Escalada

Anys i panys al Serrat Alt.

De totes les que hem fet al Serrat Alt aquesta és la que hem gaudit menys,tot i tenir molts trams bons d'escalar hi hem trobat força terra.Val a dir que l'hem escalat a...
Malalts de Roca

15 –05-2019 Malanyeu Paret del Davessó Via : Malalts de RocaCom alguns de vosaltres sabeu soc un “QueMacu”  declarat, el millor poble del mon es el meu, Barcelona i...
Nit de Perles al Roc d'en Solà.

Escalada ben recomanable tant per la varietat dels passatges com pel seu caràcter sostingut.La roca sol ser boníssima llevat d'algun tram puntual així com al final de la...
Martinetti a la paret de la Formiguera

Del cim de l'esperó sud, agafem un caminet que va cap a l'oest seguint la carena, fins que comença a baixar i creua el que que puja des de la carretera. Llavors en poca estona...
Via ferrada de Penyaflor

5.05.19  El primer diumenge de maig, la colla de “ferrateros” anem a fer una via que puja a una muntanya amb un nom molt adient per aquesta època primaveral: la...
Via Campions a la Codolosa.

Ara que s'acosta la fred i els dies curts va sent hora d'anar a fer el dropo de nou a la Codolosa.Aquesta a nosaltres ens va agradar força,com la majoria que hem fet en aquesta...
El Negre del Falaguer

Continuem amb la sèrie d’articles de vies d’escalada tradicional que s’estan obrint a la zona de l’Estartit, a la Costa Brava. Aquesta vegada ressenyem les últimes...
Siurana - Grau dels Masets.

Salida con el grupo del M.A.E y somos unos cuantos, Joan, Samu, Pau, Lorenzo, Pau, Aina y yo mismo, una vez llegamos a Siurana, el grupo propone ir al Grau dels Masets, yo...

Cómo Marcar una Cuerda de Escalada – La guía más completa

Marcar una cuerda puede ayudar a prevenir un accidentes de rápel o escalada. Pero hay que usar el material adecuada y hacerlo correctamente. Creemos que ésta es la guía más...
Balmes i graus de Siuranella

1.05.19  Ara fa un any donàvem notícia en aquest bloc de la cova de Na Blanca, una gran balma obrada oberta al cingle vermell de Siuranella, la mola que s’aixeca...
Via BADALONA a la Paret del Davessó. Malanyeu

Dissabte 4 de maig de 2019Tornem a Malanyeu a fer una de les vies que ens quedaven pendents de fer, la Badalona. No es una via que m'ha fet el pes, doncs te un primer llarg...
Ressenyes de Banyadores.Sector Clàssic.

Banyadores és una escola d'escalada situada a la població de Cabrera de Mar,sota el Castell de Burriac.L'orientació és Sud Est,a partir de les quatre hi entra l'ombra.El peu...
Margalef - Cova del Cavall.

De nuevo a tocar roca, en esta ocasión salgo con mi joven colega Joan, otro fanático de la roca que entrena en el MAE de Vilanova. Como todo el viernes estuvo lloviendo, la...
Mola d'Estat (1.127 m.)

var Latitud_sortida = 41.380146; var Longitud_sortida = 1.079913; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Díedre Farreny a la Roca Alta.

El díedre més cridaner de tot el Montsec!. Un cop ficats a la via ens hem topat amb una escalada més feréstega que farrenya.Hi ha trams de roca a controlar,sabines groses...
Coll de la Barraca - Sector Hawai.

Que ganas tenia de visitar el Coll de la Barraca, una zona de escalada mítica en el Alt Penedès, con una gran historia detrás, una zona "Old School" con diferentes visiones y...
Delicatessen: la veina del gerro i el gerro

L'estiu passat vam anar a fer la via Àfrica al Gerro i ens vam quedar una mica enamorats de la zona. Ara, amb més calor, venir a fer la Veïna del Gerro (prou interessant) i...
Tercera República a la Roca de les onze hores.

Potent escalada lliure o entretinguda escalada combinada,de nosaltres o del nostre nivell dependrà l'elecció.En tot cas la via roman equipada amb bolts i espits del 10 per no...
Via cuca de llum

DISSABTE, 27 D’ABRILAquesta setmana ha estat un no parar, el nostre primer objectiu amb el Juan Carlos era anar a la paret de la Font Freda per fer la via Cuca de llum que fa...
Aresta Vallparadís a Vilamala.

Aquest matí teníem coses a fer i només disposàvem de la tarda per aprofitar aquesta lluminosa jornada de primavera exuberant. Així, hem baixat a les entranyes de Vilamala...
Via Ferrada de la Cala del Molí

La via ferrada de la Cala del Molí és una de les més estètiques que tenim a prop. Recórrer la via ferrada veient el mar i voltats de gavines és una experiència...
Que fèiem a Yangshuo quan no escalàvem

Malgrat la bogeria de humanitat, artificialitat i consumisme que reinava al poble de  Yangshuo, vam descobrir raconets ben peculiars, més autèntics i...
Montse Curtó

17 –04-2019 Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via : Montse CurtóAvui un dia de escàndol cel blau i calor de estiu, ens trobem els dos companys al bar i decidim anar a...
Dones i estreps al Pla de Fàbregues.

Via per gaudir sense massa estrés d'aquest bonic paratge.Escalada majoritariment d'Ae però amb un parell de trams a equipar que l'hi donen el punt divertit.A més els pasos...
Malalts de Roca

13 –04-2019 Montgrony Coll Roig Via : Malalts de RocaHa arribat la Primavera calenta amb Cel Blau esmorzar al Sol esdevé tot un plaer i ens fa prendre nota que em de...
Turó de Cal Beco - Sector Die-dron.

Hoy toca una matinal rápida, el día gris no acompaña mucho, pero aun así junto a mi compañera Mar, el Kuñao y su compañera Maite, nos vamos a rememorar viejos tiempos de...
Planetes Transparents al Serrat dels Monjos.

Els pasos en si no són pas lletgos i la via és variada,però constantment creuem feixetes i trams herbosos que fan que la roca tingui molts panys bruts.M'ha semblat que durant...
Cova de l'Escaleta

Avui hem visitat una altra cova del Mont-Roig. La Cova de l'Escaleta no és tan fàcil ni tan popular com la del Tabac. De fet és molt poc visitada perquè l'accés té certes...