Escalada

Canal Baridana, Vulturó, Canal del Cristall

Avui hem fet una magnífica excursió per la Serra del Cadí, recorrent dues de les més clàssiques canals de la seva muralla nord i pujant al Puig de la Canal Baridana o...
Esperó N Pic de Ríbuls (Andorra)

**Enfilem a repetir aquesta bonica hiperclàssica d'Andorra, al ample i recollit alhora circ de Pessons. Línia molt lògica resseguint l'esperó, que li treu ambient de...
Via Anaya al Pico de Aspe.

A tots dos ens va agradar molt la via.Deixant de banda l'entorn guapíssim per on es desenvolupa la via i el fet d'arribar a un cim escalant la via no te desperdici.Es tracta...

Vía Ferrata Tossal de Miravet K4 (Pont de Suert, Lleida)

Vía Ferrata Tossal de Miravet es una excelente vía ferrata con 2 puentes Nepalís, Desplomes y hasta una Tirolina (poco común en la zona). La instalación es de primera...
Magnesi i sardanes

Alta tensió, 6a ( 85m ) Càmping, Montserrat.Fa una calor esgotadora, sufocant i pesada. Jo, ferm defensor d'utilitzar poc magnesi, he banyat literalment els dits en blanc una...
El Timbaler i el Gerro

Cercant una esclada propera i a on poder escalar sense patir massa calor, fa uns quants dies vàrem anar a fer aquestes vies. Vàrem començar per la via Francesc Sardans quan...
Passejant pels Encantats a Vilamala.

Quan era adolescent vaig fer una excursió pel clot de Vilamala i vaig quedar-me impresionat per uns enormes forats que hi havia al mig d'una paret. Els anys han passat i un...
VIaNoVa! Els ventres de Busa,103m 6a+

***Enllestim en el dia aquesta obertura neta resseguint la darrera gran fissura pendent de la cara nord de Busa, a la presó de Capolatell. Escalada del lloc, austera i...
PEDRAforca (P. Superior i Calderer)

Després de la nostra última sortida d'alta muntanya (d'aixó ja fa més de deu mesos) ens estrenem en una bonica visita a la muntanya del Pedraforca. Farem el Pollegó...
Racons de nova zelanda

Otago El poble de Dunedin és el punt d’entrada a la península d’Otago. Vam invertir una matí visitant aquest tros de terra, i tot i que...
Navegar per la cara nord al midi d'ossau

El Midi d'Ossau és una muntanya que impressiona des de tots els cantons. De fet es tracta d'una xemeneia d'un antic volcà amb una roca excepcional bella. Des de feia temps...

Puntos de Cobertura Móvil para 112 en Catalunya

¿Necesitas buscar cobertura en la montaña por una emergencia? 112 de Catalunya ha colocado cientos de palos indicadores de cobertura móvil por todo el territorio Catalán....
Canal d'Urús i Covetes de Riu

...segueix de l'apunt d'ahir...El que denominem Canal d'Urús o Canal del torrent de la Font Llebrera és una curiosa excavació penjada d'una relativa modernitat, destinada...
Penya rueba: l'encant de dos diablos en el corazon

Amb el Pinto havíem quedat per anar al Pirineu però la previsió del dia no ens acompanya així que abans d'agafar el cotxe hem de buscar un plan B. Veiem que l'únic lloc que...
MONTSERRAT. LA PASTERETA. Via ANOIRAM.

1/08/17. Tornem a Montserrat, avui amb l’Armando i el Ramón, després de diverses propostes, anem a la via Anoiram, què ambdós no han fet. La via s’ha...
Cerdà Riera a la Bandereta.

Una altre de les grans clàssiques del vessant nord de Montserrat. A les guies es recomana aquesta via juntament amb l'Aresta GAM al Bisbe i la Punsola al Cavall Bernat...
Pic Palas (2.974 m.)

var Latitud_sortida = 42.835120; var Longitud_sortida = -0.383032; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
MONTSENY. LES AGUDES. Via TERRA INCÒGNITA.

26/07/17. Aquesta via feia temps què la volia fer, però sempre què lo proposava o ja l’havia fet el company o no venia de gust. Però sempre hi ha un dia què la proposta...
Anglada cerda

DILLUNS, 24 DE JULIOL.Primera sortida de vacances amb la família.Com tenim  per costum hem quedat amb la família Grau –Romero i Rosillo –Romero per fer una escapada...
Vies duis i addictes al dissolvent

DISSABTE, 22 DE JULIOLAquesta setmana comença la disbauxa de vacances, uns que estan fora, d’altres que no surten , però jo estic a les portes de marxar amb la família i no...
La Bella Easo, una Magdalena al Gorro Frigi.

La Cara Est del Gorro Frigi un bon i vertical terreny de joc.El Gorro és una d'aquelles agulles que un mai es cansaria d'escalar...sovint ha estat per a molts escaladors la...
Grampians vies  llargues i caminades

Grampians vies llargues i caminades

Tal com deia en l’anterior post, Grampians és un lloc molt intens a on hem pogut gaudir de moltes cares de l’escalada i paissatges al·lucinants.Aquí deixo algunes vies...
Pilar Martinez

20-07-2017MonestirGorra Frígia Via :  De la Pilar M.Darrerament no venim gaire per Montserrat, ens fa mandra caminar per anar a trobar vies diferents i les que podem fer...
Cova del Granit (2). Torla, Huesca.

...segueix de l'apunt d'ahir...Situació i accésAccedim per la comarca pirenaica aragonesa del Sobrarbe, en direcció al Parque Nacional de Ordesa y Monte Perdido.La població...
Roca dels Arcs, via Camel

9.07.17  Ara que estem en ple estiu ve de gust fer activitat de tarda, i més si es pretén fer la Camel, una via clàssica però reequipada i situada a la cara est de la...
Ventura highway

DIMECRES, 19 DE JULIOLAquesta setmana no m’ha calgut cercar company, el dilluns va trucar-me el Lluis preguntant-me si sortia el dimecres i ja varem quedar en fer quelcom a...
Castell de Montgrí

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Torroella de Montgrí-1a Capella-Canal-Cau del Duc-Canal-Castell de Montgrí-Coll d'en...
Via G.A.S. al Pic de la Solana de Llauset 2630m

Diumenge 16 de juliol de 2017El Pic de la Solana de Llauset està situat en mig de vall del riu Llauset i la vall d'Anglios, en la part aragonesa de la comarca de la Ribagorça....

El peligro de Cintas y Cuerdas vs Disipador Vía Ferrata

Muchas veces por descuido, imprudencia o desconocimiento vemos gente que utiliza sistemas de anclaje que no son disipadores en Vías Ferratas. Como ya comentamos en el artículo...
ANSÓ. PILAR D'ANSÓ. Via ESPIRITU DEL BOSQUE.

13/07/17. Avui ens dividim en dues cordades, el Juan Carlos i el Josep van a la via Camille de la Paret d’Ur. Amb el Remi anem cap el Pilar d’Ansó. Quan passes pel congost...
Alfanhui (patriarques)

DISSABTE , 15 DE JULIOLEncara estic un xic adolorit de les hores de cotxe i la patejada de dijous, però s’acosta el cap de setmana i no vull perdre pistonada,  cal anar...
Via  sala  bobo (pic de barbet)

Via sala bobo (pic de barbet)

DIJOUS, 13 DE JULIOLDia atípic per mi,  sortir el dijous quan normalment treballo és tot un luxe,. Aquesta setmana he treballat el dimarts i com que la norma establerta...
Realitat virtual (el lloro)

DIUMENGE, 9 DE JULIOL.Aquesta setmana estem en plena Festa Major d’Esparreguera i entre festa i festa es fa difícil cercar un moment de tranquil·litat per anar a escalar,...

Puig de Milla (100 Cims) – Cueva de Biot (Millà, Àger, Lleida)

Serra de Millà es una zona poco frecuentado aunque lleno de encanto. Si llevas frontal podéis visitar la Cueva de Biot que se baja caminando. El recorrido para subir a Puig de...
Boy Roca a la Trompa de l'Elefant.

Gran clàssica de Sant Benet i potser de tot Montserrat. La línea és ben suggerent i l'escalada malgrat ser tota l'estona de placa te moviments força variats. L'ambient i la...
Directa Montserrat al Castell Bernat.

T'ha d'agradar aquest tipus d'escalada...La roca no se si és dolenta o curiosa perquè al principi fot molta angunia i després no s'ens ha trencat res tot i haver anat en...

Directorio de Tiendas de Montaña

Inauguramos una nueva sección de directorio de tiendas de Montaña. Si sabéis de alguna más o se ha de corregir algún dato dínoslo. O rellena el formulario del final....