Escalada

A la Raisam de l'Escolanet (Montserrat N)

**bones imatges de la enfilada a la Raisam, que en una visita anterior un tempesta propera que al final no va ser res en va fer baixar de l'R4. Aquest cop s'apunta a la festa...
Via THE WALL a l'Elefant 35 anys després

Dissabte 11 d'agost de 2018 A finals de juliol de 1983 i estant a Sant Benet, ens recomanen una via nova de grau "guai" i "tope assegurada". a l'elefant per la cara nord,...
Little Big Horn a la Roca Gris.

Malgrat algun tram herbós a la primera tirada i sobretot al segon llarg la resta és prou lluida.Nosaltres hem sortit pel darrer llarg de la Tarantel.la,si tenim ganes de...
Escalada esportiva a sant miquel de la tosca

Sant Miquel de la Tosca és una bella raconada entre els pobles de Vilosell i La Pobla de Cérvoles. Constitueix un indret paradisíac on escalar entre la solitud. A l'estiu en...
Via DERSU UZALA a Coll Roig. Montgrony

Dissabte 4 d'agost de 2018Aquest dissabte ens decidim anar a Coll Roig a fer, en el meu cas, la darrera via del meu "nivell" que puc escalar en aquest indret, la DERSU UZALA,...
Maricel al Pic del Martell.

L'havia fet fa una desena d'anys i no recordava res, al blog hi vaig anotar que no ens va acabar d'agradar per ser poc mantinguda. L'altre dia la vaig repetir i em va agradar,...
Via ROCA VIVA al Pic de la Solana de Llauset

Diumenge 29 de juliol de 2018El Pic de la Solana de Llauset està situat en mig de vall del riu Llauset i la vall d'Anglios, en la part aragonesa de la...
MONTSERRAT. L'ELEFANT. Via THE WALL.

1/08/18. Després de la Intrèpida Sirena d’ahir, el braços estan ressentits. Quedem amb la Isabel i el Josep, però una cosa està clara “ombra si us plau”. La...
Via centenari

DIJOUS, 26 DE JULIOLAvui tornem a canviar de zona i de company, ha pujat en Remi que es quedarà uns dies amb el Joan i aquesta darrera escalada que faré en aquesta escapada la...
Via castells barbera

DIMECRES 25 DE JULIOLTercer dia d’activitat, avui hem quedat amb el Marc a Martinet, ell ens acompanyarà en el nostre projecte al Cadi.Sortim de Martinet a les vuit i mentre...
PUNTA MILÀ.  Via INTRÈPIDA SIRENA.

PUNTA MILÀ. Via INTRÈPIDA SIRENA.

31/07/18. Avui per fi tanquem un deute pendent. El meu nebot l’Isaac amb el Xeve van obrir/equipar la via la Intrèpida Sirena a la Punta Milà, ho vam seguir amb tot detall,...
Al Límit de la Insistència al Pic d'Esquella.

Bonica jornada d'escalada andorrana i pirinenca a la vegada fugint de la calor de la plana. Mica en mica vaig sumant vies a la cara oest del Pic d'Esquella, avui una altra...
VIaNoVa! Entramaliades, 65m 6b (Mola de Lord)

***Bonica nova obertura a la nord de la Mola de Lord que queda tan ben recollida a l'ombra. Vieta que ha quedat prou dura, amb un segon allarg estil auster, on cal gestionar...
Aresta est

DILLUNS 23 DE JULIOL Comença una setmana que pot ser molt interessant. Hem quedat amb el Joan (que és un gran coneixedor de la zona) en fer una campanya d’escalades per...
Mutant World al Pic del Martell.

Segurament ens trobem davant de la via més clàssica i repetida del Pic del Martell.Malgrat el segón llarg una mica rostollet a la resta del recorregut gaudirem de la típica...

Canal del Cavall Bernat K3 (Montserrat, Barcelona)

Canal del Cavall Bernat es un camino equipado espectacular que sube a pie de la impresionante aguja Cavall Bernat. También sirve de aproximación para realizar multitudes de...

Riera de Mas Clave v3 a2 III (Sant Hilari Sacalm, Barcelona)

Barranco Riera de Mas Clavé es barranco curioso, estético pero poco conocido. Es bastante corto, es perfecto para coleccionistas. La vegetación es predominante en este...

Casco Singing Rock Penta – Primeras Impresiones

Con el motivo del sorteo de 1 millón de visitas hemos tenido en nuestras manos el Casco Singing Rock Penta. Os explicaremos nuestras primeras impresiones. Singing Rock Penta es...
Sirac, via normal

Tres dies després de l'Olan, tornem a trobar-nos amb el Pep, aquesta vegada l'objectiu és un cim que se l'hi assembla: el Sirac. Són dues muntanyes d'alçades i dificultats...
Escalada a Berdrof i voltant per  Luxemburg

Escalada a Berdrof i voltant per Luxemburg

Amb aquesta entrada començo els posts sobre nostre viatge a Noruega, hem  estat 69 dies en ruta  i hem fet 13.600 quilòmetres, hem tingut una meteo molt...

La Normal del Bolet de la Castellassa

Avoltes escalar és molt més que dificultat i metres, és descoberta, enfilar-se allà on per un moment l’ànima imagina, gaudir d’un entorn únic, assaborir...

¡Sorteo RocJumper 1 millón de visitas!

La entrada ¡Sorteo RocJumper 1 millón de visitas! aparece primero en RocJumper.com · Via Ferrata, Escalada, Material, Senderismo, Barranquismo, Alpinismo.
Wuindsurfant a Sant Pere Pescador.

Aquesta setmana fem canvi d'arnes i la passem amb els petits a aquesta bonica contrada!!  A l'Empordà és el lloc on es veu que la terra es rodona.....on...

GR 92 Etapa 24: Calafell – Torredembarra 16,8 km +65 m -65 m

Calafell  a Torredembarra es una nueva etapa de playa de relax muy similar que la anterior. El desnivel es casi nulo y es casi imposible perderse, ya que se sigue la línea de...
Via valle de canfranc

DIMARTS, 17 DE JULIOLComença la temporada estival i cada un de nosaltres prepara les vacances amb la família però sempre ens agrada marxar amb un bon regust d’escalada a la...
Rematar la torta amb el merlet de la torta

L'Aleix em diu que vol anar a fer la Torta d'Agulles. No li puc dir que no. De fet es tracta més d'una excursió que una escalada doncs us semblarà a poc. Per això, una...
Zepelin Circus a la Falconera.

Aquesta no és de les que ens ha agradat més de la paret. Hi ha una mica massa d'herba pel nostre gust,suposo que som uns llepafils de collons perquè la gent la deixa...

Reparación de Emergencia para Botas de Montaña

Durante la aproximación nuestro último barranco ambas suelas de las botas de barrancos Five Ten Canyoneer 2 se abrieron de par en par. Cosa que podría ser normal después de...
A la Easy Rider (Montserrat Nord)

***Escalem l'inevitable Easy Rider, de traçat elegant on no està permès caure allà on el grau és més fàcil, i toca navegar on tirades de cinquè o més.. la restauració...
Via gaston+ sortida haikus

DIMECRES, 04 DE JULIOLUna setmana més a la captura de l’ombra i la fresca.Aquesta setmana toca anar al Pedraforca. Per sortir aquesta vegada hem quedat sis persones i caldrà...
Torrent del Grau de l'ós

Aquest dissabte hem fet una caminada amb la família que ha començat a la boca Nord del Túnel.Aquesta ruta és molt interessant ja que surt d'un espai molt humanitzat...el...