Escalada

Vies roco punt extrem + diedre de l'amistat

DISSABTE, 16 DE MARÇA  principis de setmana ja hem concretat amb el Juan Carles la possibilitat de sortir el dissabte, ara tan sols cal esbrinar l’objectiu, en funció...
PLAER ENTRE FAIGs: ESPERÓ DELS LLOPS

Fer l'Esperó dels Llops al Puigsacalm és una excursió que culmina amb una brillant escalada, o una brillant escalada que culmina en una excursió... Com la roca no es gaire...
Roca Narieda, embolic a l'Ermita del Balinyó

Diumenge passat, amb el Pep, vam tornar a la Roca Narieda. Tot i ser ara la millor època (en teoria), ens hi vam rostir de valent. Si voleu anar-hi i el temps no canvia,...
Via calçotets

DIMECRES, 13 DE MARÇEl dilluns comencen les mobilitzacions per sortir el dimecres ,i com sempre ho fem per whassap. D’entrada hi ha moltes inscripcions però aviat algunes...
L’Amadeu fa 60

13 –03-2019 Bergadà Malanyeu Paret de l’Altar Via : L’Amadeu fa 60El Joan publica al seu compte del facebook una escalada a una via nova i desconeguda, ràpidament els...
Ressenyes de Cala Montgó

Sector A Sector B Sector C Sector D La entrada Ressenyes de Cala Montgó se publicó primero en Escalada Tradicional.
Cresta del Sol, Serra dels Bastets

El dissabte 2 de març, per entrenar una mica això de les crestes, i també per recordar les bones estones passades a la Cresta del Sol fa 12 anys, vaig tornar-hi acompanyat...
1 Octubre

09-03-2019Alòs de BalaguerSerrat del PollVia : 1 Octubre Dia agradable i per gaudir de una molt bona climatologia, sembla que el lloc ja no esta tan de moda i tot i que...
Via VILABONA a la Serra d'Encies a Vilamala

Dissabte 2 de març de 2019El Clot de Vilamala es, com he descrit en altres entrades, un lloc salvatge i solitari. La via VILABONA dels germans Masó, la vaig estar mirant fa un...
Vies quercus + queraltina + pastoreta

DIMECRES, 06 DE MARÇFa dies que tenim compromesa una sortida amb la colla d’Esparreguera i sembla que aquesta setmana podrem fer-la.Finalment el dimecres a l’hora que tenim...
Serrat del Coniller, via d'en Guillem

20.02.19  Una altra vegada, i ja van tres, que enfilem la pista asfaltada de Sallent camí del serrat del Coniller per tal d’assolir el seu cim més oriental per la via...
ROCA ALTA. Vies ALTRES LÍMITS I A LA DERIVA.

5/03/19. Feia temps què anava al darrera de fer aquestes dues vies, però no hi havia manera de lligar-ho. Avui finalment anem amb el Remi. Aquestes dues tenen sentit de...
Nova guia d'escalada al Ripollès.

Els incombustibles pencaires del Komandoripollès estan fent un verkami per tal de finançar una nova guia d'escalada a la Vall del Fresser.Hi apareixeran una dotzena de sectors...
Mar de Cafè a la Paret de Zaratrusta.

Típica via esportiva d'aquest pany de paret dotada d'un rocam boníssim i full equip amb parabolts.Dues tirades de recorregut que ens permeten accedir als dos darrers llargs de...

Via del Pato a la Paret del Triangle

Font Ferrera és un lloc pintoresc, on entre pinasses i pins roigs s’alcen escampades una sèrie de discretes parets de conglomerat, terreny de joc ideal pels escaladors...
Tossal Balinyó - Via Regular - 27/02/2019

Sortim a les 7 del matí de casa, anem amb l'idea de fer metres i per això hem escollit la Via Regular del Tossal Balinyó. Hem llegit opinions per tots els gustos, com ja...
Mountain Wilderness: Escalar sense foradar

Compartim el número 29 de la revista de Mountain Wildernes que para de l’escalada tradicional. La entrada Mountain Wilderness: Escalar sense foradar se publicó primero...
Coma de Gelis

Gener del 2019 Sant Llorenç de Montgai Cresta de Coma de GelisPer fi donarem complaença als companys que no paren de insistir de anar a fer aquesta via, finalment he cedit a...
Via  aquest any si

Via aquest any si

DIUMENGE, 24 DE FEBREREsta clar que les persones sempre ens agrada complicar-nos la vida.Després del patiment de la setmana passada, tornem a sortir a escalar amb el Juan...
Via trencalos

DIMECRES, 27 DE FEBRERA principis de setmana comença a moure’s l’engranatge de la colla amb propostes per fer el dimecres, però inicialment jo he quedat amb la gent...
Via del guillem

DIMECRES, 20 DE FEBRERDesprés de la marrada de dimecres, em cal fer uns dies de recuperació anímica abans de posar-me altre vegada amb camises d’onze vares.Aprofitant que...
Mallo Colorado i Peña Rueva

El darrer cap de setmana vàrem anar a Riglos. En Jordi i el Joanet encara no hi havien escalat mai i la meva proposta era escalar dissabte a Riglos i diumenge a Peña Rueva, a...
Escalada a Yangshuo

YANGSHUOA finals d’octubre vam deixar Getu per anar a Yangshuo.El trajecte  ens ocupa tot un dia,  ho  portem tot escrit en xinés tots el noms...
Ferrades de Tivissa

10.02.18  Aquest segon diumenge de febrer, aprofitant que prometen un temps estable, ens reunim una vintena de “ferrateros”, alguns de ben joves, per a fer la primera...
Nova via: treballant per la jubilació

Es van acumulant els anys - altres diuen l'experiència - i he d'anar pensant que em faré encara més vellet. Davant de la contundència del pas del temps m'he de dedicar a...
Estat de gracia: malanyeu diferent

Avui hem anat de nou a Malanyeu. La via que hem escollit ha estat Estat de gràcia.És una via diferent de les que fins ara havia fet Aina i MontseCurto. Aquesta és una via...
Quercus

13-02-2019 Berguedà Santuari de Queralt Via :  QuercusFoto agafada del complert Blog del "Roc Jumper" espero no  li sàpiga greu ....Tot de una a finals de setembre...
Escalant a Queralt i manifestant-nos a Barcelona

Ressenya de Topo-rocressenya de Topo-rocAquest dissabte havíem d'escalar sense arribar tard a casa doncs volíem anar a la manifestació de Barcelona, a fer costat als presos i...
Descobrint Getu i els seus voltants

Els dies que no escalàvem aprofitàvem per fer caminades i perdre'ns en aquest territori tan i  tan especial. Ens vam enamorar d’aquest indret que ens va regalar una...