Escalada

El arte de Fracasar

El éxito está sobrevalorado.El fracaso forma parte de la vida, y por supuesto de la escalada.Disipa vanidades y fortalece el carácterSi hay que retirarse, mejor hacerlo...
Strike i Smile a la Paret del Pont de Roca.

A l'ermità de la Pertusa de Corçà ja hi havia estat d'excursió però des de l'obertura de vies a les parets de dalt el lloc guanya interès. Avui n'hem fet dues: l'Strike i...
Paret d'Àger, via Alkaid

29.10.19  Després d’haver tastat la Paret d’Àger a la via Montsiciana la passada primavera, ara en plena tardor toca entrar en matèria, per això anem a l’Alkaid,...
15 anys de... El Dorado al Racó del Corb.

El Racó del Corb és d'aquells llocs amb un magnetisme especial on l'escalada pren un caire diferent substituint el verd del bosco pel blau del mar. Jo que sóc de terra endins...
Via TARDOR CALENTA a Coll Roig. Montgrony

Dissabte 9 de novembre de 2019La via que proposem aquest cop està total equipada amb parabolts, escalada de poc compromís i discontínua però molt divertida i ràpida....
Visita a Bulgària

Vam entrar a Bulgària pel Sud-Oest ja que veníem d Grècia.  A la frontera, malgrat ser  simple i una mica caòtica, tot va anar...
El reflex del riu de Montserrat

Francesc Casanovas, 6a (180m)Els Plecs del Llibre, Montserrat.*Aquesta via es troba en una zona sotmesa a regulacions.Arribem a terra. Una pujada xafogosa, cinc tirades ben...
Travessa al Golfet de Falaguer

Al sud del Cap d’Oltrera s’hi forma el Golfet del Falaguer, un indret de difícil accés on trobem alguns penya segats prou interessants per a l’escalada...
Via superman a lo paller dels ports

La via Superman a Lo Paller dels Ports és una via que me l' havia mirat i remirat. Té un grau no gaire alt però amb poc equipament. Això fa respecte. L'altre dia vam anar a...
Lo castanyot de la seam - alpirando

Avui ha tocat una sortida social. La SEAM (Secció d'Escalada i Alta Muntanya) organitza una festa. He anat a fer esportiva al sector d'Alpirando. He estat durant el matí fent...
Ressenyes del Roc de l'Alou.

Nosaltres hi hem fet una trobada d'escalada en familia i la veritat és que el sector ens ha anat de perles per aquest objectiu degut a :1) Aproximació pràcticament...
Santuari Wichita a la Corriu.

Contundent escalada esportiva en un entorn bucòlic i tranquil.Encara que amb equipament abundant,als trams de V+ cal escalar,per sobre d'aquest grau es pot solucionar amb A1e...

DIMECRES, 30 D’OCTUBREA principis de setmana encara estic “tocat” del genoll però ja veig que segurament ha estat una sobre carga perquè la cosa va millorant poc a poc....
PARET DEL PONT SANT LLORENÇ DE MONTGAI via Neura

Feia dies que no quedàvem la colla geriàtric Team. Com sempre ens trobem a migdia, abans de dinar per fer alguna vieta per Sant Llorenç. Tot i que fa boira, com no fa fred,...
15 anys de... la Tope Clàssic al Cap del Ras.

Al Cap del Ras del Montsec d'Ares hi ha diverses vies prou xules per passar una bona jornada d'escalada, i la Tope Clàssic, repetida avui fa 15 anys, és una d'elles. Com que...
Pels camins del comte Arnau, 3

Coll de Jou - Creu de Sant Amand - Saltor - Collet del Vent - Coll de Jou19.10.19  Una nova incursió per les terres llegendàries del comte Arnau, en aquesta ocasió al...
Mont-ral, Lo Maset de Paisan.

Primera vista a un sector en Mont-ral una vieja conocida de la Sierra de Prades. Mont-ral es una zona que he vistiado mucho en mis tiempos mozos, cuando aun no patinaban las...
Manowar

DISSABTE, 26 D’OCTUBREAquesta setmana hem quedat amb el Juan Carlos per anar a acabar un treball que tinc pendent de fa cinc anys !!!.La setmana passada va proposar-me fer una...
MALANYEU via Montse Curto

El divendres el Cesc em proposa d'anar a Malanyeu, no és una escalada que m'entusiasmi però  en aquesta època de l'any els colors són preciosos.La via que hem escollit...
Alta fidelitat

DIJOUS, 24 D’OCTUBREFa dies que la meteo ve avisant que el dimecres no serà gaire agraït, amb fortes turmentes per tot Catalunya, però deixen un raig d’ esperança a la...
Ballenato a l'aresta bruc al mirador de la miranda

No us diré que sigui la millor escalada de la meva vida, però mira, ens ho vam passar bé. El problema va ser que només vam fer aquesta via ja que s'estava fent fosc. Anàvem...
Via MANYOS a la Prenyada, 36 anys després

Dissabte 19 d'octubre de 2019La via Manyos va ser la primera via que vaig escalar a la roca de la Prenyada el maig de 1983. era una escalada que combinada l'artificial i el...
214 - Ets Homonets i sa Falconera 19-10-2019

Podríem dir que aquesta ruta és la més exposada i vertiginosa de senderisme que es pot fer a Mallorca. Dic senderisme perquè hom no pot anar assegurat, ja que no hi ha on...
Bikini al Serrat dels Monjos.

Via majoritariment de placa amb un díedre final especialment bonic i sostingut. La placa del primer llarg és fina i  actua de filtre,en canvi la placa del segón llarg...
Via smile

DISSABTE, 19 D’OCTUBREAvui dissabte, amb el temps una mica insegur, hem quedat sis companys per sortir a fer una escalada i a veure el que el temps ens deixa fer. No estem...

¿Roce de cuerdas? Solucionalo con DMM Revolver – Test y Opiniones

Muchas veces nos  encontramos con vías de escalada donde el recorrido hace zig-zag y largos flanqueos. Eso provoca que cuesta mucho tirar de la cuerda el primero cuando escala...
LA FORMIGUERA via del Pep

La via és molt bonica i està molt ben equipada, malgrat tot, jo m'atanso amb un cert neguit doncs va ser de les primeres vies que vaig fer després de les operacions dels...