Escalada a montserrat part 1

Directa Montserrat al Castell Bernat.

T'ha d'agradar aquest tipus d'escalada...La roca no se si és dolenta o curiosa perquè al principi fot molta angunia i després no s'ens ha trencat res tot i haver anat en...

Sortida per Montserrat 08/07/2017

La capacitat d’improvisar que hem exhibit els components de la sortida d’avui ha permès adaptar el recorregut al gust dels participants i convertir els elements...

Sortida per Montserrat dissabte 8/7/17

Dissabte dia 8 de juliol farem la sortida programada del mes per Montserrat. Buscarem un itinerari que travessant torrents i canals ens porti sempre resseguin les zones mes...

Video d' escalada a liming , xina 2015

Amb aquest vídeo  de 4 minutets, volem compartir algunes imatges del viatge a Xina que vam fer el 2015. Ens va encantar l'escalada i el...
Li Ming, escalada  i alguna cosa més.

Li Ming, escalada i alguna cosa més.

I amb aquesta entrada continuo amb la nostra estada a Li Ming, amb alguns sectors, vies, llocs per veure i altres coses per fer que no siguin escalar.  Després de ISU...

Entre Montserrat i Sant Llorenç de Munt

Diumenge dia 17 de gener vàrem fer una interessant sortida per la serra de l’Obac, tot just entre Montserrat i Sant Llorenç de Munt. Vàrem descobrir, guiats per...
Tardor a les vinyes de l'alt camp - part 1

Vinya a NullesL'altra dia tornant del Penedès amb la furgo vaig començar a veure tons ataronjats al camp que envolta la meva vida geogràfica actual. Ahir al matí tenia festa...
Setmana Boja 2015, VI, Escalada al Fraileburu

La darrera activitat que vam realitzar en la nostra estada al País Basc va consistir en l'escalada del mític Fraileburu o Pico del Fraile, per la seva via normal. El...
El Penitent Montblanc Part 1.

Ressenyes d'un troç de sector, el que vàrem visitar. A mida que hi anem tornant anirem ressenyant la resta.L'accés el fem per Montblanc, si venim de Valls a la rotonda on hi...
Lunule partie, escalada prop de Marialles

Després d'una tarda i nit amb força pluja, s'aixeca un dia lluminós. Amb la mullena que hi ha per tot arreu, busquem una via orientada a l'est, i la casualitat va voler que...
Via ESPERÓ DEL VENT a la Proa. Montserrat Sud

Diumenge 10 de maig de 2014Després de la pallissa de quilòmetres fets i desfets i per venir dels Mallos de Peña Rueba en quedava el diumenge penjat... però la providència...

Cursa de l’Alba i Marató de Montserrat 2015

David Mariné i Rosa Navarro guanyen la Marató de Montserrat Gran Premi Inverse a Collbató Andreu Simón i Sheila Avilés s’imposen a la 28a Cursa de l’Alba Gran Premi...
Volta a Montserrat amb bicicleta

11.04.15  Després que les Isabels vam concloure la darrera etapa de la variant ciclista de la Matagalls-Montserrat, amb la pujada al monestir, un bon amic de l’Àliga...
Curs escalada en roca nivell 1

Els passats dies 7, 8, 9, 14, 15 i 16 de novembre s’ha dut a terme el curs d’escalada de nivell 1. Hem anat a escalar a les vies d’Alfara, a Tivenys i a Margalef . Tots...
GR 96: Montserrat - Monistrol

En el mateix moment que acabo el GR 4 al Monestir de Montserrat, onze anys després de començar-lo, aprofito que em queden forces per a continuar cap a Monistrol i així...
Via Escalada Virtual a la Cara del Mico

Via: Escalada VirtualAgulla/Paret/Cim: La Cara del MicoZona: La Plantació -Montserrat-Dificultat: V+Dificultat obligada: IV+Llargària: 115m (20+20+27+38+Terestel...
A Montserrat amb l'Escarabajo verde

**"els comuniquem que el  "El escarabajo verde" de TVE2 emetrà divendres 3 d’octubre a partir de les 18'20h i diumenge 5 de octubre a las 13'00, aproximadament, el...