El video del patiment d anton krupicka a la ultratrail del mont blanc

BTTsenderisme a l'entorn del Mont Blanc (II)

Etapa 2: Ref. La Peula - Col Grand Ferret - Courmayeur - Ref. Elisabetta Soldini - Col de la Seigne - Ref. Les Mottets.Distància: 48 km.Desnivell: 1800 m+/2000m-.Dificultat:...
BTTsenderisme a l'entorn del Mont Blanc (I)

Primer lliurament de la nostra particular "volta" al Mont Blanc en BTT. Hi ha moltes versions al respecte: unes en sentit horari -la més habitual en BTT- i d'altres en sentit...
Chamonix-Zermatt: Mont Fort - Prafleuri

L'etapa d'avui ha estat molt diferent de les dues anteriors. Ha estat una etapa més dura i més de muntanya, superant tres colls. Hem esmorzat al refugi de Mont Fort. Dir que...
Chamonix-Zermatt: Le Châble - Mont Fort

Avui hem fet la segona etapa d'aquest estiu a la Chamonix-Zermatt. Després de la fàcil etapa d'ahir, la d'avui es presenta molt més complicada. Cal superar un desnivell de...

Tour del montblanc (10): lac blanc - chamonix

Si heu llegit l'entrada anterior sabreu quin era el meu estat. Al matí em vaig aixecar millor i vaig esmorzar alguna cosa lleugera.Vam sortir amb tranquil·litat doncs...

09/07/17 Mont Llaret i Roc d’Aude (França)

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Granvia / c/ Muntaner (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA sortida:   2/4 de 7 del matí - Tornada:...
Wara Kalap, vídeo explo Iowa 2014

En notes anteriors ens vam referir a l'expedició IOWA 2014 i fins i tot presentarem un "trailer" del vídeo Wara Kalap que van...
Ascensió el mont olimp. grècia

Quan vam iniciar el viatge cap a Grècia, ja ens vam plantejar de pujar el punt més alt del país que és el Mont Olympus amb 2918 metres d’alçada que...
Normandia (1): mont saint michel

Un altre estiu amb un nou Campament Internacinal del Centre encara que enguany només hem anat 9 socis/es i l'indret escollit era Normandia que és una comarca plana com la...
Corcega (2): mont renosu

El segon capítol de l'aventura corsa és la muntanya de Renosu (Renoso, en francès). És el 2000 més fàcil de la illa i havia de ser un bon descans després de l'ascensió...
Corcega (1): començar pel més alt:  mont cinto

Corcega (1): començar pel més alt: mont cinto

Agulles de BavellaL'altre dia vaig trobar una oferta en un viatge d'avió hi he decidit passar una setmana per Corsica. La veritat és que m'ho he passat molt bé fent el que...
LAC BLANC - 2.370 m

Lac Blanc, al fons els Grands MontetsEns trobem a la vall de Chamonix després d'haver assolit el Montblanc de Tacul. Necessitàvem una mica de relax i ens vam deixar guiar per...
La síndrome del nas blanc dels ratpenats

En diverses ocasions hem publicat informacions sobre aquesta terrible infecció que ha causat la mort de milions de ratpenats americans. Posteriorment s’han detectat...