Encantat

Les coves de Santa Creu d'Olorda (3)

...segueix de l'apunt d'ahir...DescripcióEn les notes anteriors ja hem publicat les descripcions que fan els treballs de l’Oscar Andrés i la mes complerta de A.Asensio &...
Blanc Masia Mialet 2011 al Braguer

pela-roquesby Alba PirataMolt bona via ,m'ha encantat.Autentica Escalada Montserratina, moviments increïbles , fins, acrobàtic,d'equilibri,  lògics, sortides d'estreps...
Escalada a Fataga.

Ens ha semblat un bon sector per fer vies de 6a-7a.Si ens movem per sota d'aquest grau podrem fer una desena de vies mentre que per sobre del 7a hi ha un munt de vies per fer....
Escalant a argentiere

Vam visitar la zona d’Argentiere a finals de setembre. Hi vam accedir amb el telecabina de Grans Montets. i justament era l’ últim dia de la temporada que funcionava. Vam...

Rapsòdia en “Blues”

La Falconera és un oasi de tranquil·litat molt a prop de Barcelona, com més escalem per aquí, més encantats quedarem. La via Rapsòdia en “Blues” és la tercera...
Castell de Montsoriu (649 m.)

Dissabte 5 de novembre de 2016Hora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca de la Selva.Temps aproximat: 3 h.Desnivell: 400 m. (acumulat)Dificultat: Normal.Programa:...
Bosc de Carlac

var Latitud_sortida = 42.834535; var Longitud_sortida = 0.717768; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El Pinetó per la solana d'Espot

Distància: 16 kmDesnivell: 1200 mDificultat: mitjana-baixaExposició: baixa, puntualment mitjanaDurada: 5 hPunt de sortida: aparcament per entrar a Aigüestortes d'Espot (cota...
Tossa de mar: puig de cadiretes i camí de ronda

Alçada mínima: 0mAlçada màxima: 519mDistància: 17,7 kmTemps empleat: 5h30m (parades incloses)Desnivell + : 740mDesnivell - : 740mAprofitant uns dies de descans i ara que...
Més roca de València i Alacant

Continuem amb el nostre tour valencià. Aquesta vegada l’Ernesto ens regalarà amb una visita a Peñalba.  Una paret elegant , taronjosa i vertical amb vies...
Stromboli (924 m.)

//--> Illa d'Stromboli, des del mar Stromboli, amb el volcà fumejant Platja negra i illa d'Strombolicchio Inici del camí cap a...

Aresta Brucs de l’Agulla Fàcil

Potser per la proximitat imponent del Dit, la Fàcil passa ràpidament a un segon pla. No obstant el característic diedre que domina la cara sud de l’Agulla és massa...
Circular dels refugis

Pic del Portarró (2736m) (Foto: Enri Codina) Una de les activitats d'esquí de muntanya que enguany havia programat el CEB era una ruta circular per la zona del parc...
Refugi del Pla de la Font

Avui hem fet una curta etapa d'aproximació fins al refugi del Pla de la Font on tenim previst pernoctar per tal d'intentar demà l'ascensió amb esquís al Pic del Pinetó. Hem...
Puig i torrent de n'Angeler

Pujant al puig de n'AngelerExigent excursió circular que ascendeix al puig de n'Angeler (o puig de Sant Pere?), pel vessant sud. A l'iniciar-se a Bunyola (Can Penasso), fa que...
LO PINETÓ - 2.646 m

Acabem el cap de setmana amb el CEB  amb l'ascenció a lo Pinetó, un "bony" rodejat de muntanyes superbes en un entorn que no sembla propi d'aquestes alçades.cim de...
Frares i Agulles

//--> La Cadireta, i al fons el Montseny Trobarem diversos trams equipats El Lloro Pinacles arrodonits a la zona de Frares...

Aresta Brucs o Sorolla a Frares Encantats

L’Esvelta agulla del Dit amb la seva Aresta Brucs es un dels itineraris que tot Montserratí hauria de tenir un dia o altre al seu historial. Oberta l’Agost del 1955 per una...
Visitant  lijiang i shangri-la

Visitant lijiang i shangri-la

Acabant el viatge i ja de tornada  ens vam guardar uns dies per conèixer Lijiang i visitar Shangri-la.        Lijinag ens va...
John Lennon a l'Escut

roques,parets i agullesdeMONTSERRAT4/REGIÓ DELS FRARES ENCANTATS1982Joia de via al cor de Frares i de Montserrat, si fem cas de les ressenyes, podríem posar en dubte tota la...
Escalant a croàcia

Desprès de Grècia i de camí cap a casa vam estar uns dies  a Croàcia. Aquest post va sobre  les zones d’escalada on vam parar i que ens van semblar, pel...
Kang Yatsé II (6.175 m.)

//--> Reposant al camp base Ens acostem al tram més dret La Sílvia enfilant-se a l'aresta Pujant fort amb un immens horitzó...
ST MAURICI: CIM DE PEGUERA (2.984 m)

Anem de travessa, o què? - em dèia fa temps el Joan Carles... La meva proposta: recórrer alguns dels refugis que es reparteixen pel Parc Nacional de St Maurici -...
Serrat Puntal Albarda

Serrat de el Puntal de L'Albarda Castellana Aproximació: Situats en la estació superior del Funicular de Sant Joan, en lo que se anomena “El Pla de les...
Cordal Pica d'ESTATS

Aquest cordal engloba els cims (en aquest cas de pics de més de Tres mil metres d'altitud) que formen la línia divisòria entre Catalunya i França i que són el pic Rodó de...
PUIG D'ESTELA (1.361,3 m.)

CIM:Puig d’Estela (1.361,3 m.)COMARCA: RipollèsHORARI:1h 05 min. (40 min. + 25 min.)DESNIVELL:+ 240DIFICULTAT:FàcilCARTTOGRAFÍA:RESUMAquest cim, es troba situat en una...
Via CADE a l'Agulla del Centenar

Via: CADEZona: Agulla del Centenar, Frares Encantats -Montserrat-Dificultat: 6a./Ae (MD+)Dificultat obligada: V+/A1Llargària: 50+25+25+40+40+25=200 metresGrau d’exposició:...
Pessons, Ríbuls i Montmalús

Sortida circular per la zona dels Estanys dels Pessons i coronant els cims propers : el pic dels Pessons, el Ríbuls Central i el Montmalús.Volem donar rellevància a...
Cap de NOrfeu

En aquesta sortida farem una circular per la península del Cap de Norfeu, dins del Parc Natural de Cap de Creus. Haurem de tenir en compte que el Cap de Norfeu també ha...

George Harrison a l’Agulla del Romaní

Bona via, aprofita un rocam de primera per traçar-hi una itinerari agraït, generosament equipat. Ràpida de fer, només ens caldrà un grapat de cintes per repetir-la. Si us...
Trescant a Svanètia

//--> Passejant per Mestia entre les torres Visitem l'interior d'una de les torres Mestia des de dalt d'una torre Interior d'una...

Sortida de barrancs post curs d'iniciació

Fotos Vicente>>>                 Fotos Esteban i Polit >>>Després de demanar-ho per favor i a genollons, per fi, he...
La Mola -canals, ferros i roques-

Aquesta sortida vol re-descobrir passos i camins equipats, la canal del mico i la Lucky Txei,  així com una curta, desconeguda i exigent canal equipada ...tot al voltant...
GR 11: Beget - Refugi Bassegoda

Anterior:Setcases - BegetDesprés d'haver-hi ficat un peu en l'etapa anterior, avui el GR 11 travessa l'alta Garrotxa de punta a punta. Una jornada de les més complicades de...
Terreny d'aventura a Estaron

Excursió extraordinària, d'aquelles que només es fan molt de tant en tant! Terreny d'aventura!El barranc de les Aubagues, a l'esquerra de la Noguera, entre Estaron i Sant...
Ruta prehistòrica de Céllecs

Aquesta matinal ens permetrà de conèixer l'anomenada zona arqueològica de Céllecs dins del terme municipal de la Roca del Vallès.Aquest itinerari, de dificultat...