El cap

Malalts de Roca

13 –04-2019 Montgrony Coll Roig Via : Malalts de RocaHa arribat la Primavera calenta amb Cel Blau esmorzar al Sol esdevé tot un plaer i ens fa prendre nota que em de...
Ruta de les ermites de Montserrat

13.04.19  La muntanya de Montserrat ha estat des de temps molt antics un recer per a la vida eremítica, desenvolupada inicialment a la part baixa i mitjana de la muntanya....
Pic de montardo

Tot i que a causa del mal temps ens vam quedar a menys de 100 m del cim, considero que el nostre objectiu de pujar el Montardo va estar aconseguit, en ocasions cal saber tornar...
Cincuentones al Serrat Alt.

Cinc bones tirades per gaudir de l'escalada de bavaresses,díedres i xemeneies,llàstima de les feixes que hi ha entremig.La via segueix una lógica linea fissurada sobre bona...
Tarda a la formiguera

Sant Llorenç de Montgai, un lloc que mai em canso d'anar-hi, alli fa casi cinquanta anys vaig començar a fer les meves primeres passes i avui, després de tres anys de via...
Pels serrats de Lord i Sòbol

30.03.19  Sortida col·lectiva al Solsonès, on hem fet un tomb per la Mola de Lord i el serrat de Sòbol, dues formacions de conglomerats que s’aixequen, respectivament,...
Montserrat - La Bitlla - Via Normal  4/4/2019

Montserrat - La Bitlla - Via Normal 4/4/2019

La Bitlla, agulla simbòlica, esvelta, amb emplaçament privilegiat, només rebre l'ombre de la seva veïna la Bola de la Partió.Fins el 18 de juny del 1944 no va rebre la...
Via dels Quatre al Serrat Alt.

Una via pels amants de l'escalada neta ja que fou oberta sense dur trepant.El resultat ha estat una interessant proposta amb força trams d'autoprotecció malgrat que es troba...
El Caragolet

28-03-2019 Monestir El caragolet Via  : El CaragoletAvui teníem que ser tres i em sigut dos, a sobre el que ha fallat es el amant de venir a Montserrat i es que cada cop...
La primera excursió de la Martina a la muntanya.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Ahir per indisposició d'un familiar de la Teresa hem d'anul·lar la sortida d'esquí de muntanya al Pirineu...
De la Guingueta d'Àneu a Estaon

Ve d'aquíEtapa que transcorre totalment per terres pallareses, unint dues valls importants. De la Vall d'Àneu a la Vall de Cardós. D'una vall concorreguda que dóna accés al...
Tucs de pèdescals - cap de clòsos - costarjàs

Prenem el Pla de Beret com a punt d'inici d'aquest itinerari, i tot i que ens trobem envoltats de les instal.lacions d'esquí de Baqueira, ben aviat anem deixant enrere tot...
Arriba la pluja i torna el fred

El cap de setmana donarà pas a un canvi de temps que trencarà amb la llarga ratxa seca
Forfet de temporada

De la dreta, PD- (100 m)? Pessons, Andorra.Nord-Oest, PD (210 m) Montmalús, Andorra.Primer dia a Andorra. Avui som tres i anem disposats a utilitzar els grampons i els piolets...
Mirador de Trampa. Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...
Més qualitat que quantitat

Més qualitat que quantitat de neu a les muntanyes d'Andorra, però malgrat això, excel·lents esquiades. Dissabte tirem cap al Coma de Varilles en un dia que comença molt...
Serrat del Coniller, via d'en Guillem

20.02.19  Una altra vegada, i ja van tres, que enfilem la pista asfaltada de Sallent camí del serrat del Coniller per tal d’assolir el seu cim més oriental per la via...
Coma del Forn i Ventolau, en travessia

Avui hem iniciat una intensa activitat de dos dies per la Vall de Cardós amb ascensió als dos cims principals de la zona, el Ventolau i el Mont-Roig, a més d'algun altre cim...
Cap de closos

Avui he decidit anar a la neu, per  continuar amb la recuperació, l'objectiu és el Cap de Closos, aprop del Pla de Beret a uns 570 m de desnivell. Com els esquis de...
Rabadá-Navarro (Firé), 6b (360 mts), Riglos

Què hem de dir que no s'haig dit ja. Boníssima via, on tots els llargs són bons, tots, i on cal navegar amb criteri. Feu-vos amb una bona piulada (no com aquesta), i si...
 El Cabeçó d'Or per la Canal de l'Homenet

30/01/2019Aquesta vegada ens desplacem al Cabeçó d'Or, una espectacular serra ubicada en els termes municipals de Xixona, Relleu i Busot. Es tracta d'una serra allargada de...
Clot de Vilamala, via Arantxa

15.01.19  Com diuen que “lo prometido es deuda...”, quatre dies després d’haver escalat el Camí dels Alamalivons tornem al Clot de Vilamala per pujar per la seva...
Gallina Pelada (2.317 m.)

var Latitud_sortida = 42.172141; var Longitud_sortida = 1.784236; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El Cocoll des de Benigembla

20/12/2018Aquesta vegada ens desplacem a Benigembla, un dels pobles més recòndits de l'interior de la Marina Alta situat als peus del Cavall Verd i que en l'actualitat...
Dia tonto

Ribas Sabaté, V (100m) El Cilindre, Sant Llorenç de Montgai. Un dia tonto d'aquesta tardor tempestuosa, en un rampell gairebé a mode de pataleta, decidim fer cas omís a...
Intent al Pic de Fontnegre (2878 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Hi ha dies que fas la planificació de la sortida (itinerari, temps, desnivell, qualitat de la neu depenen del vessant, etc.) i...
Ascensió al Roc de Madres (2.469 m)

El Roc de Madres és un cim teòricament fàcil. La seva altitud és baixa, 2.469 metres, i la via normal no presenta cap dificultat especial; fins i tot està senyalitzada com...