Escalada

Anayet, via Sueños de verano

El tercer dia, el temps al vessant nord continua igual. Però com que ja ens ho sabem, ens aixequem aviat i marxem cap al sud travessem el Portalet i deixem al cotxe al primer...
Montgrony - Coll Roig - Via K 23/09/2020

Fa un temps, quan vàrem fer la via Tardor Calenta, vàrem veure que a l'esquerra hi havia una via i la vàrem fer, però només la primera tirada, ja que no vàrem veure...
Via Mailly al Midi.

Probablement sigui la via més ràpida i assequible de la Muralla de Pombie.És habitual escalar-la quan es disposa de poc temps o es va a pendre mides.Te bona roca,no...
El camí pel funicular de Camarasa

Després de tres dies netejant el camí del funicular de Camarasa amb els companys crec que ja toca publicar-lo. Aprofiteu per anar-hi ara ja que hi ha llocs molt...
Via jefe de jefes

DIUMENGE, 20 DE SETEMBRE Aquesta Setmana sortim tres, el Josep , l’ Isabel i jo i d’entrada anem a cercar el bon temps a ponent. Mirant ressenyes que tinc per casa he...
Estrena accidentada

Adictes al disolvent, 6b o V/Ae ( 150 m) Dent d'en Rossell, Vall de Núria. Comença l'estiu, cap a la dent del Rossell. Ens enduem al Roger cap al Pirineu a fer la seva...
Pic de Ger. Les chemins du Dharma

El primer cap de setmana de setembre vam anar a passar uns dies d'escalada al voltant del Portalet, entre la vall del Tena pel vessant sud, i la vall d'Ossau, pel costat nord....
Fin de semana largo en Margalef.

El fin de semana largo de la diada en Cataluña, lo disfrutamos en Margalef, un numeroso grupo de escaladores de Vilanova i la Geltrú, mas gente que nos encontramos de...
Cresta “Tió Maria”

10-09-2020 Sant Llorenç de Montgai Via :  Cresta “Tió Maria” Ha estat uns dies de pluja assentat confortablement al sofà de casa veient el cel negre i el aigua...
Quercus

12-09-2020 Berga Santuari de Queralt Via :  Quercus Som-hi el pont de tres dies de el 11 de Setembre, alliberats de anar a la “mani” multitudinària que seria la...
Les Pandores al Pic de l'Estanyol.

Les tirades de 6a,que sumen 80 metres,m'han semblat guapes.La resta de la via és tombada i amb força trams de caminar.És més interessant per passar un dia a la muntanya que...
Ascensió al Pic des Trois Conseillers (3.039 m)

Hem iniciat una estada de tres dies a la zona del Néouvielle amb una ascensió de categoria. Un tresmil dels Pirineus sempre és una gran ascensió i si, a més, cal una mica...
La Cara del Mico, via Infidel

Hem fet una matinal d'escalada montserratina a la regió de La Plantació, una zona que hem visitat poques vegades però on fa molts anys vam fer un parell de vies al...

Espolon gàllego + espolon  fuertes

Espolon gàllego + espolon fuertes

DIJOUS, 10 DE SETEMBRE Desprès que la darrera sortida fós “light” en quan a quilometratge i aproximació, aquesta setmana tinc ganes d’ apretar la maquina...
PIC DE PEGUERA 2982m. Via RAIERS.

8/09/20. L’escalada en l’Alta Muntanya comporta un plus a l’escalada pròpiament dita. Pugem amb el telefèric de l’Estany Gento i amb 1h estem al Refugi Colomina, on...
Cotaca al Barricó,el Baell.

La via te molt bona roca però amb forçabegetació.Escalada de placa farcida de bons cantells llevat del tram de 6b que són tres o quatre metres.El mur de l'últim llarg és...
Via secouristes

DIJOUS, 03 DE SETEMBRE Aquesta setmana, abans que no s’acabin les vacances i tingui els horaris mes reduïts, tinc ganes de fer una d’aquelles escapades ràpides al...
QUERALT. Via QUERCUS.

3/09/20. L’Aina i la Mariona feia dies què quan ens trobàvem, deien què volien escalar i avui al final ho hem pogut fer. La Montse ens acompanya i ens farà alguna foto.La...
Valdegovía la zona estrella del verano.

En Euskal Herria visitamos Bilbao y tras pasar todo el día recorriendo el centro y catando sus pinchos, nos dirigimos a Villanueva de Valdegovía muy cerca de Vitoria-Gasteiz....
VALL DE RIBES. CAL BARRICÓ. Via

VALL DE RIBES. CAL BARRICÓ. Via "TOSSUTS".

2/09/20. Aquest dimecres anem a Cal Barricó, Vall de Ribés. El Ramir i el Manel van a la via Aigua i  tabac, amb la Isabel anem a la darrera via  oberta en aquest...
Graons sikats

Malalts de roca, V+ (135 m) Coll Roig, Montgrony.Sortim de l'aparcament amb el Roger direcció la paret. En tenim ganes, fa molts mesos que no escalem. Les últimes setmanes...
LE GRAND VEYMONT  (Vercors)

LE GRAND VEYMONT (Vercors)

El massís del Vercors situat a cavall entre la Drôme i l'Isère està constituït per una llarga muralla de quasi setanta quilòmetres que s'estén de nord a sud a les...
 Del Nano

25-08-2020        Aragó Panticosa Via :  Del NanoDimarts avui anem en direcció Aragó amb una recol·lecta de personal un xic...
Il.lusió Compartida a la Trona

Segurament aquest sigui l'itinerari multillargs de lliure més assequible de tota la Trona.Escalada marca de la casa de moviments atlètics i ambient vertical. El gres que...
Llaç Lila

Aquest dissabte hem tornat a Vilanova de Meià sis mesos després d'haver acabat d'obrir aquesta via. El confinament ens va impedir repetir-la i finalment avui ho hem pogut...
Aresta peygeret fins al petit midi i retorn

El Midi d'Ossau és una muntanya que impressiona des de totes les seves vessants. Et captiva i tens desig boig de pujar-lo. He pujat dos cops per la seva via normal i un cop per...
El verano de Teverga.

Llegamos al Valle de Trubia en las puertas del Parque Natural de Somiedo en el Occidente Asturiano y como no podía ser de otra manera nos recibe la lluvia.  Ya venimos de...
 love climb de panticosa: via del molondro

Panticosa ha esdevingut una escola d’escalada còmoda i segura. Alguns diran que això no és escalar, que és turisme vertical però us puc dir que aquests dies he vist un...