En btt

En btt a l'aeròdrom d'alfès

Avui l'Associació Cultural Àgora i el Grup de Recuperació de la Memòria Històrica del Centre Excursionista de Lleida ha organitzat una sortida en BTT i cotxes particulars...
Montsant i Muntanyes de Prades (II)

Variant d'una ruta que vàrem fer el març del 2014 "Montsant i Muntanyes de Prades" amb vídeo inclòs. Avui, però, us deixo amb la descripció de l'Antoni per enriquir-la una...
Moixeró (2.091 m.) en BTT

var Latitud_sortida = 42.369575; var Longitud_sortida = 1.783858; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La ruta del sepionet 26/3/17

Ball de bastons de principi a fi buscant el santuari ciclista de Sumacarcer, sense treva, fins al petit Alejandro va tenir el seu moment d'exibició en una ruta que ens van...
En BTT per la Roca del Corb

Distància: 36 kmDesnivell: 1200 mDificultat tècnica: mitjanaDurada total: 5:15 hPunt de sortida: PeramolaTenim racons del Prepirineu d'una bellesa indubtable. Aquest és el...
Vall de la Portella en BTT

var Latitud_sortida = 42.071433; var Longitud_sortida = 1.870138; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
De Lleida al delta de l'Ebre en BTT

Crec que pocs qualificatius podríem afegir al delta de l'Ebre. Per sí sol és un dels llocs més atractius del país, ja que la combinació de conreus, vistes, l'amplada de...
Pòquer d'activitats

Aquest pont de 4 dies ho hem aprofitat per fer:Escalada ( amb el Toni hem obert una via nova i en tenim mitja més d'equipada a Odèn)Btt, aquesta vegada amb la Neus hem llogat...
Gorges del Segre

var Latitud_sortida = 42.454002; var Longitud_sortida = 2.059380; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
La Transpyr Gran Raid MTB 2017 obre inscripcions

Serà la vuitena edició de la prova, que travessa el Pirineu en BTT |National Geographic Aventura ha situat de nou la prova entre les 10 millors del món
Gran volta al pic de Salòria en BTT

//--> Comencem la ruta remuntant la vall de Setúria Arribada a les bordes de Setúria Enfilant per la pista sobre la coma de Setúria...
Volta a Eivissa en BTT

Tot i que no va amb l'ADN Pass@muntanyes, aquestes vacances de primavera hem participat a la Volta a Eivissa en BTT, una competició repartida en tres dies i que permet...
Setè aniversari geamm

Un altre any, anem suman ... i així ja suman  7 aniversari geamm .. que vol dir això ??Dons moltíssimes anècdotes viscudes, vivències de tota mena,...
A la Tosa d'Alp en BTT

Distància: 35 kmDesnivell: 1200 mDificultat: altaDurada total: 5.30Punt de sortida: estació de La MolinaPunt d'arribada: Puigcerdà Sortida del cap de setmana anterior a les...
Serra de Milany en BTT

//--> Planejant el primer tram de ruta Comença la pujada enmig d'una humida fageda Pujant fort davant la masia de Villaura Pujada...
Puigdefrou (839,3 m.)

Fotogafía cim: David FontCIM: Puigdefrou (839,3 m .)COMARCA: La SelvaHORARI: 3h 40 min. ( 2h 10+ 1h 30 min.)DESNIVELL: 670 m.CARTOGRAFIA:DIFICULTAT: Mitjana pel...
Volta al Pantà de Rialb en BTT

Distància: 65 kmDesnivell: 1500 mDificultat: mitjana-alta Durada total: 8:30Punt de sortida: PontsEns ajuntem uns quants del 'xipxap' per voltejar el Pantà de Rialb seguint...
Travessant l'Aran per Liat (i Catarres III)

Ja havíem visitat les mines de Liat en BTT (amb algun afegitó extra), per tant no cal dir gaire cosa més. Com sempre, paratges solitaris i salvatges que permeten gaudir d'una...
Kayak & Memory

Fa aproximadament un any i mig de la publicació de la guia "La batalla de l'Ebre. 14 itineraris en BTT" per part de l'editorial Cossetània. En aquella guia, proposava una...
Al Port de Benás en BTT (Catarres I)

Trobada 'catarra' de tres dies que vist com han sortit les rutes podríem rebatejar amb el nom de trobada 'macarra' i és que 800m+ de bici a l'esquena com a introducció al...
Gorges del Segre en BTT

//--> Pedalem per la plana ceretana camí de Llívia Entrem a les Gorges del Segre Pujant fort per la pista al peu del riu Arribem...
Volta al Capcir en BTT

sortida de la fortalesa de Mont LluisFeia forces setmanes que el company Manel Garcia, intrèpid viatger que s'ha recorregut mig planeta, i part de l'altre, va proposar una...
Volta a la Cerdanya en BTT (I)

Distància: 49 kmDesnivell: 1800 mDurada total: 8 hDificultat: mitjanaTrobada de xipxapaires amb la intenció de voltejar la Cerdanya a cop de pedal. El primer dia som 5...
La Coma de Meià en BTT

El Montsec de Meià (conegut també com de Rúbies) és un dels tres massissos que formen aquesta serralada pre-pirinenca, la "muntanya de Ponent" per excel·lència, i que...
And the winner is... Sorribes 'norribes'

Més d'una vegada hem parlat de les cures d'humilitat que hem rebut del nostre propi país... quan et penses que ja ho tens tot apamat i que només et queden per conèixer algun...
Tarragonès en btt amb l'aem

Diumenge em trobo amb gent de l'AEM a la Pobla de Montornès per realitzar un atrevit recorregut pel Tarragonès en BTT. Comencem en direcció a l'ermita de la mare de Déu de...
La ruta dels fruiters en btt

Fa dies que vaig rebre la proposta per part de l'AEM (Associació Excursionista Montmell)de realitzar una volta en bicicleta per la zona del pantà d'Utxesa. El tema...
Catigat 2015

Ja tenim aquí de nou la cursa popular en BTT més participativa que existeix. Diversos clubs del Pla d'Urgell units per organitzar la marxa ciclista que us permetrà fer el...
El Pic de l'Orri (2440 m.)

La Torreta o Pic de l'Orri és un cim ben visible des de bona part del Pirineu. Les característiques antenes que el coronen delaten la seva ubicació, i no es estrany que es...
Pedalant Carrànima

Distància: 36 kmDesnivell: 1200 mDificultat: mitjana-altaDurada total: 6hPunt de sortida: IsonaBonica volta en BTT per la zona de Carrànima; una cara B de single del llibre...
Volta al Pallars Jussà (meitat est)

La segona etapa al Jussà en BTT ve, inicialment, marcada pel ruixat no previst de la nit de dissabte. Una aigua, que afegida a la de divendres, deixa en unes condicions força...
Volta al Pallars Jussà (meitat oest)

Comando amb la colla del xipxap per anar a pedalar la volta al Pallars Jussà en BTT. Dissabte quedem ben d'hora ben d'hora; la puntualitat és un requisit indispensable ara que...