Ermites de sta

Volta de les ermites Velles (Valldemossa)

Mirador dels TudonsAquesta és una caminada pels voltants de la ermita de Valldemossa i de les ermites Velles. Entre frondosos boscos d'alzines passarem per diverses...
Les ermites de cardó

Diumenge tenim ganes d'estirar les cames, així que decidim arribar-nos a la vall de Cardó per fer la ruta de les seves ermites. Els monjos carmelitans es van instal.lar en...
Quarta Quatre Ermites de Ripoll

La prova, puntuable per al Campionat del Ripollès, enllaça les quatre muntanyes que envolten la vila
Ruta de les 10 ermites - Santa Coloma de Farners

Sortim de Santa Coloma de Farners pel parc de Sant Salvador per una pista sorrosa que va pujant amb pendent moderat, anem trobant pel  camí roques característiques amb...
Matinal per les ermites de Pontons

23.03.14  Després d’una calçotada com la que alguns de nosaltres vam fer ahir, cal fer-la baixar amb una bona caminada, però com que les previsions meteorològiques no...
Entre terra de castells, ermites i monestirs...

Sta Eugènia a les PilesQuedo amb una gent de Tarragona a Cabra del Camp. Surto d'Alcover i vaig fins a Valls per agafar la carretera del coll de l'Illa. Al tomb de la paella...
Les 3 ermites de la Llitera est

Distància: 65kmDesnivell: 1600mDificultat: en general baixa tot i que els descensos de St. Quillis i de St. Salvador tenen punts exigentsCiclabilitat: 99,5% Durada total:7hPunt...
20/10/13 Ruta de les Ermites de Falset

Molts cops passem pel costat de llocs que són impresionants i no ho sabem. Aquest és el cas de les Ermites de Falset. En aquesta ocasió, els senderistes vam ser:Àngels,...
Ruta de les X ermites (11-11-2012)

CaminadaFeia temps que volia fer aquesta Ruta de les X ermites i m'hi vaig posar abans no fes massa fred i el dia fos massa curt.La sortida és a Begues, i tot i que en ser...