El puig de balitx i les coves des migdia i de s illeta pels passos de s heura i d en barona 15-12-2013

Cingles de Tavertet i Puig de la Força

18.07.20  Interessant ruta circular pels cingles de Tavertet, on a l’espectacularitat de les parets dels cingles cal afegir les grans vistes que tindrem. Des de l’àrea...
La Mola pels cingles dels Cavalls

21.06.20  Els cingles dels Cavalls constitueixen l’espectacular contrafort meridional del cim de la Mola de Sant Llorenç del Munt. Aquest conjunt de cingles està...
Na Ferrana pels passos d'en Gotleu i de s'Ego

Roques al costat del rotlo de sitjaAproximació: Arribem al poble d’Esporles venint des de Palma i trenquem a l’esquerra pel carrer Costa de Can Tries. Seguim els indicadors...

Un passeig pels bosc de ribera del riu Ges

Com cada divendres avui us presento dos articles Us invito a fer un passeig pel bosc de ribera a prop del riu Ges. Un dels llocs mes habituals per fer-ho és en la zona on havia...
Circular al Puig Castellar

Avui hem pujat novament al Puig Castellar però aquesta vegada per un itinerari diferent, circular, arribant al cim pel darrere, per la vessant nord. Es tractava de fer un...
Turó del Pollo o Puig Castellar (303 m)

Avui, després de llargues setmanes d'inactivitat a causa del confinamet decretat per combatre el Covid19, hem reiniciat les activitats de muntanya amb una sortida fàcil i...
 El puig des Teix pel camí de s'Arxiduc

Camí de s'ArxiducEl camí de l’Arxiduc és el més conegut dels que féu construir l’arxiduc Lluís Salvador d’Àustria. Ell el va fer traçar a partir del 1883, any en...

Cova i Puig de Son Vila

Hora Inicio: 10:40Hora Fin: 17:33 Distancia recorrida: 7,1 km Altura Mínima: 63 mAltura Máxima: 339 mGanancia Altitud: 571 mPérdida Altitud: -497 Temps total; 6,53 h Tipo...
Penyal des Llamp i puig des Cocó

Penyal des LlampAproximació: Per arribar al punt d'inici d'aquest itinerari, hem de prendre la carretera Ma-11 de Palma a Sóller i, un cop passat el Km 12 desviar-nos a la...
Ruta pels cims de la Calma i el Tagamanent

2.02.20  Ara fa set anys vam realitzar una excursió al pla de la Calma, al massís del Montseny, on vam pujar als seus dos cims o elevacions principals: el Puig Drau i el...
Resseguir els passos de george orwell a barcelona

De tant en tant em toca reunió a Barcelona aprofito el matí per descobrir racons de Barcelona amb una certa temàtica. En aquesta ocasió he volgut resseguir les passes de...

Balma dels Nanets per passos de sa Comuna.

Hora Inicio: 9:48 25 ene. 2020Hora Fin: 18:10 25 ene. 2020Distancia recorrida: 14,42 km Altura Mínima: 270 mAltura Máxima: 813 mGanancia Altitud: 940 mPérdida Altitud: -1.034...
Esperó Central, V (450 m.), Puig Campana

Hem decidit fugir de la boira uns dies i ens baixem cap al llevant. Ens atansem el primer dia a fer esportiva per Sella i trobem els sectors del costat del refugi molt polits,...

"Esbiaixada" al Puig de Millà

ESBIAIXADA (300 m ED-) al Puig de Millà, amb l’Octavi Puntas i en Jordi Ceballos… o bé com marxar de …Continua llegint →
Mitja Marató pels corriols de Collserola

XXX Cursa Sant Cugat. IV Trofeu Ramon Casal i AlbaredaDiumenge, 15 de desembre de 2019Rogaine 4 hores: 3-53-31 21,2km. 11-03 x km. 580 desnivell positiu 22 fites 139 punts 13è...
213 - Puig de Son Nasi 7-09-2019

Amb aquesta ruta ens acabam de convèncer que no cal pujar cims d'alçades importants per gaudir d'emocions fortes, a la muntanya. Els humils 577 m del puig de Son Nasi no és...
Sa Paret des Moro i el puig de ses Fel·les

Sa Paret des MoroEl punt d’inici d'aquest itinerari, es situa al Km 5 de la carretera Ma-1030 d’Andratx a Sant Elm. Deixem el vehicle a l'aparcament del cementiri de...
Les torretes o puig dels dissabte

En Pep Massana al cim (Foto M. Cabanillas)CIM: Les Torretes o Puig del Dissabte (250,4 m)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix PenedésDESNIVELL: +170,9 mHORARI: 1h...