Entre

Via Mailly al Midi.

Probablement sigui la via més ràpida i assequible de la Muralla de Pombie.És habitual escalar-la quan es disposa de poc temps o es va a pendre mides.Te bona roca,no...
Conglomerat roig

Carla, V+ (120 m) Mallo Colorado, Riglos.   Oeste Clásica, V (150 m) Mallo Cored, Riglos.   Després d'uns dies per Cavallers arrossegant-nos per les parets...
El camí pel funicular de Camarasa

Després de tres dies netejant el camí del funicular de Camarasa amb els companys crec que ja toca publicar-lo. Aprofiteu per anar-hi ara ja que hi ha llocs molt...
Optima

16-09-2020 Montserrat Gorros Gorra Frígia Via  : Optima  Això de Montserrat cada cop ens fa mes grípia anar-hi, tenim un element que no vol ni sentir-hi...
Peña Foratata, via normal

El segon dia a Gourette, tot i les bones previsions meteorològiques, es lleva com al vespre anterior, amb una boira pixanera intensa que no permet de poder sortir a escalar amb...
Serra de Sant Honorat, via Retiro Espiritual

3.09.20  Ja fa un any que no rondem per les moles de Sant Honorat ja que, per causa de la Covid, hem fallat a la nostra cita primaveral amb el massís, i ja toca tornar a...
De la Clua a Santa Maria de Meià (838 m)

Dissabte 19 de setembre de 2020Hora de sortida: 2/4 de set del matí. Ubicació: Comarca de la Noguera. Temps aproximat: 4 h (12,3 km) Desnivell: 440 m...
Al bar!

Itzi, IV+ (150m) Les Agudes, Montseny.Es pot anar al bar. Si es pot anar al bar es deu poder escalar, no? Sense sortir de la zona sanitària, respectant horaris de vells i nens,...
Vallter - 6 Colls - 6 Estanys

Dimecres 16 setembre 2020Distancia            19 kmDesnivell +    1.453 mRuta potent i amb ambient alpí on alternarem corriols marcats,...
Estrena accidentada

Adictes al disolvent, 6b o V/Ae ( 150 m) Dent d'en Rossell, Vall de Núria. Comença l'estiu, cap a la dent del Rossell. Ens enduem al Roger cap al Pirineu a fer la seva...
MALANYEU. PARET DEL DEVESSÓ. Via ROCK SUAVE.

18/09/20. Les prediccions meteorològiques no son bones i ens refugíem a Malanyeu. Ramir proposa fer la via Rock Suave i seguir per la Neusnidó fins el cim. Fem l'aproximació...
La tardor de nebjeperura

DIJOUS, 17 DE SETEMBRE Tenia aquesta via a la llista de pendents des de l’any 2013 . Aleshores amb el company VISA varem anar-hi però a la segona tirada ens equivocarem i...
Esperó del Refugi.

La via m'ha acabat fent prou patxoca.Els primers quinze metres són un pèl desencoratjadors per la qualitat del rocam que sense arribar a ser pèssima demana una mica de...
Roure de les Berrugues. Maestrat.

26 d'agost de 2020Una ruta fàcil i curta per endinsar-nos en el paissatge agrest, sec i extrem, però a la vegada fascinant i addictiu, de l'Alt Maestrat . Aquí es...

20/09/2020 Puig Neulós(Serra de l'Albera)

En compliment  de les recomanacions del  Covid-19  s'ha de respetar les normes de portar mascareta, ó 2 metres entre companys i recomanable gel per les mansLLOC...
Pic de Ger. Les chemins du Dharma

El primer cap de setmana de setembre vam anar a passar uns dies d'escalada al voltant del Portalet, entre la vall del Tena pel vessant sud, i la vall d'Ossau, pel costat nord....
La Ruta del Cares entre Caín i Poncebos.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Després d'estar tota la nit plovent amb una forta tempesta elèctrica al poble de Caín, el dia és desperta magnífic, quasi...
Fin de semana largo en Margalef.

El fin de semana largo de la diada en Cataluña, lo disfrutamos en Margalef, un numeroso grupo de escaladores de Vilanova i la Geltrú, mas gente que nos encontramos de...
Pic dels tres consellers (trois conseillers)

Volíem anar a escalar però les condicions no ens van ajudar i ens vam haver de conformar amb pujar al pic dels Tres consellers. El primer - i únic - tresmil d'aquesta...
Ascensió al Pic Maou (3.074 m)

En la segona jornada d'estada a la zona del Néouvielle hem fet una ascensió singular. El Pic de Maou és un cim molt poc freqüentat, amagat a l'ombra del Pic Long, el més...
Perafita i Monturull revisitats

25.08.20  Ara fa tres anys vam fer un molt recomanable circuit pels estanys de la Pera i els pics de Perafita i Monturull, a l’extrem occidental de la Cerdanya, al...
Quercus

12-09-2020 Berga Santuari de Queralt Via :  Quercus Som-hi el pont de tres dies de el 11 de Setembre, alliberats de anar a la “mani” multitudinària que seria la...
Ascensió al Pic des Trois Conseillers (3.039 m)

Hem iniciat una estada de tres dies a la zona del Néouvielle amb una ascensió de categoria. Un tresmil dels Pirineus sempre és una gran ascensió i si, a més, cal una mica...
Puigpunyet - Galilea

Puig de na BauçanaUn itinerari circular entre Puigpunyent i Galilea pel coll des Molí de Vent i el comellar del torrent de sa Riera. El punt de partida i arribada es situa a...
Puig dels tres vents

El Puig dels Tres Vents també conegut com dels Tretzevents es troba a la comarca del Conflent i forma part del nucli de muntanyes del massís del Canigó, Prenent com a...
PIC DE PEGUERA 2982m. Via RAIERS.

8/09/20. L’escalada en l’Alta Muntanya comporta un plus a l’escalada pròpiament dita. Pugem amb el telefèric de l’Estany Gento i amb 1h estem al Refugi Colomina, on...
Anglada Cerdà a l'Ordiguer.

A l'Ordiguer probablement hi ha les dues vies més clàssiques i recorregudes del Cadí: Anglada Cerdà i la Cerdà Pokorski.L'Anglada sota el meu punt de vista constitueix un...
3 vies desequipades a Coll Roig

Fa unes setmanes varem equipar dues vies, que tenen una sola tirada, al costat de la darrera tirada de la via Malalts de roca, amb la intenció que els escaladors, un cop...
Bona Feina

05-09-2020 Bergadà Santuari de Corbera Via :  Bona Feina Dissabte dia de Mercat a Berga, un bon ambient i es un plaer veure passar el personal, amb quantitat i...
Poti-poti de vies

02-09-2020 Bergadà Malanyeu Paret del Devesó Via :  “Poti-poti de vies” No os diré a quina via anàvem per que em fa vergonya, realment i mirat en la distancia...
Cova de les Encantades de Toloriu

22.08.20  Avui ens desplacem a Toloriu, a l’Alt Urgell, per apropar-nos a l’amagada cova de les Encantades, mitjançant un curt itinerari d’uns 8,5 Km (anada i...