Escalada

Trobada d'escaladors a castellonroi

Els escaladors/es tenim una relació de fidelitat amb la nostra parella de cordada. Bé de vegades en lloc d'una parella, portem prou bé els trios. Però de tant en tanc hi ha...
Desiree al Cavall Bernat.

Bona alternativa als embusos de la Punsola menys sobada però un pèl més dura...igual de guapa!.Molt bon ambient que ens farà gaudir d'una escalada ben sostinguda i amb més...
Cresta del Ferran

Al gener de l'any 2002 vam venir a fer la Cresta del Ferran per primera vegada. Feia poc que s'havia publicat una ressenya en el Vèrtex i l'activitat ens va semblar atractiva....
Salsitxes tibetanes

DISSABTE, 03 DE NOVEMBREUna setmana amb un pont llarg, sempre és complicat trobar company. A més aquesta setmana estic amb la família, juntament amb uns amics, per la zona...
Roca Nua a Territori Golem el 15 de novembre

Roca Nua a Territori Golem el 15 de novembre a les 20.30h (Arenys de Munt). Presentació de la nova guia d’escalada d’autoprotecció a Montserrat + projecció de...
Via d'en Pitu als Graus. Collbató.

Panoràmica dels Graus, la nostra via és a l'esquerra dels escaladors que es veuen.Aquest dissabte tinc poc temps, amb el que ens decidim per anar a Collbató, als Graus, a fer...

Mejores Kits de Vía Ferrata 2018-2019

Kit de Vía Ferrata, cuando dejamos de alquilarlo decidimos comprarlo ¿sabemos cómo elegirlo? Hemos revisado todas las opciones interesantes que existen en el mercado para...
Cueva de Seso ... i més

Hem dormit al refugi de Bujaruelo perquè el pla inicial d'aquesta sortida de tres dies preveia que avui faríem l'ascensió al Tendeñera però ja fa dies que vam descartar...
El templo de los sueños

DIJOUS, 25 D’OCTUBRESi ahir tenia que tornar aviat a casa, avui és el contrari, no podré sortir a escalar fins desprès de les nou per compromisos familiars, (aquesta és la...
COLL DEL VENTALL (532,4 m) per Sant Blai

CIM: Coll del Ventall (532,4 m) per Sant BlaiCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Ribera d'EbreDESNIVELL: + 231 mHORARI: 1h 32 min (48 min + 44...
A bisto de nas, a la Dent d'Orlú

Pel pont del Pilar, engeguem uns dies d'escalada amb el Moi. Sobretot vol conèixer raconades properes i interessants, com ara la Dent d'Orlú. El dijous 11 fa un dia collonut,...
Torre de les Conclues

12.10.18  Les restes de l’antiga casa forta o torre de les Conclues, situada al sud-oest de Corçà, a la Noguera, s’aixequen enlairades al capdamunt d’un cingle que...
Paret del Pont - Integral

11-10-2018 Sant Llorenç de Montgai Paret del Pont Via  :   IntegralPluges Mediterrànies a dojo, carrers inundats i temps per estar tranquil a casa ordenant...
Montserrat - Plecs de la Vinya Nova - Via GEM.

A voltes hi ha vies que et sorprenen, la Via GEM és una d'aquestes vies que des de baix no és massa atraient, però un cop hi ets, vas descobrint un itinerari excel·lent, que...
Apología del buen segundón

ODA al buen segundón.Nada tan necesario como un segundo competenteDice el aforismo que detrás de un gran hombre siempre hay una gran mujer.En la escalada, detrás de un gran...
A tope amb via del quico a l’aguda gran

La Nou és un llogarret del Berguedà amagat per la boscúria de pins. Dels arbres sobresurten unes curioses formacions rocoses que semblen unes ones marítimes. Aquestes ones...
Puigsacalm (1.514 m) #cimsxlallibertat

Dissabte 13 d’octubre de 2018Hora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 6 h 30 m (13,2 Km)Desnivell: 930 mDificultat (1):...
Esperó dels elfs, a la paret d'Escales

Baixant del pic de la Solana de Llauset, i per rematar 5 dies escalant pel Pirineu, ens parem a la presa d'Escales per fer la darrera escalada.És una paret que em porta molt...
Bateig a malanyeu: montse curto

Em diu en Toni Vilaseca: - I si anem a Malanyeu? Se m'obren els ulls ... doncs la veritat que en tenia ganes doncs tothom en parlava i jo sóc batxiller de mena. Els companys de...
Escalada SALVAJE

Ordesa, un teatro superlativo donde expresar nuestro lado más animal.Si algo define a las escalades del VALLE es su carácter bestial y salvaje. No importa el grado.Las...
La pájara + l'abat+ sortida nocturna

DISSABTE, 06 D’OCTUBREAquesta setmana he quedat amb el Juan Carles i ates que el Joan no podrà acompanyar-nos com ens te acostumats, ens caldrà espavilar-nos i fer nosaltres...
El llaç groc i la pantera rosa

Aquí teniu les ressenyes de les dues vies La pantera rosa. i el Llaç grocAquest dissabte vam anar a l'Abella de la Conca a escalar aquestes dues vies.Mentre en Jordi...
ViAnOvA! Nit de Perles, 120m 6b (Perles)

***Enllestim l'obertua d'aquesta via al Roc de'n Solà, mig en solitari mig acompanyat, que troba el darrer pas a la dreta de la Paraimara i a l'esquerra de la Morsa...
La Broca

22-09-2018 Sant Llorenç de Morunys Vall del Lord Roca Subirana Via : La BrocaAvui es un dia de retrobament després de el estiu  el esmorzar al bar de Sant Llorenç de...
Les CRESTES DEL NINET, Els Mollons

Dijous 27 de setembre de 2018Trenta nou anys fa que vaig escalar per primer cop aquestes crestes, quan ningú de nosaltres teníem cap vehicle i carregats amb la motxilla...
Fi de festa

Sendero Límite, 6a+ (200m) Forronias, Panticosa.Fi de festa estival a una paret o ni se us acudeixi posar-vos-hi en ple agost, per molt que el Mauri amenaci de pluja o que hi...
Via tapia jover

DIMECRES , 03 D’OCTUBREAquest dimecres vaig quedar amb el Manel per fer una sortida i com tenim per costum la fem extensiva a tots els membres del grup.A mida que va...
Escalar como si fuera la última vez

Pocs sacrifiquen treball, família, amics o conviccions pel neguit d'enfilar-se.Tot una vida convencional foragitada per tal d'escalar.Després de vint-i-cinc anys continuo...
Dent d'En Rossell - Via KURU- 22/09/2018

Amb el Miquel i l'Ita hem iniciat la bonica aproximació al peu de via. Quan hem arribat hi hem desfet les motxilles, ens hem donat que no havia posat els gats a l'Ita....