Escala

Escalada a grècia 2. leonidio

En aquesta entrada compartiré la  nostra visita   per  les zones de Leonidio una  població costera del Peloponès, molt atractiva i pintoresca...
La Cara de Mico, via Xavi Sampietro

19.07.19  Pel juny del 2017, i en el decurs de l’escalada a la via Pere Navalón de la Gorra Frígia, vam veure una cordada a una agulla que teníem just a sota nostre, i...
Via mar de pedra

DIMARTS, 13 D’AGOSTAquest mes d’agost es difícil trobar company per sortir a escalar, cal aprofitar les oportunitats que es plantegen. Per això al tenir un petit lapsus en...
Leucate Forever

Arriba la calor, fem canvi d'arnes i ens anem al paradís.Ven a prop de casa tenim una de les millors zones del món per practicar i gaudir dels esports de vent.El Sr Eolo ens...
Castellot i Castell de Marmellar. 100 cims.

23 de juliol de 2019Interessant proposta per descobrir la serra del Marmellar, al cor del Penedès. Al llarg de la ruta podrem descobrir velles masades fortificades com la Torre...
Via fleur de rodho

DISSABTE, 10 D’AGOSTA les vacances sempre queda algun dia penjat i cal aprofitar-lo.Desprès de baixar del Pirineu aragonès aprofitant la frescor tinc que estar uns dies per...
Via retiro espiritual

DIMECRES, 31 DE JULIOLDema començo oficialment les vacances d’estiu, però les bones costums, millor no perdre-les i com sempre , quedem per sortir el dimecres a la recerca...
Torrent Fondo de Moritx

El Torrent Fondo de Moritx és un dels barrancs més interessants de tota l'illa de Mallorca. Tot i que el descens és curt, baixa encaixonat formant gorgs i salts amb un...
Cap Gros - Punta de Sóller - Sa Falconera

Pujada al farSortim de l'aparcament de la platja d'en Repic, situat en la carretera Ma-1134 del Port de Sóller.(WP-01) Aparcament Platja d'en Repic - 0,0 km - 0 minuts - 2 m...
Escalada a grècia .1º part

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; -webkit-text-stroke:...
El Pas del Duro

El Pas del Duro és un itinerari equipat que porta al fons del torrent del Gorg Blau, el barranc més interessant de tota l'illa de Mallorca i un dels millors d'Europa. El pas...
Madagascar

Lluny, molt llunyDotze dies escalant sense descans un granet de somni al massís del Tsaranoro que l'Arnaud Petit ha contribuit a divulgar.Tres dies per arribar, tres i mig per...
Gorra Frígia, via Stromberg

10.07.19  Després de la gran calorada de finals de juny, i aprofitant una breu “refrescada”, tornem a la Gorra Frígia per escalar-la aquest cop per la via Stromberg,...

Article del llibre de festes. RUTES DESCONEGUDES PER BÈRNIAPer fi m'he animat a escriure un xicotet article al llibre de festes de Benissa.Com no tot el món té accés al...
Gredos (3): circumval·lació a la galana

Impressionant recorregut per les altes valls de la Serra de Gredos: Comencem pel cercle de l'Almanzor i després visitem el cercle de 5 Lagunas.Pugem per la canal de los...
Cerví, aresta del Leone des de Cervinia.

El Cerví, la muntanya icònica, una de les més reproduides i una de les més altes dels Alps, amb el seus 4.478 metres. I encara més si tinguéssim en compte la prominència...
The Needles, 6c/A1 (450 m.), Tossal de Baciero

Aprofitant aquesta entrada de Luichy , anem a visitar un racó de món fantàstic, amb unes vistes àmplies sobre Turbó, Cotiella, Posets, Aneto, Beciberris, ... Sembla que es...
Sànchez Galí al Calderer.

També anomenada Esperó Central la Sànchez-Galí ens ha semblat una via molt benparida,de traçat elegant que recorre un esperó força aeri.Per nosaltres ha resultat ser una...
Ot el Bruixot i Ratafía a la Filigrana.

Després de més d'un any sense anar a la regió d'Agulles a Montserrat, avui ha estat un dia perfecte per fer-ho tot i ser estiu: sense sol, sense calor i sense gent......
Via del diedre + entrada directa via giraud

DIUMENGE 28 DE JULIOLAquesta setmana tenim una sortida “mixta” amb la família. Amb això vull dir que podrem fer activitats que ens agraden a tots.Les perspectives pel cap...
Gorra Frígia, via Ana Marisa Correia

26.06.19  Just a l’inici de l’onada de calor més severa dels darrers anys, decidim anar a escalar a Montserrat però escollint molt bé allà on anem per tal d’estar...
PEDRAFORCA-EL GAT.Via HOMEDES.

23/07/19. La via Homedes oberta el 1935, va ser una gesta en el seu temps, avui en dia és una de les clàssiques indispensable del Pedraforca. Totes les...
Volta al Bosc de Son Vic

Penyal GranUna bonica volta pels alzinars de la mola de na Ferrana, entre Esporles i Puigpunyent. L'itinerari puja a l'ermita de Maristel·la pel pas de sa Granja, un paretó...
Plaer de l'escalada: agulla de portalet

Feia temps que li tenia l'ull posat i finalment avui he pogut fer una nova ruta de Sendero límite. En poques paraules, és una via que m'ha agradat molt, senzillament perquè...
Via joel

DISSABTE, 13 DE JULIOLAquest dissabte, com sempre fem la ronda de trucades, però no hi ha quòrum i tan sols hem quedat en Joan i jo.Ara cal decidir el nostre objectiu, i tan...
ROCAMAURA (225 metres).

Descripció de la ruta; Uns mesos enrere, vàrem estar per aquesta zona per tal de fer una ruta senderista fins a la Gola del Ter. Ja des d'un principi, la muntanya de Rocamaura...
Ascensió a la pala pedregosa de llesui

Ahir els companys es desdiuen d'anar a escalar i he de buscar un pla B amb urgència. Recordo haver-me mirat la Pala Pedregosa de Llesui com un cim prou interessant doncs està...
Costo de Agosto al Pic del Martell.

A jutjar per la informació existent a la xarxa la Costo de Agosto és una via poc freqüentada.Costa d'entendre els motius d'aquest oblit ja que a nosaltres ens ha semblat...
Matisos

A. C. Valdric, V (230m) Pic de la Solana de Llauset, Llauset.Ostres quin llarg! Me'l miro des de dalt i em brillen els ulls, gairebé em cau la baba només de pensar-hi. Com...
El Castell de les Roques de Benet

24.06.19  Les Roques de Benet, al sector nord-est del Port (o els Ports), prop d’Horta de Sant Joan, configuren una de les formacions més emblemàtiques d’aquest...
Les Arenes. Les roques de l'Aguilar.

Aquest dissabte anem a les Arenes per poder escalar a l'ombra. Fa unes setmanes hi vàrem anar per conèixer aquesta paret però el dia abans havia plogut i la paret estava...
Camí de sa Figuera

Marjades d'oliverarEl gener d'engany, ja férem una volta molt semblant pel llogaret de sa Figuera, en el Port de Sóller. Avui, l'objectiu principal de l'excursió, és...
Pilar martinez a la gorra frigi: no defrauda

Quan vam quedar amb l'Aleix per anar la via Pilar Martínez a la Gorra Frigi no pensava que m'aportaria res de nou. Una més a la Gorra Frigi, vaig pensar.Anàvem per veure si...
PIC D'AURIÒL i PIC DE TAULADES per la Vall de Bésines

Alçada mínima: 1550mAlçada màxima: 2695mDistància: 22,2kmTemps empleat: 8h35m (aturades incloses)Desnivell + : 1461mDesnivell - : 1451mVALL DE BÉSINES – PIC D’AURIOL...
Deu anys del blog El col.leccionista de Vies

19 de juliol de 2009 - 19 de juliol de 2019Ja fa deu anys que vaig començar a crear aquest blog sense tindre gaire be les coses massa clares, de com funcionava tot això, de...