Escalada esportiva

Parets del nas de la riba: escalada esportiva

Amb el Pinto hem decidit anar a fer esportiva a les Plaques del Nas, també en diuen paret de la Roixella. En Pinto em va dir que fruiria com un tonto i la veritat és que tenia...
Trobada escaladors/es de tuixent

Enguany per la Festa Major de Tuixent hem decidit tirar la casa per la finestra... i hem pensat els que anem a escalar per Tuixent fer una trobada. Bé, no us enganyeu no serà...
L'escalada a nova zelanda

Nova Zelanda és un extraordinari país amb una gran natura i paissatges impressionants, peró no és un destí per embriagar-se de vies i escalades espectaculars....
Via Queraltina al castell Berguedà

Damunt el camí que fa la volta al castell Berguedà des del santuari de Queralt, i poc abans d'arribar a la zona d'escalada esportiva, s'ha obert aquesta magnífica via, en una...
Via normal a l'agulla de coll de port

Vista des del cim.Tinc un bloc d'escalada on penjo les meves escalades (Escalades per a tontos)però crec que el que he fet avui, tot just ratlla la línia de l'escalada, així...
Camarasa - Solàrium - 08-02-2017

La zona del Solàrium a Camarasa és una zona d'escalada esportiva sota el paraigües del Mont - Roig. Un lloc encisador per els dies de vent i fred, on la roca és...

Video d' escalada a liming , xina 2015

Amb aquest vídeo  de 4 minutets, volem compartir algunes imatges del viatge a Xina que vam fer el 2015. Ens va encantar l'escalada i el...
Escalada esportiva a la vall d’aosta

Para versión en castellano pincha aquí El cas és que l’estada (de tres setmanes) que vam fer a la vall, va ser totalment inesperada  i no entrava en els...
Al costat fosc

Escalada esportivaVermell del Xincarró,  Montserrat. Això està molt mort últimament però alguna escapada hem anat fent, molta esportiva. Se salva quan ve l'Artur...
Arqueologia: via de l'esquerra del nas

Inici de la via. Dalt el característic NasLa paret del Nas de la Riba havia estat durant els anys 70 i 80 un paratge molt concorregut pels escaladors que aprofitaven l'estació...
Sardenya 3. la poltrona

5/10/16. Tercer dia a Sardenya, avui ens ho prenem amb tranquil·litat. El matí el destinem a buscar una embarcació què ens porti a la Cala Goloritzè on volem fer...
Escalada esportiva al lac de Mesces.

Vies de granit, alguna linea bona i d'altres només per sumar metres.Les rutes són variades, algunes atlètiques i d'altres més tècniques, díedres, sostrets,...
Mallorca , mallorquins i molta roca

Entre finals d’abril i principis de maig vam fer una  interessant escapada a Mallorca. I en va resultar un viatge en que hem fet molta escalada esportiva i bé un...
El llarg flanqueig: de punta a punta

Ara amb la calor no hi ha com escalar al Pirineu. A l'Ampriu de Cerler hi ha un racó ideal per anar a moure'ns encara que els guies de Benasc molt cops ens porten clients a...
Agulla de la pera: una història d'amor

Avui la colla ha sabut fer-me un bon regal. Pujar a l'agulla de la Pera que està una mica per damunt de les meves modestes possibilitat però amb un colla d'amics ... els 6a es...
Escalant i voltant per terres valencianes.

Un dia ben sopat xerrant amb el Sergi apareix el tema de les parets de Llevant, que si tal via ,que si tal sector…uf quanta cosa per fer! Ens venia de...
Les vies del Doblet

Les vies del Doblet "LLiga i Copa"

Aquest dissabte vàrem tornar a Sant Corneli per tal de retocar la via que haviem obert la setmana passada i obrir-ne una de nova al seu costat. El Barça havia guanyat el...
Nova via a la formiguera: lo pep

La paret de la Formiguera és l'escola d'escalada esportiva de via llarga de les Terres de Ponent. Hem volgut dedicar una nova línia a l'amic Josep Molina que ja ens va deixar...
Excursió a les Pedritxes i les Foradades

20.02.16  Matinal per la serra de les Pedritxes, dins l’àmbit de la serra de l’Obac, prop de Terrassa, amb visita al petit conjunt d’esquerdes de les Foradades;...
Li Ming, escalada  i alguna cosa més.

Li Ming, escalada i alguna cosa més.

I amb aquesta entrada continuo amb la nostra estada a Li Ming, amb alguns sectors, vies, llocs per veure i altres coses per fer que no siguin escalar.  Després de ISU...
Aresta GER a la ROCA DE PONENT

Fitxa tècnicaLongitut: 180m Dificultat obligada: VGrau d'exposició: AltGrau de compromís: AltMaterial necessari: 13 cintes, joc variat de...
Sector Xapat - Fígols - 05/12/2015

Després d'uns dies sense ordinador, ara toca actualitzar les darreres escalades.El Dissabte dia 5 anem una colla a fer escalada esportiva, en Jordi ens convenc a tots per anar...
Setè aniversari geamm

Un altre any, anem suman ... i així ja suman  7 aniversari geamm .. que vol dir això ??Dons moltíssimes anècdotes viscudes, vivències de tota mena,...
Roca Alpina

Arribem a Chamonix a finals de setembre, estàvem motivadíssims per conèixer la zona d'Envers des Aiguilles i enfilar-nos pel granit i  les fissures...
Esportiva a cubells

DIMECRES, 2 DE DESEMBREJa estem a la recta final de l’any i el fred comença a apretar, però nosaltres encara ens resistim a esperar millors temperatures i seguim amb les...
Subirats

DIMECRES, 11 DE NOVEMBRESegona setmana del periple a les escoles d’escalada esportiva properes a casa, amb el VISA.Aquesta setmana tenim diferents opcions d’anar a conèixer...
La facu

DIMECRES,  04 DE NOVEMBREFa molts dies que no treballo al ordinador i aquesta és una costum que no pots deixar gaire si no comences a tenir lapsus de memòria i costa...
Setmana Boja 2015, VI, Escalada al Fraileburu

La darrera activitat que vam realitzar en la nostra estada al País Basc va consistir en l'escalada del mític Fraileburu o Pico del Fraile, per la seva via normal. El...
Escalant a croàcia

Desprès de Grècia i de camí cap a casa vam estar uns dies  a Croàcia. Aquest post va sobre  les zones d’escalada on vam parar i que ens van semblar, pel...
IV Tarda de Cinema i Fotografia de Muntanya de Tortosa

24 D'OCTUBRE 2015ObjectiuRecordar al company Joan, gaudint  tots junts d’una tarda entre amics i compartint la nostra passió, l’Esport i la muntanya.Temes1.- Tots...
Còrcega 1, col de la tana

3/10/15.Ahir al matí vam sortir de Barcelona  direcció Toulon per embarcar al Ferry què ens portarà fins a Ajacció (Còrcega). El viatge en vaixell ha durat tota nit...