El ferran

Batalla de l'ebre: punta targa - vèrtex gaeta

Avui feia un dia de gossos. Al Pirineu. nevava, a la resta de Catalunya aigua i després vent. He decidit que tenia que sortir i saber cercar l'objectiu bé. Primer he anat a...
 Via Barrufets de la Palangana (Montserrat)

***Ben bona via de la nord Montserratina de preciós itinerari que retalla el pany ben bé pel mig. L'únic peatge de l'Ae del tram central queda sobradament compensat per...
La ruta de la calç. Tarrés- Tarrés

Excursió realitzada el 24/1/2016La ruta de la calç és una de les rutes proposades per l'oficina de turisme de Les Garrigues. Perfectament senyalitzada, fa un recorregut per...
Tarbesó (2.364 m.) amb esquís

//--> Avancem per la coma del riu Maure cap al Tarbesó Terreny obert i fàcil Foquejant per la gran coma del riu Maure Ens enfilem...
Beget - Grau de l'Escaladuix - Hortmoier - Beget

Una altra sortida que va tenir poc a veure amb el que havia previst. Els objectius eren dos: el primer, comprovar el pas de Beget a Hortmoier pel costat de la riera. Quan vaig...
Normandia (9): l'entrada de la nueve per paris

El dia 24 d'agost era el gran dia. Volíem fer la desfilada seguint els passos que havia fet la Nueve per arribar a l'Hotel de Ville i donar ànims a la resistència parisina...
TARRAGONA, prop de casa

Redescobrint petites parets prop de casa,cercant ombres de tardafugint del Sol d'estiu.L'Ester al pas clau de Dos Suramericanos, una via de l'inoblidable SebastiàTres...
Feixanc Ample

//--> Santuari de Boscal i el Cadí al fons Canaleta i canal de l'Orri Canal de l'Orri i roca del Gónec Comencem la ruta pel...
Cresta de la Llosa. Alt Urgell

Diumenge, 31 de maig de 2015Ressenya extreta del blog MOLICLIMBSAquest diumenge ens proposen d'anar a una cresta a l'Alt Urgell i d'entrada mirant-me la ressenya al...
GR 11: Beget - Refugi Bassegoda

Anterior:Setcases - BegetDesprés d'haver-hi ficat un peu en l'etapa anterior, avui el GR 11 travessa l'alta Garrotxa de punta a punta. Una jornada de les més complicades de...
El Grau Sadidorta

Aquesta circular, per muntanyes i valls de l'Alta Garrotxa, la podem considerar com una sortida amb dues parts diferenciades i molt atractives ambdues.Al matí farem una...
Vèrtex d'Anayet (2.559 m.)

//--> Part superior de la Glera d'Anayet Creuem el pla davant el pic d'Anayet Davant tenim el Vèrtex d'Anayet Amplis espais, entre...
Peyreget (2.487 m.)

//--> Ens acostem a la base del Peyreget Arribant al coll de l'Iou Pugem l'aresta oest amb grampons Excel·lents vistes cap al Midi...
L'Utag

Dissabte, 29 de març 201460 kms. - 15h.30'Sadernes (Alta Garrotxa)Nova tirada llarga, aquesta vegada a l'Utag on el Capi i el Pere Masó han allargat l'itinerari inicial ja...
Per la Ruta del Ter amb bicicleta (V)

15.02.14  Avui toca fer la darrera etapa de la Ruta del Ter i per a celebrar-ho ens hem reunit una bona colla a l’estació de Girona: les Isabels, la Roser i el Ramon...
Pel Parc Fluvial del Ripoll amb bicicleta

12.01.14  Després de tantes festes i tants torrons, les Isabels ens tornem a reunir per fer la primera bicicletada de l’any, i per això decidim sortir aquest diumenge...
Espluvins. Je le truvé. 7c?

Donc si, el Miquel i el Ferran l’han trobat.Aquesta via ja deu ser la clàssica de l’Alt Urgell en el seu grau i trobareu moltes piades per Internet.Nosaltres la vam repetir...
PR C-1: (Valls) - Puigpelat - Reus

Un dia d'aquells que no sabia ben bé què fer ni on anar, em vaig posar a mirar el llistat de PRs de la FEEC i el primer que vaig trobar va ser el PR C-1, de Puigpelat a Reus;...
Embardissada a la Garrotxa

Un any més hem tingut el plaer de participar en la ja tradicional “Embardissada”, ferma caminada popular organitzada pel Centre Excursionista d’Olot i que enguany celebra...
Pedalant per la Serra de Marina

Fruit de moltes jornades d’investigació per part del Ferran, neix aquest itinerari per la Serra de Marina que aquest diumenge, i després de diversos aplaçaments, hem pogut,...
EL FERRAN (983 m) DES D'OIX (Alta Garrotxa)

La caminada l'iniciem al petit poblet d'Oix, a l'Alta Garrotxa.Sortim, ja tot caminant, de l'aparcament que hi ha a l'entrada del poble (ara hi han prohibit l'estacionament de...