Escalada virtual a la cara de mico

Video d' escalada a liming , xina 2015

Amb aquest vídeo  de 4 minutets, volem compartir algunes imatges del viatge a Xina que vam fer el 2015. Ens va encantar l'escalada i el...
Busa, cara sud

var Latitud_sortida = 42.085495; var Longitud_sortida = 1.674584; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Etna, cara sud (cota 2.850 m.)

//--> Cràter Silvestri, Catània i el mar Contemplant els cràters Silvestri Pujant fort per terreny volcànic Seguim una aresta...
Dufourspitze (Monte Rosa). Via NORMAL de la Cara O

1a ASCENSIÓ: J. Birbeck, C. Hudson, U. Lauener, C. Smyth, J G. Smyth, E. Stephenson, M. Zumtaugwald i J. Zumtaugwald (1885). DIFICULTAT / DESNIVELL: PD sup / 1840 m MATER:...
Li Ming, escalada  i alguna cosa més.

Li Ming, escalada i alguna cosa més.

I amb aquesta entrada continuo amb la nostra estada a Li Ming, amb alguns sectors, vies, llocs per veure i altres coses per fer que no siguin escalar.  Després de ISU...
La cara nord

Les cares nord són lletges i no ens agraden. Som gent de sol i l'ombra ens foragita com la cua duna vaca espanta les mosques. Haver de passar fred i trepitjar gel en ple agost...
Setmana Boja 2015, VI, Escalada al Fraileburu

La darrera activitat que vam realitzar en la nostra estada al País Basc va consistir en l'escalada del mític Fraileburu o Pico del Fraile, per la seva via normal. El...
La cara amagada de la terra

Recentment emesa per una cadena de TV France3, la pel·lícula de 52 minuts de durada ens mostra les exploracions espeleosub en el ric subsol del Llenguadoc Rosselló i Migdia...
Lunule partie, escalada prop de Marialles

Després d'una tarda i nit amb força pluja, s'aixeca un dia lluminós. Amb la mullena que hi ha per tot arreu, busquem una via orientada a l'est, i la casualitat va voler que...

Serra d’Alfabia per la cara sur

Diumenge dia 15 de març tocava una excursió per Alfàbia per això 18 cavallers-as ens dirigirem amb cotxes al lloc de partida que no es altre que el km 8 de la carretera de...
Una mica de trencacames de cara a La Pica

Feis tant temps que no penjava una ruta al Bloc que quasi no recordo com es feia...Ruta: Montbrió - Vilanova Escornalbou - Riudecols - Alforja - L'Aleixar - Les Borges...
Curs escalada en roca nivell 1

Els passats dies 7, 8, 9, 14, 15 i 16 de novembre s’ha dut a terme el curs d’escalada de nivell 1. Hem anat a escalar a les vies d’Alfara, a Tivenys i a Margalef . Tots...
Via Escalada Virtual a la Cara del Mico

Via: Escalada VirtualAgulla/Paret/Cim: La Cara del MicoZona: La Plantació -Montserrat-Dificultat: V+Dificultat obligada: IV+Llargària: 115m (20+20+27+38+Terestel...
Bizcochos a la cara Oesta dels Falutats

Els Flautats es un terreny del tot curiós, tranquil·litat i varietat de roca.La via en qüestió es de les de digerir, al moment de sortir per dalt, la impressió i els...
8a. Tarda Escalada Esportiva a La Desdentegada

La Desdentegada es una extensa franja sent la continuació natural del Vermell del Xincarró cap a l’est, trobant-se al marge dret de la vall formada pel Torrent del Tambor....

Repte: L’Altra Cara del Penyagolosa

Diumenge 1 de juny,  tenim una gran travessia per la muntanya més emblemàtica de la nostra terra. Un nou repte on caminarem 35 km. superant un desnivell acumulat de 2000 m. i...
El Faraó de Baix, Escalada Esportiva

Avui ens hem ajuntat una bona colla i entre ells alguns supercracs, altres cracs i altres catacracs, però al final la suma de la diversitat d’escalada i de roca, tant en...