Escales

Via Gran Diagona de Santa Anna. La Llitera. Osca

Diumenge 12 de gener de 2020Tant anys anant per la carretera que passa per Alfarràs camí del Pirineu i sempre m'habia fixat en unes parets calcàries i al fons, un...
GR-92: Tamariu - Begur (260 m)

Dissabte 18 de gener de 2020Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Empordà.Temps aproximat: 4 h 45 m (12,2 km)Desnivell: 730 m (acumulat)Dificultat (1):...
Masos de Vallibona

27 de desembre de 2019 El passat 12 d'octubre, i organitzada per l'Associació Amics de Florencio Pla Messeguer "La Pastora" de Vallibona, vam fer una interessant sortida...
ESCALES Via Montsemi

Avui fem l'última escalada de l'any, ens trobem a Sopeira amb el Quique, que baixa de la Vall d'Aran.L'aproximació es fa seguint el camí de terra, travessem el riu per un...
Via de l'Adrià al Gorro Frigi.

Doncs una altre clàssica dels Gorros!.Un primer llarg més tombat ens mena al típic patatal de la zona.Alguns la recomanen com a via d'iniciació degut a la quantitat de bolts...

Remuntant el Torrent dels Abadals

Amb aquesta sortida finalitzem el calendari d’activitats del 2019. Aquesta vegada hem tingut una mica d’aventura per aquest torrent equipat amb escales, cadenes,...
Passeig Ecològic de Benissa

14/04/2019Aquesta vegada ens desplacem a la costa de la Marina Alta, concretament a Benissa. Els quatre quilòmetres de costa benissera són escarpats, amb penya-segats i...
 Visita a Rumania

La visita a aquest país ens va deixar molt bon gust de boca i va superar molt, moltíssim les nostres expectatives. Un país bastant  desconegut...

Aquest dissabte, torrent dels Abadals

Aquest dissabte farem l’última sortida de l’any, i serà una sortida diferent: pujarem el Torrent dels Abadals, una grimpada no gaire llarga però molt distreta. El...
Quercus

04-12-2019BergadàBerga Santuari de Queralt Via : QuerqusVint-i-una setmanes que em vaig trencar el peu (Astràgal), el metge me ha dit que comenci a fer vida normal amb...
Pic Nic al Serrat dels Monjos.

Una via ben reeixida,la clàssica del Serrat dels Monjos.La veritat és que totes les tirades m'han agradat,l'escalada és variada alternant constantment el díedre i la...
Volta integral a Montserrat 2

Dimecres 20 novembre 2019Santa Cecilia, Camí de l’Arrel, Pla de la Trinitat, Pas del Trencabarrals, Camí Nou de Sant Jeroni (Gorros), Miranda de Sant Jeroni (100 cims),...
Barranc de la Font i de l'Aubelló. Xert

31 d'agost de 2019 Nova aproximació a les terres del Maestrat. Us proposo una passejada pel barranc de l'Aubelló i de la Font, de Xert, per gaudir del potent patrimoni de...
Puig de la Força, Cingles de Tavertet

Dimecres 13 novembre 2019Club Nàutic de Sau, Riera de Balà, Tavertet, Puig de la Força, Club Nàutic de SauDistancia     12,51 kmDesnivell     ...
Torrent dels Abadals

El Torrent dels Abadals és un camí equipat que puja per la llera d'un petit torrent, a prop de la població de Castellbell i el Vilar. És com una petita via ferrada equipada...
Rebombori al Gorro Frigi.

Itinerari una mica diferent a les repetides vies del Gorro.Aquí no hi trobarem la típica combinació d'equipament generós,camps de patates i ambient.Escalarem una via oberta...
Bikini al Serrat dels Monjos.

Via majoritariment de placa amb un díedre final especialment bonic i sostingut. La placa del primer llarg és fina i  actua de filtre,en canvi la placa del segón llarg...
Vies Xin Xan i Monts Emi. a Sopeira

Aquest cap de setmana varem escalar a la zona de Sopeira, el primer dia a la paret de la presa d'Escales la via Xin Xan i el segon a la paret del Pic de Sant Cugat la via...
Tafanejar geografia: sot del bac

Sempre és bo, boníssim, descobrir nous indrets on escalar. L'altre dia se me va posar entre cella i cella l'idea de visitar una de les escoles d'escalada més antiga de...
Un altre tomb per Cabrera

15.09.19  Tercera ressenya que dediquem en aquest bloc a la muntanya de Cabrera, al Collsacabra. En aquesta ocasió sortirem de Sant Julià de Cabrera per anar cap al coll...
Miradors de s'Arxiduc

Camí de sa MuntanyaIniciem aquest recorregut a ca Madò Pilla (actualment hotel Continental), situat en el punt quilomètric 68,3 de la carretera Ma-10 entre Valldemossa i...
Colls del Catllaràs

var Latitud_sortida = 42.221546; var Longitud_sortida = 1.894881; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Un plaer de via:  gran diagonal de santa anna

Un plaer de via: gran diagonal de santa anna

Estem davant d'una de les millors vies que he fet però, tristament, i sense saber massa perquè és una via que es repeteix molt poc. Segurament perquè no la coneixeu. Aquesta...
Fonts de Canet lo Roig. Maestrat.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 18.0px...

470.- AIGÜESTORTES – ESTANY LLONG  27/28-08-19Breu resum de una sortida especial27 Dimarts. 2/4 de 12.- Ens trobem a l’Agulla de Manresa, el capità Clarà, amb la...
Ermites de Sant Mateu.

30 de juliol de 2019Una altra proposta per descobrir racons del proper i sovint desconegut Maestrat. Aquesta vegada us convido a trepitjar el terme de Sant Mateu per apropar-nos...
Del Port des Canonge a s'Hort de sa Cova

Port des CanongeUn curta volta adequada per aquests dies de forta calor. Ens podrem refrescar a dues de les platges verges de la contrada de sa Cova. Sortim del Port des Canonge...
Pels camins del comte Arnau (2)

Planelles - Coll de Coma Ermada - Costa Pubilla - Coll de la Bona - Planelles21.07.19  Ja fa gairebé dos anys vam fer una primera aproximació als indrets llegendaris del...
Dolina Kościeliska

var Latitud_sortida = 49.275600; var Longitud_sortida = 19.868201; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Els Baluards de Tortosa.

5 de maig de 2019Dins del calendari de sortides de Terres de Cruïlla per al 2019, des del Camp d'aprenentatge del delta de l'Ebre, i donant continuïtat a la sortida de les...
Gorra Frígia, via Stromberg

10.07.19  Després de la gran calorada de finals de juny, i aprofitant una breu “refrescada”, tornem a la Gorra Frígia per escalar-la aquest cop per la via Stromberg,...

Article del llibre de festes. RUTES DESCONEGUDES PER BÈRNIAPer fi m'he animat a escriure un xicotet article al llibre de festes de Benissa.Com no tot el món té accés al...
ROCAMAURA (225 metres).

Descripció de la ruta; Uns mesos enrere, vàrem estar per aquesta zona per tal de fer una ruta senderista fins a la Gola del Ter. Ja des d'un principi, la muntanya de Rocamaura...
Mont aiguille: la muntanya republicana

Mont Aiguille és una muntanya que imposa com ho fa l'Urriellu, el Cerví, el Pedraforca, el Cavall Bernat, així que no us sorprendrà gaire si comenceu a fer fotos i més...