Els gorgs

Els set gorgs del torrent de la Cabana

15.06.16  El torrent d’Estiula, més conegut com a torrent de la Cabana (del nom d’un mas que hi ha a la vora), prop de Campdevànol, al Ripollès, forma un conjunt de...
Krt

DIMECRES, 17 DE FEBRERSeguim amb la nostra dèria d’ anar a llocs que tindríem que haver visitat però que encara no ho hem fet.El dissabte , el Jordi va dir-me que si podia,...
Gorgs de Gombrèn

La ruta dels 7 Gorgs de Campdevànol o itinerari dels Gorgs de la Cabana. Comarca del Ripollès. PR - C2617 kmDesnivell: 620mDurada: 5h20La ruta comença en el Camping...
Canal Foradada

//--> Vilada i les Roques del Castell, des de la Canal Foradada Trobem la Foradada, un túnel natural en fort pendent Bon lloc per fer...
De Camprodon a Olost

Aquesta ruta consta de dos trams que ja hem fet en altres ocasions i ens fa il·lusió compartir amb els altres.Hem quedat a prop de Camprodon per iniciar la ruta, com sempre,...
Barranc del Pas de l'Escalell

Jo ja havia fet aquest barranc en dues ocasions anteriors i alguns de la colla encara més vegades pero aquest barranc és dels que val la pena repetir. És aquàtic, no està...
Gorgs de la riera de Merlès

Aquesta bonica excursió està feta amb Atlas Natura, una ruta espectacular pels Gorgs de la Riera de Merlès, les gorgues de Can Saiol, Molí de Capdevila, Molí de Danyans i...
TURÓ DEL VENT (442,1m.)

Cim del Turó del Vent i Castell deFarnés (Foto: Descobrir Catalunya)CIM: Turó del Vent (442, 1 m.)CORDENADES:41º 51'40,72” n / 2º 37' 51.67” eCOMARCA: La SelvaHORARI:H...
Torreneules 2712m

des de la Central de Daió (Queralbs)General:Bonica excursió circular a un dels cims de la Vall de Núria. Si no es puja a Núria amb cremallera, com en el nostre cas, fa que...
Avencs de la Febró

Els avencs de la Febró són una esquerda oberta a la cinglera de la Mussara, dins el terme de la Febró (Baix Camp), de 250 de llargària, 25-30 metres de fondària i 6-8...
Per la serra de Madres

23.07.14  La serra de Madres és un massís de morfologia arrodonida situat entre les comarques nord-catalanes del Capcir i el Conflent, i els departaments francesos de...
Gallicant (un any i mig després)

Gallicant-Gorgs de la Febró from Txaeska on Vimeo.Després d’un any i mig torno a Gallicant i als Gorgs de la Febró, però amb una diferència tèrmica d’uns 30 graus...

Gorgs d'Estiula

Resseguim pràcticament tot el torrent d'Estiula, des d'on desemboca al riu Merdàs, al berenedor de la font de Querol, fins a la seva capçalera. Tot remuntant el torrent ens...
Caminada Popular Ecofira (Sant Cugat Sesgarrigues)

Itinerari: Sant Cugat Sesgarrigues - Ermita de la Mare de Déu de Llinda - Monestir de St. Sebastià dels Gorgs - PR-C 148 - Església de Sant Pere d'Avinyó - Jaciment ibèric...
Reequipament Tolls de Brossa

Seguint amb els preparatiu dels Gorgs Tortosa 2013, reequipem el barranc de Tolls de la Brossa amb ancoratges químics, de inox de doble anella. És una de les millors entrades...
Volta a la barraca de l'Orri Vell

Sortim de Ribes direcció al poble de Pardines, anem per la carretera que enllaç Ribes amb aquest poble de la Vall del Segadell. Quan arribem a Pardines creuem i baixem per la...
Canigó

Dilluns, 12 d'agost 2013Vallter (Ripollès)55 kms. - 16h.Diuen que a la tercera va a la vençuda... cert, però també és cert, que ens ho va fer gruar, de principi a fi,...
Circuit per l'Obaga de Bellver amb bicicleta

20.07.13  Per tal d’entrenar-nos pel proper descens de l’Ebre pel GR-99 amb bicicleta, les “Isabels” tenim previst avui fer una ruta circular pel serrat de les...
La pica del canigó

El massís del Canigó es troba situat entre les comarques del Rosselló, el Conflent i el Vallespir, i tot i que el Tractat dels Pirineus va fer que avui en dia aquestes terres...
Per la muntanya de Taba

5.07.13  El massís o muntanya de Taba es troba situat a l’Alt Arièja, entre el Païs d’Olms, al nord (terra de castells càtars, com Montsegur) i la vall principal de...
Torrent de Solleric

Està clar que cada torrent és únic i particular i  de què cada un té alguna cosa significativa que el caracteritza i el distingeix dels altres  però, sens dubte,...
Congrés Gorgs 2011

VIII Trobada Internacional de Descens de Canyons, Barrancs i Engorjats Sant Llorenç de Morunys (Solsonès)27, 28 i 29 de maig de 2011Aquest congrés és una parada...