Escalada

Coll de la Barraca - Boulevard.

Después de las cortas vacaciones y ya de nuevo ubicados en casa, con nuestras tareas cotidianas. La salida del fin de semana la hacemos cerca de casa, al Coll de la Barraca en...
Nova via a la formiguera: via la cola

Sembla impossible però en Juan Gutiérrez ho ha aconseguit. Ha posat una via en el sector que està més ple de vies de la Formiguera. Quan hi ha tantes vies a tocar cal anar...
Francia - Cirque de Gens, Chauzon (Ardèche)

Después de unos días de turismo y relax por el Ardèche, baños en el rio, visita al Pont d'Arc, algunos pueblos y varios miradores... Nuestro siguiente destino de escalada es...
Cresta del Pedraforca

El Pollegó superior del Pedraforca no és una única muntanya sinó una llarga carena amb diversos cims que coronen la seva cara Nord, terreny de joc de moltes vies d'escalada....
Llum i llibertat: agulla de l'avenc

En l'entrada anterior us hem explicat l'ascensió a l'agulla Ajaguda. Com la nostra exploració va acabar molt abans del que pensàvem, ens vam dirigir a l'agulla del costat,...
Llum i llibertat: l'agulla ajaguda

El 10 de setembre comença els actes de la Diada amb una activitat ben singular. Es vol il·luminar Montserrat des del cimal de 131 agulles més representatives. Tantes agulles...
FULLATERA. Via

FULLATERA. Via "NI PEUR NI SUEUR"

26/08/19. Quedem amb el Felip què està de re-entre després d’una lesió per fer una escalada tranquil·la. Com estem a la Cerdanya ja tenim excusa per anar a la via “Ni...
Via josep rigol

DIMARTS, 20 D, AGOSTTrobar company en ple Agost és molt difícil, per axó és una sort comptar amb una companya com l’ Isabel que s’apunta a un bombardeig.El diumenge...
Tot ambient a la cresta del pedraforca

Es tracta d’un escenari d’aventura on cal saber moure’s per terreny esquerp però no tinc la sensació que sigui difícil. És una excursió muntanyenca amb un gran...
Maria. Laia. Noves vies. Agujas de Barrosa

Descubrir tiene un encanto especial.Trazar líneas, desentrañar los caminos de la roca, emociona.Cabalgando en R3. Al fondo el valle de BarrosaA finales del invierno 2017,...
Escalada a grècia 2. leonidio

En aquesta entrada compartiré la  nostra visita   per  les zones de Leonidio una  població costera del Peloponès, molt atractiva i pintoresca...
La Cara de Mico, via Xavi Sampietro

19.07.19  Pel juny del 2017, i en el decurs de l’escalada a la via Pere Navalón de la Gorra Frígia, vam veure una cordada a una agulla que teníem just a sota nostre, i...
Leucate Forever

Arriba la calor, fem canvi d'arnes i ens anem al paradís.Ven a prop de casa tenim una de les millors zones del món per practicar i gaudir dels esports de vent.El Sr Eolo ens...
Castellot i Castell de Marmellar. 100 cims.

23 de juliol de 2019Interessant proposta per descobrir la serra del Marmellar, al cor del Penedès. Al llarg de la ruta podrem descobrir velles masades fortificades com la Torre...
Via retiro espiritual

DIMECRES, 31 DE JULIOLDema començo oficialment les vacances d’estiu, però les bones costums, millor no perdre-les i com sempre , quedem per sortir el dimecres a la recerca...
Escalada a grècia .1º part

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; -webkit-text-stroke:...
Madagascar

Lluny, molt llunyDotze dies escalant sense descans un granet de somni al massís del Tsaranoro que l'Arnaud Petit ha contribuit a divulgar.Tres dies per arribar, tres i mig per...
Gorra Frígia, via Stromberg

10.07.19  Després de la gran calorada de finals de juny, i aprofitant una breu “refrescada”, tornem a la Gorra Frígia per escalar-la aquest cop per la via Stromberg,...
Sànchez Galí al Calderer.

També anomenada Esperó Central la Sànchez-Galí ens ha semblat una via molt benparida,de traçat elegant que recorre un esperó força aeri.Per nosaltres ha resultat ser una...
Ot el Bruixot i Ratafía a la Filigrana.

Després de més d'un any sense anar a la regió d'Agulles a Montserrat, avui ha estat un dia perfecte per fer-ho tot i ser estiu: sense sol, sense calor i sense gent......
Gorra Frígia, via Ana Marisa Correia

26.06.19  Just a l’inici de l’onada de calor més severa dels darrers anys, decidim anar a escalar a Montserrat però escollint molt bé allà on anem per tal d’estar...
PEDRAFORCA-EL GAT.Via HOMEDES.

23/07/19. La via Homedes oberta el 1935, va ser una gesta en el seu temps, avui en dia és una de les clàssiques indispensable del Pedraforca. Totes les...
Plaer de l'escalada: agulla de portalet

Feia temps que li tenia l'ull posat i finalment avui he pogut fer una nova ruta de Sendero límite. En poques paraules, és una via que m'ha agradat molt, senzillament perquè...
Costo de Agosto al Pic del Martell.

A jutjar per la informació existent a la xarxa la Costo de Agosto és una via poc freqüentada.Costa d'entendre els motius d'aquest oblit ja que a nosaltres ens ha semblat...
Matisos

A. C. Valdric, V (230m) Pic de la Solana de Llauset, Llauset.Ostres quin llarg! Me'l miro des de dalt i em brillen els ulls, gairebé em cau la baba només de pensar-hi. Com...
El Castell de les Roques de Benet

24.06.19  Les Roques de Benet, al sector nord-est del Port (o els Ports), prop d’Horta de Sant Joan, configuren una de les formacions més emblemàtiques d’aquest...
Pilar martinez a la gorra frigi: no defrauda

Quan vam quedar amb l'Aleix per anar la via Pilar Martínez a la Gorra Frigi no pensava que m'aportaria res de nou. Una més a la Gorra Frigi, vaig pensar.Anàvem per veure si...
PIC D'AURIÒL i PIC DE TAULADES per la Vall de Bésines

Alçada mínima: 1550mAlçada màxima: 2695mDistància: 22,2kmTemps empleat: 8h35m (aturades incloses)Desnivell + : 1461mDesnivell - : 1451mVALL DE BÉSINES – PIC D’AURIOL...
Deu anys del blog El col.leccionista de Vies

19 de juliol de 2009 - 19 de juliol de 2019Ja fa deu anys que vaig començar a crear aquest blog sense tindre gaire be les coses massa clares, de com funcionava tot això, de...
Dent Blanche, 4.357 m. Aresta sud.

La Dent Blanche és un d'aquests cims de més de quatre mil metres, que no són ni senzills, ni molt difícils. Però que tenen la seva gràcia i, sobretot, la seva dificultat....
SAME a l'Agulla del Senglar.

Audaç itinerari que troba el camí lógic en una imponent agulla.Totes les tirades tenen la seva gràcia: la primera és una pencada,la segona te pasos ben picants i és ben...
La Xemeneia Filiprim a Busa.

La part més oriental de la cinglera sud de Busa hi toca l'ombra a primera hora del matí, per tant, ben bé sud no deu ser, més aviat sudoest. A més a més, l'encaració de...