Els colors de la tardor

De Sant Llorenç de Morunys a Pratformiu

28.10.17  Ara que ja estem en plena tardor, i que les vacances d’estiu són cosa del passat, ve de gust retrobar-se amb els companys a la primera de les sortides mensuals...
Fageda, tardor 17

29 d'octubre de 2107Ja és tot un ritual. A la tardor se'm fa necessari fer la visita de rigor a la fageda del Port. És una mena de bany màgic i purificador que any rera any...
GR7: Aixirivall - La Seu d'Urgell

Segona etapa del GR7 (quarta segons el pla inicial) des de la població andorrana d'Aixirivall fins a La Seu d'Urgell. Una etapa de transició entre les Valls d'Andorra i la...
GR1: Alpens - Ripoll

Una etapa més del GR1 en la que hem completat la travessia de la província de Barcelona i hem entrat al Ripollès, ja a la província de Girona. També hem abastat una fita...
Pedalant la tardor de la Conca Dellà

Distància: 40 kmDesnivell: 1600 mDificultat: mitjanaDurada total: 7 hPunt de sortida: IsonaEns ajuntem els Ermassos per fer una volta a l'extrem est de la Conca Dellà. Així...
Breu viatge a la tardor occitana

Vinyes de la Fenolleda i la serra de les Corberes.El passat pont de la Castanyada vaig visitar el sud-est de França, i més en concret el sector on la Fenolleda toca als...
Pui Tabaca (1.718 m.)

var Latitud_sortida = 42.601986; var Longitud_sortida = 1.209433; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Diumenge, sortida de tardor a les Roques Encantades

Aquest diumenge sortim altre cop amb la secció de senderisme cultural. I què millor per a fer un tast de tardor que anar a un dels llocs més bonics de la Garrotxa? Esmorzarem...
El vol de l'home ocell

DISSABTE, 01 D’OCTUBREAquesta setmana he quedat amb el Ginés un company d’escalada dels primers que vaig tenir ara fa uns 45 anys i que en fa uns 30 anys que no coincidim i...
Vallespir, colors de tardor, 19 i 20 de Novembre

Cap de setmana al Vallespir, un Alt Empordà poc freqüentat. Des de Maçanet de Cabrenys, farem dos rutes al  Vallespir (Catalunya Nord), per gaudir dels colors dels boscos a...
Refugi d'Estós

Una vegada més, l'onzena, hem recorregut la Vall d'Estós per pujar al refugi del mateix nom. Aquesta ocasió és singular perquè mai havíem pujat a Estós a la tardor. El...
Ferrada Poi d'Unha

//--> Unha i Salardú durant el camí d'aproximació Pont nepalès al primer tram Trams verticals sobre un paisatge tardorenc Mur...
Les Agudes i Turó de l'Home des de Riells

L'any passat per aquestes dates ja vam fer una travessa ben completa pel Montseny a la que no va poder venir l'Àngel. Aquest any volia treure's l'espina i va organitzar ell...
Pels boscos de Bellmunt

22.11.14  Abans no sigui massa tard, vuit il·lusionats per captar els colors de la tardor volem fer una excursió circular per una de les zones més encisadores i boniques...
Passat i present al pantà de Santa Anna

El pantà de Santa Anna és un dels embassament que trobem al límit de la Catalunya estricta i que s'estén per territori de la Franja de Ponent. Abans de la seva existència...
Diedre Tall d'oca i Alicorn, al coll Roig

Aquest estiu ja vaig venir a fer la Dersu Uzala, i ara hi tornem amb el José Manuel amb la intenció de fer aquestes dues vies força més exigents. Comencem per la Tall d'oca....
Colors del Mediterrani, colors del sentiment

Potser perquè la meua infànciasegueix jugant a la teua platja,i amagat darrere les canyes dorm el meu primer amor,porte la llum i la olorper allà on vaja,i amuntegat a la...
Iniciem la tardor al voltant del Ter

La sortida del passat diumenge va ser l’excursió inaugural de la tardor. El dia va aguantar fins al migdia, quan va començar a caure una roina suggestiva, però que...
GR 4: Borredà - Sant Pau de Pinós

Anterior: la Pobla de Lillet - BorredàDesprés de passar la nit a Berga, agafo l'autobús de l'Alsa que va cap a Ripoll, de forma que poc abans de les 8h del matí torno a...
Marató del Montseny

Distància: 42.000 m.Desnivell positiu: 2.700 m.Temps: 5h 46m.Ritme: 8m 14s.Posició: 114 de 652.Foto: Marc P. G.Tenia ganes d'arribar bé a aquesta cursa, però després d'una...

Pels voltants de l’Artiga de Lin

Us deixem un recull de fotografies de l’Artiga de Lin on els colors de la tardor fan encara més maco un paratge ja de per si de gran bellesa. Fotografies
Els colors del castillo de acher

Estem preparant el bivac amb el Marcos al costat del refugi forestal de la Selva d'Oza i la mirada se'ns escapa tossudament cap a ponent. Els colors del Castillo de Acher ens...
Matagalls des de la Sala, tardor esplendorosa

Bonica sorpresa la que ens tenia preparada el Montseny el novembre passat. Al fòrum de Mendiak vam organitzar una mini-KDD amb l'objectiu d'anar a conèixer el vessant nord del...
Boscos de tardor a la Serra de Bufadors

Magnífica sortida amb el grup infantil del Centre Excursionista de Badalona. En Ferran i la Maria ens tenien reservada una sorpresa per a poder gaudir amb la canalla pels...
Pica del Canigó

Ja fa temps que volíem pujar el cim del Canigó, muntanya simbòlica per als catalans: és part de la nostra història i de la nostra terra. En Francesc ens va preparar la...