Escalada

Fruir a la via k al coll roig

Abans del confinament vaig fer la via Tardor Calenta i ja us vaig dir que era una via per fruir, pur orgasme, avui ens hem posat a la via K, que va paral·lela a l'anterior...
El Burret, via de la Canal Central

12.06.20  Tants mesos de confinament fan que les ganes de sortir no es puguin aguantar gaire, així que dos dies després de la meva primera escalada post-covid, ja torno...
Cresta de Corbera

Recull de les vies que hem obert a la paret. Les dues línies de color negre ja estaven obertes.Aquest dissabte amb en Pany i en Joanet anem d'exploració. Volem fer tota la...
Montserrat - Can Jorba, Racó d'en Pedro.

Por fin !!! El último sector que me faltaba por visitar en Can Jorba, El Racó d'en Pedro. (sectores donde  hay vías para los humanos) La Placa de la Pluja, Bombo...
Via : K

25-06-2020    Montgrony Coll Roig Via :  "K" Arribada al aparcament de Coll Roig i esta a petar .....!!! de moment ningú a les parets, al aparcament...
MONTSERRAT. CARA DEL MICO. Via INFIDELS.

El Monestir sense gent26/06/20. Els dies de confinament ens vam trobat amb el Josep Solé a la carretera de les aigües i teníem pendent una escalada post-confinament. Avui hem...
Via kuru

DIJOUS, 25 DE JUNYAquesta setmana ambla revetlla i les festes tenim la colla dispersa.Al no poder sortir el dimecres, cal cercar companys que puguin sortir el dijous i en la...
Alt Urgell - Perles, Els Roures.

Despertamos en el Coll Piquer en Coll de Nargó y nos encontramos con la sorpresa, han venido Dani y Laura. Desayunamos juntos, ampliamente y con toda la calma del mundo,...
Serrat d'en Muntaner, via Alberto González

10.06.20  Després d’algunes visites a l’abarrotat túnel de la Foixarda, en Pau i jo ja tenim ganes de tocar roca de debó. Per això, amb el relaxament del...
Alt Urgell - Perles, Roc d'en Betriu.

Retomando las visitas pendientes, desde antes de la cuarentena, volvemos al calcáreo de Perles, esta vez con mi compañera Mar. Aunque el Roc d'en Betriu no es un sector de...
El covid-19 i l'escalada

He estat tres mesos sense tocar roca pel maleït coronavirus i ara que he sortit amb 4 combinacions diferents de companys crec que he de fer una reflexió sobre el que he vist....
El Llaç lila, (final) i En Joan en fa 50

Aquest dissabte tornem a Vilanova de Meià, al pas nou, per acabar d'equipar la via del llaç lila, la darrera que varem obrir abans del confinament.Ens acompanya el Joanet que...
Garraf - Café del Mar

Matinal rápida con Dani y Marcel, a conocer el sector Café del Mar en el Garraf, una zona muy querida, el Pas de la Maladona me vio dar mis primeros pasitos, en esto de la...
Tot  Catalunya entra a la fase 3

Tot Catalunya entra a la fase 3

El darrer tram de la desescalada, ja amb Lleida i Barcelona, permet els desplaçaments per tot el país
Camins de Collbató, 2

Clot de la Mònica - Pas de la Mallenquera - Miradors de Sant Joan - Camí Vell9.06.20  En la primera sortida amb cara i ulls després del confinament, ens atansem a...
Joc de Nens

13-06-2020                            ...
Gelida - Clàssic Esquerra.

Después de mucho tiempo vuelvo a probar las regletas de Gelida, en esta ocasión somos unos cuantos,  los que venimos de Vilanova y los que vienen de Barcelona. El día...
3 mesos més tard

Després de tres mesos de no tocar la paret, aquest dissabte amb en Pany hem tornat a escalar. Per fer-ho hem escollit la paret del santuari de Corbera a on hi tenim 7 vies...
GR92: Sant Climent de Llobregat - Garraf

Quan amb el grup de caminadors del GR vam recórrer el GR92 em va quedar pendent, entre altres, l'etapa de Sant Climent de Llobregat a Garraf. No recordo per quin motiu vaig...
PIC DEL MARTELL. Via MUTANT WORLD.

12/06/20. Seguim la des-escalada del confinament, avui anem a la Mutant Wolrd amb un nom escaient en el què estem vivint aquests darrers mesos.Aquesta via és la gran clàssica...
ACLARIMENTs DEL SECTOR DEL TRIANGLE - CILINDRET

En poc temps una roca poc destacada al peu de la paret del Cilindre va començar a temptar als escaladors modestos de les Terres de Lleida que han dissenyat una petita escola...
Via empotraments

DIMECRES, 10 DE JUNYAprofitant el nou nivel de restriccions, (hi ha dues restriccions o limitacions, com vulguis dir-li, que han fet més suportable el confinament, la primera...
La nova normalitat: via del racó

Després de tants dies sense posar cap entrada, avui, finalment, en el que han anomenat la nova normalitat, puc posar una via nova, casi em ploren els ulls. Havia anat a escalar...
Cresta de l'abellerol

Fa 10 anys vaig fer una entrada al blog a la Cresta de l'Abellerol. Ara en tornar-hi veig que la informació que hi vaig posar és massa justa i crec adient ampliar-la i...
Laietana 18 Oc.

06-06-2020                       Montserrat Collbató La Cova...
Vies josep monistrol + punt verd

DIMECRES, 03 DE JUNYAvui és el primer dia que el company Joan pot sortir , tot i que amb restriccions.Però no volem deixar enrere el nostre pla de recuperació, per tant, ens...
Ullal de la Magdalena, via Ulu-Apa

29.06.17  Amb l’ampliació de la regió sanitària, els excursionistes i escaladors de la capital ja podem anar a fer unes cervesetes a l’Hospitalet ja què, amb...
Èlia a la Serra de Queralt.

Iniciem el Juny. Inagurem la fase 2 i com que ja ens deixen sortir a fer esport fora del municipi (ja era hora) retornem a la vertical. Com que la prudència s'imposa, durant...
Vies niu-canal + atic de la codolosa

DIVENDRES, 29 DE MAIGEncara que no sigui un dia normal de sortida, porto molt de dèficit de sortides per no aprofitar totes les oportunitats, per tant quan el Juan Carlos va...