El video del primer descens en caiac a les gorges de nuria

Pic de la Creueta (2064 m). El primer dosmil.

IntroduccióSeguim amb les caminades de nivell infantil. Aquesta setmana, aprofitant el bon temps, hem pujat al Pic de la Creueta.Situat a l'extrem més occidental de la Serra...
Wara Kalap, vídeo explo Iowa 2014

En notes anteriors ens vam referir a l'expedició IOWA 2014 i fins i tot presentarem un "trailer" del vídeo Wara Kalap que van...
Gouffre Berger, primer -1000.

Gouffre Berger, Premier –1000, Engins - Massif du Vercors - 1956 – 2016Serge Caillault - Speleo Magazine – 2016Un llibret de 36 pàgines (tres i mitja de publicitat) en...
 Les gorges de Nyer i la Capella de la Roca

Les gorges de Nyer ofereixen un espectacle grandiós en un lloc sorprenentment poc conegut.     Sortim de Nyer i enfilem per un camí asfaltat que es...
40 anys del primer Makalu

La matinada del passat 23 de maig l'alpinista català Ferran Latorre assolia el cim del Makalu (8.481 m), el seu 12è vuit mil. Latorre ja està més a prop d'aconseguir el...

Sortida d'iniciació al descens de barrancs

La sortida de calendari del 28 i 29 de maig d'iniciació al descens de barrancs queda aplaçada.Més endavant publicarem la nova data de realització, segurament serà al...
Ressenyes del sector Primer pis de Collbató.

Petit sector amb orientació sud total, suposo que relativament arrecerat del vent, per tant bo per l'hivern. L'equipament el recordo a base de bolts.L'acces el fem des de...
Montfalcó i caiac a Montrebei

Avui hem fet una activitat realment singular, inèdita en aquest blog. Quan fa unes setmanes vam recórrer el Congost de Montrebei seguint el GR1, vam veure alguns caiacs...
Les Gorges de la Fou a Arles de Tec - Vallespir

Anem a les Gorges de la Fou, és un congost a la Ribera de la Fou, un afluent de Tecal Vallespir.Trobem les gorges entre els municipis nord-catalans d'Arles, d'on surt...
Olla de Núria des de Queralbs

Queralbs, Núria, Olla, Núria, Queralbs.Distància: 37.000 m.Desnivell positiu: 2.900 m aprox.Dia dels bons!
Via Núria a les Moles de Sant Honorat. Alt Urgell

Dissabte 27 de juny de 2015Al menys farà deu anys que tenia ganes de fer aquesta via, tant pel seu traçat com per la zona on es, dons no he escalat mai per aquestes contrades...