que porta als Tres Termes i d'aquí a Tordera Parc.Fins...
Cingles del Reu (1.263 m.)

var Latitud_sortida = 42.166373; var Longitud_sortida = 1.884616; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Circuit per Èguet

1.01.20  Iniciem el nou any amb un petit circuit al voltant d’Èguet, un poblet de l’Alta Cerdanya, situat entre Targasona i Font-romeu, sota els contrafots meridionals...